اخبار فضای مجازی

واتساپ در تلاش است شما را متقاعد کند قوانین حریم خصوصی را بپذیرید

واتساپ سعی خواهد کرد بهتر توضیح دهد که چرا سیاست حفظ حریم خصوصی آن به معنای عدم تغییر در چت های شخصی کاربران است. همانطور که گفته شده، این سیاست می تواند

برنامه پیام رسانی سیگنال

سیگنال یک سرویس پیام رسانی رمزگذاری شده متمرکز بر روی پلت فرم است که توسط بنیاد سیگنال برای اندروید ، آی‌اواس و دسکتاپ ساخته شده است.

سیاست جدید حریم خصوصی واتساپ؛ به اشتراک گذاشتن اطلاعات با فیس بوک

سیاست حفظ حریم شخصی قبلی WhatsApp به شما امکان می داد از به اشتراک گذاشتن برخی داده ها با Facebook انصراف دهید. اما سیاست جدید این گزینه را ارائه نمی دهد.

3راه آسان برای آرشیو همه فیلم های نمایش داده شده مورد علاقه خود در اینستاگرام

ما 3 روش مختلف برای دانلود و سازماندهی تمام ویدیوهای مورد علاقه Instagram خود را گرد هم آورده ایم و به اشتراک گذاشته ایم که چگونه ویدیوهای Instagram را برای اشتراک مجدد یا ذخیره سازی محتوا ذخیره کنیم.

ذخیره سازی فیلم های اینستاگرام

با توجه به Hootsuite، Instagram بیش از 1 میلیارد کاربر در هر ماه دارد و تعداد افرادی که از ویدیو استفاده می کنند هر ساله 80 درصد افزایش می یابد. برای گرفتن عکس یا ذخیره یک عکس واحد، صرفه جویی در فیلم ها از پلت فرم کمی مشکل تر است - اما غیر ممکن نیست.

قابلیت‌های جدید اینستاگرام در راه است

بروز کالا - به نظر می‌رسد که اینستاگرام درحال افزودن قابلیت‌های جدیدی نظیر دسترسی سریع کاربران به ایموجی است.

به زودی از آپدیت جدید و فوق العاده ی واتساپ رونمایی خواهد شد

بروز کالا- واتساپ به زودی از به روز رسانی جدید خود رونمایی خواهد کرد. در به روزرسانی جدید واتساپ از ویژگی تصویر در تصویر ویدیوها رونمایی خواهد شد.

اخبار افزونه جدید و فوق العاده جذاب اپلیکیشن واتساپ

بروز کالا -در این افزونه جدید تا ۴ نفر به صورت همزمان می توانند با یکدیگر صحبت کنند.

فیس بوک برای اجرای Libra مدیر اجرایی استخدام می کند!

فیس بوک به دنبال استخدام یک مدیر اجرایی برای انجام پروژه ارزدیجیتال Libra است. این فرد داید دارای مهارت و دانش کافی در مورد سیستم بانکی مرکزی باشد.