لپ تاپ های لنوو

شرکت IBM PCD از اولین لپ تاپ خود در سال ۱۹۸۰ رونمایی کرد این شرکت در بیشتر از ۶۰ کشور جهان فعالیت دارد و محصولات خود را به فروش می رساند.

چند سال پیش، هنگامی که به لپ تاپ های Lenovo نگاه می کردیم، در مورد کارایی آن شک می کردیم اما امروز لپ تاپ لنوو را به عنوان یک لپ تاپ کسب و کار قابل اعتماد می دانیم.

آخرین مدل های Lenovo با پردازنده های چهار هسته ای قدرتمند و دارای یک صفحه نمایش لمسی می باشند.

از مدل لپ تاپ های لنوو که محبوب بیشتر فروشندگان و خریداران بوده است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

Lenovo Yoga

لنوو یوگا با صفحه نمایش لمسی چند منظوره ی ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰ که به وضوح چشمگیری تصاویر را نشان خواهد داد. با پردازنده اینتل i5.8280u که نشانگر سرعت بالایی در ذخیره فایل ها، برنامه و حتی بازی های بزرگ یا استفاده همزمان از چندین سرور می باشد. قابلیت خواندن اثر انگشت برای حفظ اطلاعات امنیتی، طراحی وب کم با میکروفن های دوگانه مخصوص در زمان چت های ویدوئی از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می باشد.

 

Lenovo Business Flagship

این لپ تاپ محصول سال ۲۰۱۸ می باشد که دارای صفحه نمایش لمسی ۱۵.۶ اینچی با وضوح ۱۳۶۶×۷۶۸ و کیفیت عالی برای دیدن کوچکترین جزئیات می باشد همچنین استفاده از نور LED استفاده شده در پس زمینه موجب صرفه جویی در انرژی شده است. پردازنده به کار رفته در این مدل، از نسل هشتم پردازنده ها می باشد که جز قدرتمند ترین پردازنده ۴ هسته ای هوشمند محسوب می شود. همچنین حافظه سیستم ۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده به همراه TB 1 هارد دیسک برای ذخیره سازی عکس های دیجیتال، موسیقی و فیلم از ویژگی های این لپ تاپ می باشد.

Lenovo folding laptop sepecs

سرانجام لنوو اولین لپ تاپ در جهان را با صفحه نمایش قابل انعطاف را در سال ۲۰۱۹ وارد بازار کرد.

صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۳ اینچی می باشد و هنگام تا شدن تقریبا به اندازه ی یک کتاب (تقریبا ۹.۶ اینچ ) تبدیل می شود.

پردازنده به کار رفته از نوع اینتل می باشد.