نقد و بررسی پرینتر لیزری Canon iSENSYS LBP6230dw

Canon iSENSYS LBP6230dw یک پرینتر لیزری رومیزی با ابعاد کوچک می باشد که کارگروه های کوچک و یا کاربران منفرد را مورد هدف قرار داده است. این پرینتر قابلیت چاپ دو رو را دارد و می توان از طریق USV، اترنت و وایرلس از آن استفاده کرد. بدنه پرینتر به رنگ سفید یخی و قسمت خروجی و هم درب آن به رنگ مشکی می باشد. درب پرینتر به صورت تاشو است، کاتریج هم در قلب دستگاه قرار گرفته است که برای تعویض آن طراحی کشویی در نظر گرفته شده است.

پنل کنترل که در سمت چپ دستگاه واقع شده است دارای سه چراغ و دو دکمه در بالای سطحش است و فقط با آیکن ها علامت گذاری شده است. یک پوشش برجسته در قسمت جلو به سمت سینی فید کاغذ کشیده شده است که می تواند حداکثر 250 برگه را نگهداری کند. درون این پوشش یک پوشش نیمه شفاف قرار دارد که به طرف پایین می رود. دکمه های پاور و اتصال وای فای را می توانید در قسمت جلو – سمت چپ دستگاه پیدا کنید.

در قسمت پشت دستگاه می توانید سوکت هایی را برای اتصالات USB 2.0 و اترنت پیدا کنید. برقراری اتصال بیسیم طبق یک روال ساده انجام می شود. شما می توانید دکمه های روتر و دکمه های جلوی چاپگر را فشار دهید و دیگر نیازی به وارد کردن کلمه عبور نیست. بعد از برقراری اتصال بیسیم، iSENSYS LBP6230dw می تواند از طریق برنامه ای که روی گوشی همراه خود دارید و یا از طریق کامپیوتر شخصی و یا مک کارهای چاپ را دریافت کند.

 

 پرینتر لیزری Canon iSENSYS LBP6230dw

پرینتر لیزری  Canon iSENSYS LBP6230dw می تواند در یک دقیقه 25 برگه را چاپ کند که یک سرعت مناسب برای کارهای روزانه و سبک می باشد. ما توانستیم یک کار 5 صفحه ای که شامل متن و تصاویر گرافیکی بود را با سرعت 14.3ppm به چاپ برسانیم. این موارد هنوز سرعت خوبی برای یک پرینتر لیزری مقرون به صرفه می باشد. در چاپ دو طرفه این زمان به 13.2ppm رسید که سرعت کندتری را ارائه می دهد. برای چاپ یک عکس 15×10 سانتیمتر در یک کاغذ A4 حدود 8 ثانیه طول کشید تا کار چاپ کامل شود، برای پرینت یک عکس A4 از طریق گوشی اندرویدی گلکسی S3 حدود 10 ثانیه زمان صرف چاپ شد.

  • حداکثر رزولوشن 2400dpi
  • نگهداری ساده
  • چاپ دو رو
  • اتصال از طریق وای فای
  • سرعت 25 برگ در دقیقه

نتیجه گیری

اگر به نام پرینتر LBP6230dw دقت داشته باشید در انتهای این نام دو حرف d و w را شاهد خواهید بود که d مخفف Duplex و نشاندهنده قابلیت چاپ دور رو و حرف w مخفف Wireless به معنای اتصال بیسیم می باشد. LBP6230dw یک پرینتر لیزری است که برای کارهای چاپ متنی مناسب می باشد، در صورتی که شما به دنبال یک پرینتر برای چاپ تصاویر خود هستید بهتر است LBP6230dw را انتخاب نکنید در غیر این صورت اگر برای کارهای اداری یا خانگی خود دنبال یک چاپگر برای چاپ متنون و اسناد خود هستید LBP6230dw با قیمت مناسبی که دارد گزینه ای ایده آل خواهد بود. شما می توانید از طریق گوشی کارهای چاپ خود را انجام دهید و حتی LBP6230dw از قابلیت چاپ دو طرفه برخوردار است که شما را از تنظیم کاغذ به صورت دستی بی نیاز می کند.

برای خرید پرینتر لیزری Canon iSENSYS LBP6230dw کلیک کنید.