لپ تاپ های GAMING

لپ تاپ های بازی طراحی شده است برای جایگزین شدن با کامپیوتری های بازی. لپ تاپ های بازی دارای پردازنده های چهار هسته ای قدرتمند، تا 64 گیگابایت رم، درایوهای SSD فوق العاده سریع و قدرت گرافیکی مشابه می باشند.

این لپ تاپ ها با توانایی و ترکیب سازگارترین سخت افزار ها برای دستیابی به عملکرد بهینه بازی های کامپیوتری طراحی شده است. با انتخاب های بسیار زیادی که وجود دارد، پیدا کردن بهترین لپ تاپ بازی برای شما می تواند یک کار دیوانه کننده باشد. اما با توجه به بودجه خود و مشخصات توصیه شده مورد نیاز بازی های شما خواهید توانست یک لپ تاپ بازی خوب را بررسی کنید.

بسیاری از لپ تاپ های بازی به اندازه کافی قدرتمند هستند تا بازی های eSports مدرن مانند League of Legends، Counterstrike و Overwatch را در تنظیمات متوسط ​​انجام دهند. لپ تاپ هایی که به این دسته می افتند به طور معمول کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 یا 1050Ti را خواهند داشت.

برای بازی کردن، بازی های گرافیکی از سال 2016 به بعد در یک لپ تاپ قدرتمند تر می تواند انتخاب خوبی باشد. لپ تاپ هایی که در این دسته قرار می گیرند به طور معمول کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 یا بالاتر را خواهند داشت.

اگر قصد دارید لپ تاپ خود را به یک مانیتور خارجی برای بازی در QHD یا Ultra HD 4K متصل کنید، بهترین انتخاب یک لپ تاپ با کارت گرافیک  GTX 1070 یا GTX 1080 خواهد بود.

 

برند های خاص لپ تاپ های بازی

 

Gamers Asus

دارای برخی از طرح های نرم و صاف، از جمله Zephyrus نوآورانه است. نرم افزار Center ROG Gaming اطلاعات دستگاه را از جمله درجه حرارت، ذخیره سازی و استفاده از RAM را به اشتراک می گذارد، در حالی که برنامه Aura Core به شما امکان سفارشی کردن نور پس زمینه RGB را می دهد.

 

Gamers Acer

به عنوان سخت افزار مقرون به صرفه شناخته شده است.  برنامه PredatorSense به شما اجازه می دهد که پردازشگر و پردازنده گرافیکی خود را نظارت کنید و سرعت فن را سفارشی کنید.

HP Gamers

زیبایی شناسی گیمر را حفظ می کند. برنامه آن مرکز فرمان Omen است که جزئیات GPU و پردازنده، استفاده از RAM و تقویت کننده شبکه را می دهد که به شما اجازه می دهد پهنای باند اولویت بندی کنید.