تبلت سامسونگ Galaxy Tab S5e

این تبلت در اندازه ی ۵.۵ میلی متری، نازک با وزن حدود ۴۰۰ گرم می باشد. طراحی زیبا که می توان آن را دید و احساس کرد، طراحی مطابق با سلیقه ها، دارای سطوح یکپارچه فلزی در سه رنگ طلایی، نقره ای و مشکی متناسب با سلیقه ی مشتریان ارائه شده است.

صفحه نمایش تبلت سامسونگ ۱۰.۵ اینچی SAMOLED با وضوح عالی و بهره گرفته از رنگ های خیره کننده تصاویر با کیفیتی را به نمایش می گذارد و باعث می شود شما به طور کامل غرق تماشای فیلم مورد علاقه خود شوید. رزولوشن این تبلت ۱۶۰۰×۲۵۶۰ می باشد.

سیستم صوتی به کار رفته برای این تبلت Quad speaker می باشد که توسط  AKGمی توان از طریق  SPOTIFYموسیقی های زیادی را گوش داد. همچنین می توان صدای فراگیر سه بعدی Dolby Atmos را با این تبلت سامسونگ تجربه کرد.

ظرفیت باتری این تبلت ۷۰۴۰ میلی آمپر از نوع لیتیوم یون می باشد که برای استفاده طولانی مدت می تواند شارژ، نگهداری کند. در واقع تا ۱۵ ساعت بدون نگرانی می توان از این تبلت استفاده کرد.

امنیت در نظر گرفته شده برای شخصی سازی تبلت، با سنسور تشخیص چهره و اثر انگشت این امر را ممکن می سازد بنابراین تنها شخصی که محتوای شخصی شما را مشاهده می کند خود شما هستید، تنها با فشار دادن دکمه power تبلت و گرفتن آن مقابل صورت خود قفل تبلت باز می شود.

فضای ذخیره سازی این تبلت به گونه ای است که دارای ۴ گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی داخلی ۶۴ گیگابایتی است.

استفاده از کارت حافظه  micro SDاین ویژگی را به ارمغان آورده است که حافظه قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت را داشته باشد.

سیستم عامل استفاده شده برای این تبلت Androis 9 Pie می باشد.

پردازنده این مدل Octa Core(Dual 2.0GHz + Hexa 1.7GHz)  Qualcomm SDM 670است.

دوربین پشت تبلت ۱۳ مگاپیکسلی  با قابلیت فوکوس اتوماتیک، و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی می باشد. قطعنامه ضبط ویدئو برای این تبلت UHD 4K (3840×2160)۳۰ فریم در ثانیه است.

گزینه های اتصال این مدل سامسونگ شامل :

Wi Fi , 2G , 3G , 4G , LTE , GPS است.

همچنین با این تبلت می شود با خانواده و دوست از طریق هر یک از حساب های سامسونگ مانند عکس، یادآور ها، یادداشت ها و به اشتراک گذاشتن رویداد های خود، ارتباط برقرار کرد.