چرا یک لپ تاپ گیمینگ را خریداری می کنید؟

لپ تاپ های بازی می توانند بازی های واقعیت مجازی را هموار کنند. این لپ تاپ ها به غیر از بازی، همچنین توان پردازش، RAM، ذخیره سازی و ویدئو را برای انجام وظایف استاندارد که اغلب مردم در خانه و دفتر انجام می دهند، دارند.

برند های محبوب بسیاری برای لپ تاپ های بازی وجود دارد، مانند ایسوس، MSI، Gigabyte، HP، Lenovo و Acer. برخی از تولید کنندگان برندهای اختصاصی برای محصولات بازی های خود مانند ASUS Republic Gamers، ASUS STRIX، HP OMEN، Acer Predator و Dell Alienware را دارند.

چرا کارت گرافیک شما نیاز دارید؟

کارت گرافیک یا واحد پردازش گرافیکی (GPU) در لپ تاپ بازی شما مسئول ایجاد تمامی متن، تصویر و 3D Graphics است که می بینید. همچنین مسئولیت داشتن چند صفحه نمایش یا اجزای نمایشگر خارجی (مانند هدست VR) را می دهد. کارت های  گرافیکی قدرتمند می توانند نرخ فریم بالاتر را برای گیم پلی نرم افزاری، با جزئیات بیشتر، با وضوح بالاتر ارائه دهند.

 

چرا شما نیاز به یک پردازنده سریع تر دارید؟

پردازنده یا واحد پردازش مرکزی (CPU) در لپ تاپ شما مسئول بازیابی تمام محاسبات است که کامپیوتر شما نیاز به اجرای برنامه های شما دارد. یک پردازنده سریع تر برنامه های خود را سریع تر اجرا می کند و زمان صرفه جویی می کند. آخرین پردازنده های چند هسته ای اینتل و ای ام دی قدرت کافی برای اجرای بازی ها با نرخ فریم بالاتر و همچنین اجرای برنامه های چندگانه را در یک زمان بدون هیچ مشکلی دارند.

چرا یک لپ تاپ بازی با حافظه اکسپرس خرید کنید؟

خرید یک لپ تاپ بازی می تواند با گزینه های متعدد و مشخصات متفاوت مقایسه شود. به طور معمول شما می توانید تحقیق آنلاین، خواندن، بررسی و سپس تصمیم گیری در مورد یک محصول خاص را داشته باشید.