نقد و بررسی قابلیت های مادربرد بایوستار مدل H110MHV3

مادربرد بایوستار مدل H110MHV3 از پردازنده های نسل ششم Core اینتل و معماری تک تراشه ای اینتل H110 پشتیبانی می کند. این مادربرد از دو اسلات DIMM حافظه DDR3L با استاندارد 1866/1600/1333 با ظرفیت حداکثر 16 گیگ پشتیبانی می کند. پورت های USB 3.0، HDMI و GbE LAN در این مادربرد بایوستار وجود دارد.

پردازنده های نسل ششم Core اینتل مبتنی بر معماری پردازنده نسل پنجم Core اینتل است و از جدیدترین فناوری 14 نانومتری برای به حداکثر رساندن عملکرد استفاده می کند. با پردازنده های نسل پنجم Core اینتل و همراه با DX12 و هسته های OCL2.0 عملکرد کلی نیازهای شما را برآورده می کند. چیپست H110 اینتل یک طراحی تک چیپستی است که برای پشتیبانی از پلت فرم های مبتنی بر پردازنده نسل ششم Core اینتل شرکت 1151 طراحی شده است و عملکرد عالی و افزایش پهنای باند و پایداری را ارائه می دهد. چیپست Intel® H110 می تواند تابع iGPU را فعال کند و به کاربران اجازه می دهد تا از آخرین عملکرد گرافیکی یکپارچه اینتل بهره مند شوند.

در این مادربرد محافظت های مختلفی ایجاد شده است که از این بین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • محافظ ESD – الکترواستاتیک عامل اصلی خرابی کامپیوتر است و باعث آسیب دیدن مادربرد و قطعات آن می شود، برای مقابله با این مشکل بایوستار مادربرد H110MHV3 را به محافظ ESD تجهیز کرده است.
  • محافظ USB – برای جلوگیری از خرابی پورت USB در مادربرد فیوزی تعبیه شده است که مانع از عبور جریان بیش از حد از پورت و در نتیجه افزایش طول عمر سیستم و دستگاه می شود.

مادربرد بایوستار مدل H110MHV3

  • محافظت در مقابل ولتاژ بیش از حد – تتمام طراحی مدار مادربرد بایوستار به گونه ای انجام شده است که از عبور بیش از حد ولتاژ جلوگیری می کند. همچنین برای محافظت از سیستم شما مادربرد به طور فعال ولتاژ را قطع می کند. هنگام انجام اورکلاک توسط کاربر محافظ جریان باعث قطع جریان می شود که از آسیب دیدن مادربرد جلوگیری می کند. برای محافظ از مادربرد و پردازنده در مقابل سوختن هم یک محافظ حرارتی در نظر گرفته شده است.

محبوبیت استفاده از مادربرد بایوستار H110MHV3 طراحی مقاوم در برابر رطوبت PCB است. همانطور که می دانید کامپیوترهای شخصی در محیط های مرطوب از بین می رند و به علت جذب رطوبت به راحتی اکسیده می شوند. برد مدار چاپی (PCB) به علت مقاوم بودن در برابر رطوبت قابلیت اطمینان بالایی را فراهم می آورد. H110MHV3 به سریعترین پورت های USB تجهیز شده است. USB 3.0 سرعت انتقال داده 5 گیگابیت در ثانیه را ارائه می دهد که ده برابر سریعتر از USB 2.0 می باشد.

فناوری Charger Booster بهترین و کارآمدترین راه حل شارژ را برای دستگاه های اپل مانند آیپد و آیفون فراهم می آورد و می تواند دستگاه های اپل شما را 42 درصد سریعتر شارژ کند. SmartSpeedLAN  یک نرم افزار رایگان است که شما اجازه می دهد تا عملکرد کامپیوتر شخصی خود را نظارت و مدیریت کنید. با استفاده از رابط کاربری گرافیکی کاربر پسند شما می تواند انواع ترافیک شبکه از جمله بازی، پخش رسانه ها، گشت و گذار در اینترنت را انتخاب و اولویت بندی کنید.

برای خرید مادربرد بایوستار H110MHV3 کلیک کنید.