نقد و بررسی اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura studio 2

Harman Kardon Aura Studio 2 یک اسپیکر بلوتوثی با طراحی منحصر به فرد است که مانند یک ساب ووفر معکوس به نظر می رسد. در اصل این دستگاه اسپیکر و ساب ووفر است و پراکندگی صدای همه جانبه ای را ارائه می دهد. اسپیکر استودیو ۲ از نورپردازی محیطی بهره می برد و نور سفید درخشانی را از قسمت گنبدی شکل مرکزی با یک حلقه متحرک از LED های مرکزی ارائه می دهد. این اسپیکر از فناوری اختصاصی استریو DSP استفاده می کند که به عملکرد صوتی کاملا بهینه شده کمک می کند.

اسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura studio 2

Harman Kardon Aura Studio 2 به ۶ مبدل میانی و یک ساب ووفر اختصاصی مجهز شده است که باس عمسق و عملکرد عالی را ارائه می دهد. این دستگاه همچنین به قابلیت صدای دوگانه وایرلس مجهز است که به شما این امکان را می دهد که دو اسپیکر Aura Studio 2 را به هم متصل کنید تا صدای بسیار گسترده تری را ایجاد کنید، این قابلیت برای فضاهای باز و سالن های بسیار بزرگ بسیار ایده آل است. اگر به دنبال اسپیکر بلوتوثی با طراحی منحصر به فرد هستید اسپیکر Aura Studio 2  هارمن کاردن گزینه ای عالی برای انتخاب است.

از مزایای اسپیکر Harman Kardon Aura Studio 2 می توان به طراحی منحصر به فرد مخروطی شیشه ای بسیار خیره کننده و ساب ووفر داخلی آن اشاره کرد. این اسپیکر از یک طراحی شاهکار استفاده می کند. اما از معایب آن می توان به صدای آرامتر نسبت به سایر اسپیکرهای بلوتوثی اشاره کرد.

Aura studio 2

Aura Studio 2 از باس بسیار عمیقی برخوردار است، توان صدای خروجی ۶۰ وات است و محیط هایی که دارای مساحت بالا هستند قطعا از وجود این اسپیکرها قدردانی خواهند کرد. شما هنگام گوش دادن به موسیقی می توانید از افکت های نوری لذت ببرید. در فرکانس های بالاتر استودیو ۲ بسیار هیجان انگیزتر از Harman Kardon Onyx ظاهر می شود. از نظر طراحی HK Aura 2 یک برنده واضح است.

این دستگاه دارای یک طراحی مخروطی خیره کننده است. ساب ووفر در مرکز اسپیکر قرار دارد و یک حفره مرکزی وجود دارد که باس عمیق را مستقیما از طریق درایورهای صوتی پمپاژ می کند. مطمئنا شما چراغ های LED که ظاهر زیبایی به Aura 2 می بخشند را دوست خواهید داشت. اتصال بیسیم بلوتوثی در Aura 2 عالی عمل می کند و شما هنگام پخش موسیقی از گوشی همراه خود هیچ افت کیفیت صدایی را تجربه نخواهید کرد. به لطف طراحی جمع و جوری که این اسپیکر دارد می توانید آن را روی میز، قفسه کتاب و یا هر جایی که با مشکل فضا مواجه است قرار دهید.

نتیجه گیری

اسپیکر هارمن کاردن مدل Aura studio 2 یک اسپیکر قدرتمند بلوتوثی است که به صورت بسیار قابل توجهی باس عمیق ارائه می دهد، کیفیت صدای این دستگاه بسیار واضح است. اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی با باس عمیق هستید قطعات این محصول شما را نامید نخواهد کرد. ژانرهای موسیقی با باس قوی در این دستگاه عالی ظاهر می شود. این اسپیکر دارای طراحی واقعا شیک با نورپردازی محیطی است که افکت های زیبایی را به نمایش می گذارد. این زیبایی با دکوراسیون داخلی منزل ترکیب شده و یک پخش صدای عالی در اتاق نشیمن یا نهار خوری ایجاد می کند.

برای خریداسپیکر بلوتوثی هارمن کاردن مدل Aura studio 2 کلیک کنید.