معرفی مادربرد گيگابايت مدل GA-H110M-S2PT

به صورت خلاصه می توان گفت که مادربرد گیگابایت مدل GA-H110M-S2PT دارای فرم فکتور microATX است و از چیپست H110 پشتیبانی می کند. این مادربرد از پردازنده های نسل ششم و هفتم Core اینتل با سوکت LGA1151 استفاده می کند و همچنین با استفاده از دو DIMM و دو حافظه دو کاناله DDR4 می توان از حداکثر 32 گیگابایت حافظه استفاده کرد، نصب کارت گرافیک از طریق اسلات PCI Express x16 قابل انجام است. برای اتصال تجهیزات ذخیره سازی و درایوهای نوری می توان از 4 پورت SATA 3.0 استفاده کرد.

در قسمت پشت مادربرد شما می توانید به 2 پورت USB 3.0 و 2 پورت USB 2.0، پورت LAN گیگابایت، پورت های صدا و پورت اتصال ماوس و کیبورد دسترسی داشته باشید. از قابلیت های دیگر این مادربرد می توان به پشتیبانی از پورت سریع USB 3.1 با کانکتور USB Type-C ، صدای HD هشت کاناله و خازن های صدای با کیفیت بالا، محافظت نویز صدا همراه با چراغ های LED، پورت های HDMI 1.4، DVI-D، D-sub برای صفحه نمایش های چندگانه، Realtek GbE LAN همراه با نرم افزار cFosSpeed Internet Accelerator و دسترسی و استفاده ساده اشاره کرد. در ادامه با قابلیت های این مادربرد ایسوس بیشتر آشنا خواهید شد.

مادربرد گيگابايت GA-H110M-S2PT – فوق العاده با دوام

مادربردهای سری 100 گیگابایت از جدیدترین پردازنده های نسل شش Core اینتل پشتیبانی می کنند (یک پردازنده دسکتاپ 14 نانومتری که دارای عملکرد بهبود یافته، بهبود انرژی مصرفی می باشد و از حافظه DDR4 پشتیبانی می کند، و عملکرد نهایی را در مونتاژ بعدی سیستم دسکتاپ شما را فراهم می سازد).

پورت های USB 3.0 آنبرد در مادربرد گيگابايت مدل GA-H110M-S2PT

با سرعت انتقال فوق العاده حداکثر 5 گیگابایتی، کاربران می توانند نسبت به پورت های USB 2.0 تقریبا 10 برابر بهبود را تجربه کنند. علاوه بر این، سازگاری با نسل های قبلی USB 2.0 به کاربران اطمینان می دهد که دستگاه های USB 2.0 همچنان کار خواهند کرد.

طراحی صوتی آنبرد با کیفیت بالا

این مادربرد وضوح صدای با کیفیت بالا و گسترش صدا را ایجاد می کند تا جلوه های صوتی واقع بینانه تری را برای کاربران حرفه ای ایجاد کند.

طراحی UEFI گیگابایت

مادربرد گيگابايت مدل GA-H110M-S2PT از قابلیت GIGABYTE DualBIOS استفاده می کند، این قابلیت یک فناوری منحصر به فرد گیگابایت است که به طور حتم یکی از مهمترین مولفه های رایانه شخصی شما می باسد و از بایوس محافظت می کند. GIGABYTE DualBIOS به این معناست که مادربرد شما دارای هر دو بایوس اصلی و بایوس بکاپ است که باعث می شود کاربران از آسیب های ناشی از ویروس، خرابی سخت افزار، تنظیمات نامناسب OC یا قطع برق در حین فرآیند بروزرسانی از بایوس خود محافظت کنند.

افظت از رطوبت با فناوری Glass Fabric PCB

برای سیستم شما چیزی بدتر از رطوبت نیست و در بیشتر نقاط جهان و در برخی از نقاط در طول سال رطوبت در هوا وجود دارد. مادربردهای گیگابایتی برای اطمینان از عدم رطوبت طراحی شده اند. این مادربرد از یک فناوری جدید به نام Glass Fabric PCB استفاده می کند که رطوبت ناشی از محیط ها و هوای مرطوب را دفع می کند. فناوری Glass Fabric PCB از یک فلز جدید PCB استفاده می کند که باعث کاهش فضای بین الیاف پارچه می شود که نسبت به PCB های مادربردهای سنتی نفوذ رطوبت را بسیار مشکل تر می کند. این فناوری باعث محافظت بسیار بهتری در مقابل خرابی های ناشی از اتصال کوتاه و خرابی های ناشی از محیط مرطوب می شود.

Realtek GbE LAN با نرم افزار cFosSpeed Internet Accelerator

Realtek GbE LAN با قابلیت cFosSpeed، یک برنامه مدیریت ترافیک شبکه است که به بهبود تاخیر شبکه و حفظ زمان کوتاه تر پینگ کردن برای تحویل پاسخگویی بهتر در محیط های LAN شلوغ کمک می کند. Realtek GbE در مقایسه با سایر موارد در حالت بیکاری برق بسیار کمتری را مصرف می کند.

مادربرد گيگابايت مدل GA-H110M-S2PT و محافظت بالا از پورت USB و اترنت

مادربردهای گیگابایت از لحاظ محافظت سیستم شما را به سطح بالایی می برد، محافظت پیشرفته در مورد هر دو پورت USB و LAN اترنت را برای شما فراهم می آورد (در مقابل خرابی های مرتبط با منابع ESD)، با جفت کردن فیلترهای محافظتی اختصاصی، پورت های USB و اترنت LAN می توانند در برابر تخلیه های الکترواستاتیک بالا مقاومت کنند و از سیستم شما در برابر نارسایی های برقی رایج و حتی شوک های برق مستقیم محافظت کند.

محافظت در برابر درجه حرارت بالا با استفاده از طراحی Lower RDS MOSFET

مادربردهای گیگابایت از جمله مادربرد گيگابايت مدل GA-H110M-S2PT از Low RDS MOSFET استفاده می کنند که باعث کاهش اتلاف انرژی از طریق اتلاف حرارتی غیر ضروری می شود. همه اینها موجب کاهش انرژی مصرفی می شود و برای کاربران نهایی عملکرد سیستمی کاربردی را ارائه می دهد (بدون تاثیر گذاری بر محیط زیست).

APP Center

APP Center گیگابایت به شما امکان دسترسی به تعداد زیادی از برنامه های گیگابایت را می دهد و به شما کمک می کند تا بیشترین استفاده را از مادربرد گیگابایت خود داشته باشید. با استفاده از یک رابط کاربری ساده و یکپارچه APP Center گیگابایت به شما امکان می دهد تا تمام برنامه های گیگابایت نصب شده روی سیستم خود را راه اندازی کنید.

Cloud Station

فناوری GIGABYTE Cloud Station از چند برنامه منحصر به فرد گیگابایت تشکیل شده است که به گوشی های هوشمند و تبلت های شما امکان برقراری ارتباط، اشتراک منابع و کنترل کامپیوتر دسکتاپ را از طریق اتصال بی سیم فراهم می آورد.

مشخصات مادربرد گيگابايت مدل GA-H110M-S2PT

  • دارای رفم فکتور microATX
  • دارای سوکت پردازنده LGA1151
  • چیپست مورد استفاده H110
  • تعداد پردازنده پشتیبانی شده 1 عدد
  • تعداد اسلات رم 2 عدد
  • حداکثر حافظه گرافیکی آنبرد 1024 مگابایت
  • قابلیت پشتیبانی از 3 عدد جک 3.5 میلیمتری
  • رم قابل پشتیبانی مادربرد گیگابایت از نوع DDR4 است
  • معماری حافظه از نوع دو کاناله می باشد
  • فرکانس حافظه رم معادل است با 2133 مگاهرتز
  • کدک صدای پشتیبانی شده Realtek ALC887
  • قابلیت پشتیبانی از CrossFire ندارد
  • تعداد پورت های ساتای 6 گیگابیت در ثانیه 4 عدد
  • قابلیت پشتیبانی از پورت های SATA Express  را ندارد
  • قابلیت پشتیبانی از بلوتوث ندارد
  • قابلیت پشتیبانی از شبکه دارد
  • ارتباط وای فای ندارد
  • تعداد پورت های USB 2.0 معادل با 6 عدد است
  • تعداد پورت های USB 3.0 معادل با 4 عدد است
  • تعداد اسلات PCIe 2.0 x1 مورد پشتیبانی 1 عدد
  • تعداد اسلات PCI Express 3.0 x16 مورد پشتیبانی 1 عدد