نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K

موضوع مورد بحث امروز ما نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K هست که به صورت اجمالی نگاهی گذرا بر آن خواهیم داشت. کامپیوترهای مخصوص بازی جزو یکی از کامپیوترهای پرقدرت به حساب می‌آیند که از سرعت و کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند، اصولا کمپانی‌های مختلف مخصوص Asus در این نوع از کامپیوترهای خود از سخت افزارهای بسیار قوی و پرچم دار استفاده می‌کنند تا کامپیتر توانایی بالا را در اجرای بازی‌های سنگین، بدون هیچ لگ و افت فریمی داشته باشند.

مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K

یکی از قطعاتی که در کامپیوترهای گیمینگ از اهمیت بالایی برخوردار است مادربورد آن می‌باشد که بایستی از با کیفیت‌ترین قطعات در آن استفاده شود و زیبایی ظاهری زیبا و خشنی را نیز داشته باشد و در ضمن قیمت آن نیز برای کاربران کاملا مقرون به صرفه در بیاید؛ یکی از مادربوردهایی که می‌تواند تمامی نیازهای یک کامپیوتر گیمینگ را به خوبی برطرف کنید مادربرد Asus PRIME H310M-K است که در آن از چیپست H310 استفاده شده و همین امر توانسته قیمت آن را به صورت رقابتی در بیاورد.

کمپانی ASUS از سوکت پردازنده LGA1151 که ساخته شده توسط شرکت اینتل است استفاده کرده تا این مادربورد را تبدیل به یک مادربورد مبتنی بر اینتل  کرده و قدرت ویژه‌ای را از لحاظ پردازشگر به آن ببخشد؛ در ضمن مادربورد Asus PRIME H310M-K از پردازنده نسل هشتمی اینتل پشتیبانی می‌کند که همین مورد توانسته کاملا نیاز کاربر را در انتخاب یک CPU مناسب و پرقدرت را رفع کند. شرکت ASUS در PRIME H310M-K از دو اسلات رم DDR4 استفاده کرده است و میزان فرکانس پشتیبانی شده در این محصول برابر است با ۲۱۳۳/۲۴۰۰/۲۶۶۶ مگاهرتز یک مقداری کاملا مناسب برای یک کامپیوتر پر قدرت گیمینگ به شمار می‌آید.

مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K

راستی اگر آشنایی با قابلیت XMP داشته باشید می‌دانید که این ویژگی باعث می‌شود که سرعت رم به طرز چشم گیری افزایش پیدا کند و سرعت آن دقیقا با سرعت تبلیغاتی رم یکی شود و خبر خوب این است که این مادربورد از قابلیت XMP استفاده کرده و می‌تواند توانایی رم سیستم شما را تا حد بالایی افزایش دهد. مادربورد Asus PRIME H310M-K از فرم Micro ATX استفاده می‌کند و همانطور هم که می‌دانید اکثر کیس‌هایی که در داخل بازار ایران وجود دارند هم از فرم Micro ATX پشتیبانی می‌کنند پس با خیال راحت می‌توانید یک کیس مناسب و زیبا که در حد یک کامپیوتر گیمینگ باشد را برای استفاده از این مادربورد انتخاب کنید.

پورت‌ها و درگاه‌هایی که در این محصول برای کاربران تعبیه شده است به خوبی می‌تواند نیاز یک گیمر را بابت اتصالات جانبی برطرف کند؛ در پنل پشتی H310M-K دو عدد پورت PS/2 برای اتصال ماوس و کیبورد قرارداده است که کاربران به راحتی بتوانند از موس و کیبوردهای قدیمی خود استفاده کنند. دو عدد پورت USB 3.1 و دو عدد USB 2.1 نیز بر روی این مادربورد سوار شده است و وجود درگاه USB 3.1 باعث می‌شود که اطلاعات را با سرعت بالاتری بر روی هارد کپی کنید.

پورت های مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K

راستی! این مادربورد با داشتن پورت‌های DVI و VGA می‌تواند کاملا از مانیتورهای گیمینگ شما که کیفیت بسیار عالی دارند پشتیبانی کرده تا بتوانید بازی‌های خود را با بالاترین کیفیت نمایش دهد. یکی از ویژگی‌هایی که گیمرها و کسانی که از نرم افزارهای سنگین طراحی گرافیکی استفاده می‌کنند و به آن نیز بسیار علاقه دارند ویژگی تنظیم دستی یا اتوماتیک سرعت فن سیستم است. شرکت ایسوس قابلیت نرم افزاری را با نام ASUS Fan Xpert به مادربورد H310M-K اضافه کرده که این نیاز کاربران را نیز به خوبی پشتیبانی کند.

برای خرید مادربرد ایسوس مدل PRIME H310M-K کلیک کنید.