مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-2750U New

مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-2750U New یکی از محصولات شرکت تایوانی دی لینک (D-Link) است. با استفاده از کابل و یا روش بی سیم می توانید به این مودم وصل شوید و به اینترنت دسترسی داشته باشید. مودم روتر مدل DSL-2750U از استاندارد شبکه های بی سیم ۸۰۲٫۱۱n پشتیبانی می کند، با این حال با تجهیزاتی که دارای استاندارد بی سیم ۸۰۲٫۱۱g و ۸۰۲٫۱۱b نیز هستند، سازگار بوده و بدون هیچ مشکلی با آنها می تواند کار کند. حداکثر سرعت انتقال داده از مودم به تجهیزاتی که به صورت بی سیم به آن وصل شده اند، ۳۰۰ مگابیت در ثانیه است. از این مودم روتر می توانید در خانه یا دفتر شرکت های کوچک استفاده کنید. این مودم تک باند (single -band) است و تنها از باند فرکانسی ۲٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی می کند.

مودم روتر بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-2750U New

مدل DSL-2750U New از استاندارد ADSL2 و  ADSL2+ پشتیبانی می کند و امکان دریافت اطلاعات از اینترنت (دانلود) با سرعت ۲۴ مگابیت در ثانیه و ارسال اطالاعات (آپلود) با سرعت ۱ مگابیت در ثانیه در آن وجود دارد. این مودم دارای دو عدد آنتن ۲٫۴ گیگاهرتز از نوع خارجی (MIMO) می باشد. با استفاده از ابزار کیفیت خدمات یا Quality of Service (QoS)  آن می توانید ترافیک خود را اولویت بندی نمایید.

به عنوان مثال می توانید ترافیک مربوط به تلویزیون اینترنتی (IPTV)  را از اینترنت وای فای دستگاه های متصل به مودم تفکیک کنید و اختصاص اولویت بیشتر به IPTV کیفیت نمایش آن را افزایش دهید. این مودم با استفاده از سیستم فایروال داخلی خود از کاربران متصل به آن، در برابر نفوذ هکرها و سو استفاده اشخاص غیر مجاز محافظت می کند.

ویژگی Virtual server این مودم به شما کمک می کند تا بتوانید از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر یا سرور خود در منزل یا محل کار خود دسترسی داشته باشید و یا بتوانید تصاویر دوربین های مدار بسته خود در هر جایی از کره زمین که امکان دسترسی به شبکه اینترنت وجود داشته باشد، به راحتی مشاهده نمایید. با استفاده از سیستم عامل های مختلف مانند۱۰,۸,۷,Vista, XP SP3  Windows ، اتواع نسخه های Mac OS X  و تلفن های همراه Android و IOS می توانید به پنل مدیریت مودم دسترسی و آن را پیکر بندی نمایید.

مشخصات مودم روتر بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-2750U New

ابعاد: ۳۳ × ۱۱۶ × ۱۶۲ میلی‌ متر

وزن: ۶۳۰ گرم

انواع پورت:

  • ۱ عدد پورت RJ11 که جهت دسترسی به شبکه جهانی اینترنت با استفاده از بستر سیم مسی و خطوط تلفن به کار برده  می شود.
  • ۴ عدد پورت Fast Ethernet LAN به همراه یک پورت با ویژگی switchable WAN یا RJ45 جهت اتصال پر سرعت به صورت با سیم با دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تجهیزات ذخیره سازی، کنسول بازی و … کاربرد دارد.
  • ۱ عدد پورت USB 2.0 برای اشتراک گذاری چاپگر و یا فایل ‌های مختلف تصویری، متنی، ویدیویی و … به کار برده می شود. هم چنین می توان از آن جهت اتصال به مودم ۳G USB استفاده کرد.

پروتکل امنیتی شبکه های بی سیم:

  • استاندارد WPA & WPA2 : جهت انجام تمهیدات امنیتی لازم مانند تعریف رمز عبور و … به منظور تامین امنیت اتصال تجهیزات بی ‌سیم مانند گوشی، تبلت و … که از طریق بستر Wi-Fi به مودم وصل می شوند، از این استاندارد استفاده می شود.
  • گواهی نامه Wi-Fi Protected Setup (WPS) – PIN/PBC: از این ویژگی جهت برقراری یک اتصال امن بین تجهیزات مورد نظر شما و مودم، بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور استفاده می شود.

برای خرید مودم روتر ADSL2 Plus بی‌سیم N300 دی لینک مدل DSL-2750U New کلیک کنید.