لپ تاپ های گیمینگ

بازی های کامپیوتری از همان ابتدای ساخت برای بسیاری از افراد جالب بود. دهه ۱۹۴۰ صنعت سرگرمی وارد بازار شد و از همان زمان سودآور بود. امروزه می بینیم که صنعت بازی های کامپیوتری نه تنها در بین بچه ها، بلکه در میان بزرگسالان نیز محبوبیت بسیاری به دست آورده  است.

در سال ۱۹۷۱ بود که اولین بازی با فضای کامپیوتری  Nutting Associatesبه نمایش گذاشته شد و پس از کسب سال ها تجربه لپ تاپ هایی تحت عنوان لپ تاپ های بازی به بازار عرضه شدند. لپ تاپ های بازی ویژگی های مخصوص به خودشان را دارند که در ادامه به مهم ترین آن ها اشاره شده است.

 

گرافیک

برای لپ تاپ های بازی باید بالاترین گرافیک ممکن منظور شود، برخی از بهترین لپ تاپ ها، گرافیک های همچون ATi  Mobility  , intel's Graphics Media را دارند.

سرعت پردازنده

از اساسی ترین و مهم ترین ویژگی های بهترین لپ تاپ های بازی به سرعت پردازنده آن ها باید اشاره کرد چرا که در هنگام بازی هیچ چیز آزرده تر از متوقف شدن ناگهانی بازی به دلیل هنگ کردن نمی باشد. در واقع کیفیت بازی به وسیله پردازنده به کار رفته در لپ تاپ انجام می گیرد و بازی را برای ما جذاب و هیجان انگیز می کند. بهترین پردازنده به کار رفته در لپ تاپ ها intel Core 2 Duo با سرعت بیش تر از 2.4 Ghzاست.

           

RAM

یکی دیگر از ویژگی های مهم حافظه RAM می باشد، با توجه به رم یا حافظه ذخیره سازی دستگاه است که می توان انواع بازی های مختلف را روی لپ تاپ داشت. هرچه این مقدار بیش تر باشد بازی های بیشتری روی لپ تاپ ذخیره می شود.

رم ۵۱۲ برای این موضوع می تواند مناسب باشد.

 

صفحه نمایش

اما در آخر، صفحه نمایش نقش مهمی را ایفا می کند. برای بازی بهتر، از صفحه نمایش های ۱۷ اینچی برای لپ تاپ باید استفاده شود با رزولوشن و کیفیت بالا، چرا که به وسیله این دو بازی های سه بعدی برای گیمرها هیجان انگیز خواهد شد.

 

بهترین لپ تاپ های بازی در سال ۲۰۱۹

1- Asus ROG Zephyrus S GX70

سی پی یو intel Core i7

صفحه نمایش ۱۷ اینچی فول اچ دی (۱۹۲۰ × ۱۰۸۰)

رم ۸-۲۴ گیگابایتی

 

2-MSI GS65 Stealth

سی پی یو intel core i7

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچ دی

حافظه ۱۶ گیگابایتی

3- Lenovo Legion Y7000P

سی پی یو  intel core i7-8750H

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی فول اچ دی

حافظه ذخیره سازی۲۵۶ گیگابایتی ssd

رم ۸-۱۶ گیگابایتی