اپل MacBook Air جدید را با یک صفحه کلید جدید عرضه خواهد کرد

طبق گفته مینگ‌-چی کو تحلیلگر امنیتی بین المللی TF اپل MacBook Air جدید را با یک صفحه کلید جدید عرضه خواهد کرد و صفحه کلید پروانه ای را از صفحه کلید مک بوک خود بر می دارد. صفحه کلید مکانیکی اپل از سال 2015 در مک بوک ها استفاده شده است.

صفحه کلید MacBook Air جدید دارای مکانیزم قیچی خواهد بود

تعویض صفحه کلید مکانیکی پروانه ای که از آن  در تمام مکبوک های مدرن، مک بوک پرو و مک بوک ایر استفاده شده است می تواند بحث بر انگیز شود. اپل در تلاش است که این صفحه کلید را بهبود ببخشد و از صفحه کلید قچی جدید برای حل مشکلات حرکتی کلیدهای کیبورد پروانه ای استفاده کند. اپل اعلام کرده است که فقط تعداد کمی از کاربران با صفحه کلید خود مشکل دارند اما قصد دارد در ماه می تمام لپ تاپ هایی که دارای صفحه کلید پروانه ای هستند را به صورت رایگان تعمیر کند.

 مینگ‌-چی کو بیان کرد که اپل MacBook Air جدید را با یک صفحه کلید جدید قیچی عرضه خواهد کرد و احتمالا این صفحه کلید در سال 2020 در دسترس خواهد بود. این تغییر می تواند باعث افزایش حاشیه ها شود. کو بیان کرد که هزینه یک صفحه کلید پروانه ای نسبت به صفحه کلید معمولی نوتبوک بسیار بالاتر است و این به خاطر تولید کم محصولات است.

طبق بیانات این تحلیگر اپل برای اینکه صفحه کلید را تا حد امکان نازک نگه دارند مکانیسم پروانه ای را تغییر و از مکانیزم قیچی استفاده می کند. تحولات موفقیت آمیزی در صفحه کلید جدید قیچی ایجاد شده است و صفحه کلید جدید می تواند تجربه تایپ طولانی مدت را ارائه دهد و با استفاده از فیبر شیشه ای ساختار کلیدها بهبود پیدا کند و دوام صفحه کلید افزایش پیدا کند. اپل بیان کرده است که صفحه کلید جدید در مک بوک پروها در ماه می عرضه می شود و قابلیت اطمینان با استفاده از مواد جدید بهبود پیدا می کند. با این حال طراحی کلیدها مثل سابق باقی می ماند.