نقد و بررسی قابلیت های مادربرد ايسوس مدل B250 MINING EXPERT

مادربرد ايسوس مدل B250 MINING EXPERT اولین مادربرد 19 اسلاتی در جهان است که از طراحی اختصاصی ATX12V و 19 خازن مقاوم برخوردار است. این مادربرد مجهز به فناوری ASUS PCIe Slot State Detection است که وضعیت هر اتصال GPU را برای مدیریت و عیب یابی ساده نشان می دهد. این مادربرد ایسوس با استفاده از Intel Lan و LANGuard بهترین عملکرد را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با قابلیت های مادربرد ايسوس مدل B250 MINING EXPERT از شما دعوت می کنیم ادامه مطلب امروز را مطالعه بفرمایید.

B250 MINING EXPERT اولین مادربرد 19 اسلاته در جهان است که برای ماینینگ ارزهای دیجیتال طراحی شده است. این مادبرد دارای 19 اسلات PCIe است که از 18 اسلات PCIe x1 و یک اسلات PCIe x16 پشتیبانی می کند و به سه کانکتور برق ATX12V تجهیز شده است. B250 MINING EXPERT به شما اجازه می دهد که حداکثر از 19 پردازنده گرافیکی انویدیا یا AMD استفاده کنید تا به حداکثر سرعت مگاهش دست پیدا کنید.

مادربرد B250 Mining Expert به گونه ای مهندسی شده است که تمام انرژی مورد نیاز پردازنده های گرافیکی شما را تامین کند. 19 اسلات PCIe به سه دسته مجزا تقسم می شود و هر یک از آنها به یک کانکتور اختصاصی 24 پین ATX12V تخصیص داده می شود، این امر باعث شده است که پیچیدگی کابل کشی کاهش پیدا کند و از انتقال انرژی به کلیه شکاف های PCIe اظمینان حاصل شود.

مادربرد ايسوس مدل B250 MINING EXPERT

عملکرد پایدار و بدون سر و صدا برای یک سیستم ماینینگ که 24 ساعته در حال ماینینگ ارزهای دیجیتال است یک مزیت مهم محسوب می شود. به همین دلیل B250 MINING EXPERT با استفاده از 19 خازن تثبیت ولتاژ پایدار و کم صدا طراحی شده است. این قطعات با کیفیت ولتاژ را تثبیت کرده و باعث کاهش نویز می شود. بنابراین پردازنده های گرافیکی شما برق مورد نیاز خود را دریافت می کنند.

برای نمایش وضعیت هر کارت گرافیکی B250 Mining Expert به فناوری تشخیص وضعیت PCIe مجهز شده است. Power-On, Self-Test (POST) نمایشی گرافیکی از وضعیت هر اسلات را نشان خواهد داد بنابراین در صورت پیش آمدن هر مشکلی فورا می توانید علت خرابی را تشخیص دهید. برخلاف برخی از مادربردهای رقیب، B250 Mining Expert دارای یک مد اختصاصی ماینینگ است که به صورت پیش فرض فعال است و زحمتی برای ایجاد تغییرات سطح بایوس ایجاد نمی کند و عملکرد ماینینگ را به حداکثر می رساند. مد ماینینگ سرعت PCI Express را روی PCIe 1.0 تنظیم می کند.

Intel Gigabit LAN بهترین توان مصرفی را ارائه می دهد و سربار پردانده را به پایین ترین حد می رساند و عملکرد ماینینگ را بهینه می کند. LANGuard فناوری منحصر به فرد ایسوس از فناوری پیشرفته برای همگام سازی سیگنال و خازن های ممتاز استفاده می کند تا توان مصرفی را بهبود بخشد. این برد در مقابل آسیب های ناشی از الکتریسیته ساکن مقاوم است.

B250 Mining Expert از لحاظ هزینه و کارایی بی نظیر است و توانایی اجرای 19 کارت گرافیک را در مادربرد دارد و از پردازنده های اضافه، حافظه و درایوهای اضافی پشتیبانی می کند و قدرت ماینینگ بسیار رقابتی را نیسبت به سایر مادربردها ارائه می دهد.

برای خرید مادربرد ايسوس مدل B250 MINING EXPERT کلیک کنید.