نقد و بررسی روتر بی سیم AC1200 دی لینک مدل DWR-M960 LTE

روتر DWR-M960 LTE AC1200 LTE D-Link به شما این امکان را می دهد تا در هر جایی که هستید به شبکه پهن باند تلفن همراه دسترسی داشته باشید. بعد از اتصال می توانید ایمیل های خود را بررسی کنید و در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و از استریم های چند رسانه ای استفاده کنید.

قابلیت های روتر بی سیم دی لینک DWR-M960 LTE

با استفاده از سیم کارتی که دارید می توانید با استفاده از حامل های مخابراتی، اتصال اینترنت ۳G/4G خود را از طریق شبکه بی سیم ایمن و با استفاده از هر ۴ پورت گیگابیت به اشتراک بگذارید.

  • دارای ۱ پورت WAN گیگابیت
  • دارای ۴ پورت LAN گیگابیت
  • دارای اسلات سیم کارت داخلی برای اتصال پهن باند موبایل
  • پشتیبانی از وایرلس دو بانده با حداکثر سرعت ۱۲۰۰ مگابیت در ثانیه
  • دارای سرعت دانلود LET حداکثر ۱۵۰ مگابیت در ثانیه ای و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت در ثانیه
  • دارای فایروال فعال دو گانه (NAT/SPI)

اینترنت سریع موبایل

روتر دی لینک DWR-M960 LTE به شما این امکان را می دهد تا با اتصال سریع ۳G/4G خود به سرعت دانلود حداکثر ۱۵۰ مگابیت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلود ۵۰ مگابیت در ثانیه دست پیدا کنید و به شما سرعت لازم برای دسترسی سریع و پاسخگو به اینترنت را می دهد. شما خیلی ساده می توانید با استفاده از روتر بی سیم دی لینک DWR-M960 LTE از طریق اینترنت موسیقی و ویدیو پخش کنید و با استفاده از کامپیوترهای شخصی و دستگاه های تلفن همراه خود در وب گشت و گذار کنید.

اتصالات بی سیم و سیمی امن

مودم روتر DWR-M960 از فایروال های فعال دوگانه SPI و NAT استفاده می کند تا از حملات احتمالی در اینترنت جلوگیری کند. رمزگذاری استاندارد بیسیم WPA/WPA2 در صنعت، شبکه بی سیم و ترافیک شما را ایمن می کند و به شما این امکان را می دهد تا اتصال ۳G/4G خود را بدون نگرانی در مورد دسترسی کاربران غیر مجاز به شبکه شما به اشتراک بگذارید.

راه اندازی و استفاده ساده

 DWR-M960 را می توان به سرعت و به راحتی در هر نقطه ای نصب کرد. بدون نیاز به نرم افزار ویژه ای می توان تقریبا از هر مرورگر وبی مرورگر را پیکربندی کرد. این روتر امکان اتصال بی سیم را امکان پذیر می سازد.

پهن باند موبایل جهانی

 اتصال موبایل ۳G/4G به شما این امکان را می دهد تا در هر کجا که هستید ارتباط پهن باند را با خود داشته باشید.

قابلیت اتصال با سرعت بالا

حتما شما از استاندارد وایرلس سرعت بالای IEEE 802.11ac که حداکثر سرعت ۱۲۰۰ مگابیت در ثانیه را در اختیار شما قرار می دهد لذت خواهید برد، شما می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید و اطلاعات خود را به سرعت انتقال دهید.

نتیجه گیری

روتر D-Link DWR-M960 4G AC1200 LTE به شما اجازه می دهد تا در هر جایی به شبکه پهن باند تلفن همراه دسترسی پیدا کنید. بعد از اتصال شما می توانید به گشت و گذار در اینترنت بپردازید یا ایمیل های خود را چک کنید. با استفاده از این روتر تی پی لینک شما می توانید شبکه خصوصی قدرتمندی را برای خانه یا محل کار خود بسازید.

برای خرید روتر بی سیم دی لینک DWR-M960 LTE کلیک کنید.