بررسی کامل 12 مدل از بهترین تبلت های سامسونگ

برند نام‌ آشنای سامسونگ، سال‌ های سال است که تبلت تولید می‌کند. در دنیای آندروید، تبلت‌ های سامسونگ همواره جزو بهترین‌ها بوده و هستند. و خوشبختانه، تبلت‌ هایی که سامسونگ ارائه می‌دهد، بسیار متنوع است. با این وسعت و تنوع محصولات و آزادی انتخاب، گاهی خرید لپ تاپ مناسب این برند برای مخاطب سخت می‌شود. مهم نیست شما صفحه نمایش قدرتمند نیاز دارید، سخت افزار گیمینگ قوی یا هر شاخه دیگری... در تبلت‌ های سامسونگ، برای هر کدام از این موارد گزینه‌ای پیش روی شماست.

بنابراین، در این مقاله از بروزکالا به معرفی جدیدترین و بهترین تبلت های سامسونگ سری گلکسی در سال‌های اخیر خواهیم پرداخت تا به شما در انتخاب خود کمک کنیم. با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  1. چرا باید تبلت سامسونگ را انتخاب کنیم؟
  2.  قابلیت­‌هایی که باید در هنگام خرید تبلت سامسونگ به آن توجه داشت.
  3. کدام تبلت سامسونگ را انتخاب کنیم؟

چرا باید تبلت سامسونگ را انتخاب کنیم؟

سامسونگ ویژگی‌های بی‌نظیری ارائه می‌دهد. تبلت‌های سامسونگ فضای بیشتری برای انجام دادن همزمان چندکار دارند و صفحه نمایش AMOLED شان می‌تواند تمام تجربه کاری شما را دگرگون کند. OLED حداکثر وضوح ممکن را ارائه می دهد. این صفحه نمایش مناسب گیمینگ و سرگرمی است و هم انقدر بزرگ است که بتوانید با آن کارهای روزمره را انجام دهید. در عین حال، انقدر کوچک هم هست که بتوانید آن را در سفر همراه داشته باشید. 

تبلت‌های سامسونگ همچنین قابلیت دوبل کردن و کار به عنوان صفحه نمایش وایرلس را هم دارند و این یعنی می‌توانید با کمک آن‌ها صفحه نمایش لپ تاپ خود را گسترش دهید. قلم آن‌ها نیز می‌تواند به مراتب کاربری‌های مختلفی همچون طراحی خوب را برایتان به ارمغان بیاورد. سامسونگ همچنین صفحه کلیدهای خود را به صورت جداگانه به فروش می رساند و پشتیبانی واقعی از ماوس را ارائه می دهد. بنابراین چه طراح باشید و چه استرمیر و یوتیوب‌باز، چه مولتی‌تسکر و چه از دوستاران تکنولوژی، خرید  تلبت‌ سامسونگ می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند.

بهترین تبلت سامسونگ

قابلیت‌هایی که باید در هنگام خرید تبلت سامسونگ به آن توجه داشت

۱. نمایشگر و صدا و کیفیت آن­ها در تبلت

به طور کلی انواع نمایشگر سامسونگ کیفیت و شفافیت خوبی دارند ولی در بعضی مدل­ها از بهترین تبلت سامسونگ، این کیفیت بسیار بالاتر است. بسته به نوع محتوایی که می­‌خواهید در تبلت تماشا کنید، باید قبل از خرید رزولوشن نمایشگر و میزان تراکم پیکسلی که آیا به اندازه کافی بالا هست یا خیر­ را به خوبی بررسی کنید و اطلاعات کافی داشته باشید.

برای کیفیت صدا نیز باید داشتن قابلیت سازگاری دالبی اتموس و تنظیم AKGبررسی شوند؛ گرچه اکثر تبلت­های سامسونگ از این دو ویژگی برخوردارند. اما برخی مدل­ها تعداد بلندگو­های بیشتر و جک هدفون 3.5 میلی­متری دارند.

۲. پردازشگر

موردی که حتما قبل از خرید تبلت باید راجع­به آن تحقیق کافی شود، قدرت پردازش است. پردازشگر قوی برای تبلتی که می­خواهید از آن برای کار استفاده کنید، امری بسیار ضروری است. رم، حافظه و پردازشگر تبلتی که می­خواهید تهیه کنید را خوب بررسی کنید تا مطابق با نیاز  بهترین تبلت سامسونگ خود را خریداری کنید.

۳. لوازم جانبی تبلت

قبل از تهیه تبلت باید بدانید که چه نیازهایی دارید. برای مثال، باید بدانید که احتیاج به قلم و یا کیبورد دارید یا خیر. چون برخی تبلت­ ها ممکن است با قلم S pen سازگار نباشند و یا برخی از مدل­های تبلت می‌­توانند دارای کیبورد اختصاصی باشند. باید دقت کنید که انتخاب شما، اکسسوری و لوازم جانبی مورد نیاز شما را دارد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی ۲ روش مطمئن خرید تبلت

کدام تبلت سامسونگ را انتخاب کنیم؟

در این بخش به معرفی بهترین مدل تبلت سامسونگ می‌پردازیم. با وجود معرفی طیف گسترده ای از سری تبلت های گلکسی سامسونگ در چند سال گذشته، انتخاب تبلت مناسب برای نیازهای خاص شما می تواند کاری دشوار باشد. به همین دلیل است که ما مزایا و معایب هر تبلت را مورد بررسی قرار داده و بهترین تبلت های سامسونگ را برای شما لیست کرده ایم.

سامسونگ گلکسی تب S6 لایت

نقاط قوت:

  •  قلم S pen
  • ­قیمت مناسب
  •  وزن کم

نقاط ضعف:

  • پردازش آهسته

گلکسی تب s6 لایت از سری تبلت‌‌های مناسب برای نقاشی و انواع سرگرمی‌هاست. البته لازم به ذکر است که این مدل برای افرادی که به دنبال انجام کارهای کلی هستند، گزینه خوبی می­‌باشد؛ ولی اگر به دنبال کارایی لپ تاپ در تبلت‌های سامسونگ هستید، تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite SM-P615 LTE برای شما مناسب نخواهد بود. چراکه تفاوت تبلت و لپ تاپ در این مدل زیاد است. اما خبر خوشحال­ کننده برای کاربران یوتیوب که از گلکسی تب S6 استفاده می­‌کنند این است که این محصول از اشتراک بدون تبلیغ یوتیوب به مدت یکسال برخوردار است.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy TAB S6 Lite SM-P615 LTE

این تبلت یک قلم S pen همراه خود دارد که از آن می‌توان برای ادیت و نقاشی استفاده نمود. گلکسی تب s6 لایت ۶۴ گیگ، دو اسپیکر با قابلیت دالبی اتموس و کیفیت صدای بسیار بالا دارد و همچنین دارای نمایشگر ۱۰.۴ اینچی WUXGA+ نیز می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های آن، یک کارت حافظه میکرو اس دی (microSD) با قابلیت پشتیبانی تا یک ترابایت است. البته داشتن هر دو دوربین عقب و جلو هم از نکاتی است که باید به آن اشاره کرد.

نقطه ضعف گلکسی تب S6 لایت این است که از پردازشگر ضعیف‌تری نسبت به مدل S6 برخوردار است. این مدل نسبت به S6  حافظه داخلی پایین‌تر و رم کمتری دارد. پردازشگر گلکسی تب S6  لایت، اکسینوس ۹۶۱۰ است.

سامسونگ گلکسی تب S6

نقاط قوت:

  • قلم S pen
  • پردازشگر پر سرعت
  • حالت دکس ­(DEX)

نقاط ضعف:

  • عمر باتری متوسط

از بهترین تبلت های قلم دار سامسونگ باید به گلکسی تب S6 اشاره کرد. صفحه نمایش عالی 10.5 اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ از ویژگی­هایی است که نمی­توان آن را نادیده گرفت. بدنه این تبلت از آلومینیوم ساخته شده و در ساخت صفحه آن از شیشه گوریلا گلس ۳ محصول شرکت کورنینگ (Corning Gorilla Glass 3) بهره برده شده ­است؛ به همین دلیل بسیار مقاوم و بادوام است.

بهترین تبلت قلم دار سامسونگ

این تبلت دارای پردازشگر پرسرعت ۸۵۵ کوالکام است و دارای قابلیت دکس نیز هست. با این قابلیت شما می­توانید صفحه تبلت خود را روی یک نمایشگر بزرگتر به اجرا درآورید. تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 به همراه قلم S pen به فروش می­رسد و شما را از خرید جداگانه قلم بی­نیاز می­سازد گرچه کیف کیبوردار باید به صورت جداگانه تهیه شود.

مشکل اصلی این مدل، عمر متوسط باتری آن است که به خوبی مدل گلکسی تب S4 نیست.

این مدل از بهترین تبلت قلم دار سامسونگ و همچنین پرفروش­ترین آن­ها می ­باشد.

سامسونگ گلکسی تب S4

نقاط قوت:

  • کیفیت صدای بالا
  • نمایشگر زیبا
  • قلم S pen

نقاط ضعف:

  • کیبورد با طراحی ضعیف

 بهترین تبلت­ سامسونگ با نمایشگر 10 اینچی، گلکسی تب­ S4 است که یک مدل قدیمی­تر از ­S6 می­ باشد. این مدل نیز به همراه خود یک قلم S pen دارد گرچه به نسبت مدل­های جدید­تر از کنترل کمتری بر قلم برخوردار خواهید بود ولی همچنان برای نقاشی و ادیت و... مناسب است و پالم ریجکشن (Palm Rejection) مناسبی نیز ارائه می­ کند.

گلکسی تب s4

پردازشگر این مدل، 855 کوالکوام هشت هسته ­ای است و سرعتی بسیار بالا دارد. این تبلت نیز همانند مدل S6، قابلیت DEX دارد. تبلت گلکسی تب S4 از یک نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰×۱۶۰۰ برخوردار است. جفت دوربین عقب و جلو با کیفیت و بلندگوهایی با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی اتموس دارد. شما می ­توانید به صورت جداگانه کیف کیبورددار برای تبلت خود بخرید؛ اما توجه داشته باشید که این کیبورد، برخلاف کیبورد S6 دارای تاچ پد نیست و این مسئله کار با آن را سخت ­تر کرده است.

سامسونگ گلکسی تب A

نقاط قوت:

  • دارای سازگاری با بیشتر کریرهای اصلی (کریر به شرکت هایی گفته می­شود که خدمات تلفن همراه را ارائه می دهند)
  • قابلیت حمل آسان
  • قیمت مناسب

نقات ضعف:

  • عدم پشتیبانی از قلم S pen

به عنوان یکی از بهترین تبلت­ های سامسونگ، نباید گلکسی تب A را، که یک تبلت LTE با اعتبار خوب و قیمت مناسب است، نادیده گرفت. این تبلت 8.4 اینچی از کیفیت نسبتا بالای صدا و نمایشگر برخوردار است و تکنولوژی بیومتریک و اتصال شبکه خوب را نیز دارا می­ باشد.

تبلت گلکسی تب A

تبلت گلکسی تب A گرچه دارای یک پردازشگر هشت هسته­ ای نسبتا قوی و پرسرعت است، انتخاب درستی برای کار نخواهد بود زیرا تبلت چندان قدرتمندی نیست. حافظه داخلی این تبلت 32 گیگ است و دارای رم 3 گیگابایت می­باشد. قابلیت پشتیبانی microSD در این تبلت تا 512 مگابایت است و مدلی بیشتر مناسب کارهای روزمره مانند ایمیل و برقراری ارتباط و یا سرگرمی ­هایی نظیر تماشای فیلم می ­باشد. دوربین عقب و جلو در این تبلت به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسل است و با وای فای یا  4GLTE کار می­ کند. در قسمت بالای این تبلت یک جک هدفون برای اتصال به هدفون و اسپیکر وجود دارد. همچنین شما می‌توانید در سایت بروزکالا به بررسی تبلت گلکسی تب A 10.1 بپردازید.

سامسونگ گلکسی تب S5e

نقاط قوت:

  • نمایشگر با شفافیت بالا
  • طراحی سبک و نازک
  • قابلیت­های منحصر­به ­فرد

نقاط ضعف:

  • ضعیف بودن آداپتور وای فای

تبلت گلکسی تب­ S5e، یک تبلت10.5  اینچی با قابلیت­هاییست که در مدل­های گران­قیمت­تر از خودش وجود دارند. مانند قابلیت شارژ سریع و نمایشگر AMOLED. ضمننا از دوربین عقب و جلو نیز برخوردار است که توانایی ضبط ویدئوهایی با وضوح (۳۸۴۰×۲۱۶۰) UHD 4K را دارا می‌باشد.

این مدل با قابلیت SmartThings سازگاری دارد ولی همراه این مدل قلم و کیبورد موجود نیست. این تبلت ویژگی CMC (ارتباط به واسطه کامپیوتر) را هم داراست. گلکسی تب S5e، به عنوان نمونه­ ای از بهترین­ تبلت­های سامسونگ، انتخاب مناسب برای افرادی است که می­خواهند آیپد را تجربه کنند ولی اندروید را بیشتر ترجیح می­ دهند.

سامسونگ گلکسی Tab S7+

تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7+ که نسخه پرچمدار سری گلکسی امسال است، شما را ناامید نخواهد کرد. صفحه نمایش 12.4 اینچی OLED یکی از بهترین صفحه نمایش های موجود در بازار بوده و مجهز به نرخ تازه سازی 120 هرتز است. FPS بالا هنگام پخش فیلم و بازی، ارزش خرید این محصول را بالاتر می برد. همانطور که همه می دانیم، تبلت های پرچمدار همیشه دارای بهترین مشخصات داخلی هستند و این مورد درباره Galaxy Tab S7+ نیز صادق است.

تبلت سامسونگ مدل +GALAXY TAB S7

این تبلت قدرتمند با چیپست جدید Snapdragon 865+ عرضه می شود و بسته به نسخه های ذخیره سازی با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم عرضه می شود. Tab S7+ علاوه بر معماری داخلی قدرتمند، دارای یک بلندگوی چهارگانه Dolby Atmos و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز می باشد تا به ترتیب تجربه صوتی فراگیر و سطح ایمنی دستگاه را افزایش دهد.

Tab S7+ بهترین مشخصات داخلی را دارد و در بحث اتصالات در بالاترین سطح ممکن است. دوربین دوگانه پشتی متشکل از دو لنز 13 و 5 مگاپیکسل به گرفتن عکس های سلفی و فیلم با وضوح بالا کمک می کند. یکپارچگی با Samsung DeX جذاب است، اما کنترل بر روی برنامه Windows هنوز جای زیادی برای بهبود دارد.

سامسونگ گلکسی Tab S7

تبلت سامسونگ گلکسی tab s7  نشان دهنده قدرت خلاقانه تیم سامسونگ است. به سختی می توان قدرت کامپیوتر و قابلیت حمل تبلت را بایکدیگر ترکیب کرد، اما به وسیله Tab S7، سامسونگ نه تنها این کار را انجام داده است، بلکه آن را به سطوح بالاتر نیز رسانده است.

سامسونگ همچنین با طراحی مجدد قلم S و ارائه یک صفحه کلید اختیاری، لوازم جانبی همراه تبلت را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. صفحه نمایش LCD 11 اینچی یک صفحه نمایش بدون حاشیه است، بنابراین بهره وری آن کاملا افزایش یافته و از تجربه تماشای سینمایی لذت خواهید برد. بسیار بهتر بود که سامسونگ برای وضوح بیشتر تصاویر از صفحه نمایش OLED استفاده می کرد. در زمینه پردازش، سامسونگ با کوالکام همکاری کرده است تا پردازنده فوق سریع Snapdragon 865 Plus را بر روی این دستگاه قرار دهد.این پردازنده به سایر اجزاء مانند کنترلرهای مجهز به بلوتوث و باتری های شارژ سریع اجازه می دهد تا بهره وری انرژی خود را افزایش دهند. در عین حال، اتصال سطح بالا و تجربه بازی همه جانبه با Xbox Game Pass را فراهم می کند.

خرید تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S7

سامسونگ همچنین به کاربران اجازه می دهد تا همه چیزهایی که دوست دارند، از فیلم گرفته تا بازی های ویدیویی را ذخیره کنند. دو گزینه فضای ذخیره سازی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت در دسترس است، اما همواره می توانید با استفاده از کارت microSD حافظه ذخیره سازی آن را به 1 ترابایت افزایش دهید.

سامسونگ گلکسی Tab A7

سامسونگ گلکسی tab a7 جدیدترین عضو از سری تبلت های سامسونگ گلکسی A7 است. به عنوان جدیدترین نسخه در صنعت تبلت ها، انتظارات از آن بسیار بالا بود و همینطور هم شد و بار دیگر سامسونگ یک تبلت بی نظیر با کیفیت عالی را روانه بازار کرد.

صفحه نمایش فوق عریض 10.4 اینچی با وضوح WUXGA+ ارائه می شود و برای به اشتراک گذاری و ساخت محتوا عالی است. با وجود اینکه تبلت Samsung مدل Galaxy Tab A7 جدیدترین تبلت گلکسی است، اما سامسونگ تصمیم گرفت که از Qualcomm Snapdragon 662 و 3 گیگابایت رم در ساختار این تبلت استفاده کند.سامسونگ در مشخصات داخلی این تبلت گامی رو به عقب برداشته است، زیرا می خواهد Tab A7 یک تبلت مقرون به صرفه و کاربر پسند باشد. این یک تبلت مخصوص نقاشی نیست، بنابراین نمی توان در کنار آن از قلم S برای اهداف هنری استفاده کرد.

خرید تبلت Samsung مدل Galaxy Tab A7

ممکن است این یک تبلت با قدرت پردازش بالا نباشد، اما یک ابزار قابل توجه به منظور افزایش بهره وری و سرگرمی است. ظرفیت باتری 7040 میلی آمپر ساعتی می تواند به صورت مداوم تا 10 ساعت پاسخگوی نیازهای شما باشد. از نظر صدا، سامسونگ سیستم بلندگوی استریو چهارگانه خود را تقویت کرده است و همچنین صدای فراگیر Dolby Atmos را نیز در این تبلت گنجانده است. این امر کاربر را در حین بازی و تماشای فیلم در مرکز عمل قرار می دهد.

پیشنهاد مطالعه: بررسی 5 عامل تاثیرگذار بر قیمت تبلت

سامسونگ گلکسی Tab S7 FE

هدف تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 FE -T735 این است که مشخصات مورد نظر مشتریان را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار آن ها قرار دهد. این تبلت دارای صفحه نمایش بزرگ 12.4 اینچی است که بیشترین خواسته های مشتریان را برآورده می کند و برای افزایش بهره وری، خلاقیت و سرگرمی مناسب است.

با استفاده از قلم S Pen ، می توانید از این صفحه نمایش بزرگ نهایت استفاده را ببرید و کارهای خود را با بهره وری بالاتر انجام دهید. با استفاده از Samsung Notes ، به راحتی می توانید یادداشت های دست نویس را به متن روی صفحه تبدیل کنید. این تبلت به راحتی از پس امور چند وظیفه ای برمی آید. با چندین پنجره فعال، می توانید حداکثر از سه برنامه به طور همزمان استفاده کنید. از طریق App Pair ، می توانید به سرعت ترکیبات برنامه دلخواه خود را در چندین پنجره فعال، ذخیره و راه اندازی کنید. با Keyboard Case 2 و Samsung DeX ، می توانید از رایانه لوحی خود به عنوان لپ تاپ استفاده کنید و رابط کاربری تبلت را به رابط کاربری کامپیوتر تبدیل کنید.

خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S7 FE -T735

همچنین قابلیت نمایشگر دوم این دستگاه را به نمایشگر دوم رایانه شما تبدیل می کند تا میدان دید شما را گسترش داده و بتوانید کارهای بیشتری انجام دهید. Galaxy Tab S7 FE دارای ظاهر فلزی شیک و زیبا مانند سری Tab S7 است و در چهار رنگ خیره کننده عرضه می شود. این تبلت دارای ظاهری باریک و سبک و باتری قدرتمند است. در مقاله معرفی سامسونگ Galaxy Tab S7 FE می‌توانید بیشتر با این تبلت آشنا شوید. 

سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite

سامسونگ گلکسی Tab A7 Lite همراهی برای انجام بازی و کارهای روزمره با قیمتی پایین است. این تبلت دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی است که با قاب پشتی فلزی مقاوم و براق همراه شده است. تبلت سامسونگ مدل Tab A7 Lite SM-T225 فوق العاده قابل حمل است. حاشیه های باریک اطراف نمایشگر و بلندگوهای دوگانه Dolby Atmos تجربه ای دلپذیر از گشت و گذار در فیلم ها ، کنسرت ها و بازی های مورد علاقه تان را به ارمغان می آورد. با 64 گیگابایت حافظه داخلی، که با کارت Micro SD تا 1 ترابایت قابل افزایش است، فضای زیادی برای ذخیره همه پرونده ها در تبلت وجود دارد. پردازنده هشت هسته ای نیز عملکرد بی وقفه را تضمین می کند.

خرید تبلت سامسونگ مدل Tab A7 Lite SM-T225

اگر به دنبال نمایشگری جدید یا انجام بازی در حین حرکت هستید،Galaxy Tab A7 Lite با باتری بادوام، آداپتور شارژ سریع 15 واتی و قابلیت LTE ، برای شما مناسب خواهد بود. این محصول در رنگ های نقره ای و خاکستری با پشت فلزی و قاب باریک موجود است.

سامسونگ گلکسی Tab A 8.4”

Galaxy Tab A 8.4 ″ شاید بهترین تبلت مینی سامسونگ در بازار نباشد، اما یک ابزار مطمئن برای انجام امور چند وظیفه ای روزانه است. سه جنبه اصلی این محصول که از تبلت های دیگر پیشی می گیرد عبارتند از: باتری، ابعاد جمع و جور و صفحه نمایش. هدف اصلی سامسونگ از تولید این تبلت، ارائه دستگاهی بود که بتوان آن را به هر مکانی حمل کرد و همواره به دنیای آنلاین متصل بود. این یک تبلت مناسب برای پخش آنلاین و گوش دادن به موسیقی است. با Tab A ، کاربران نیازی به جستجوی شبکه های Wi-Fi ندارند، اما می توانند از شبکه داده سیم کارت خود استفاده کنند. به عنوان ظریف ترین و سبک ترین تبلت گلکسی، می توانید دستگاه را به راحتی حتی با یک دست نگه دارید و در کوله پشتی خود حمل کنید.

مشخصات داخلی برای انجام بازی یا عملکردهای سطح بالا چندان چشمگیر نیست. Galaxy Tab A 8.4 ″ مجهز به 3 گیگابایت رم بوده و با حافظه داخلی 32 گیگابایتی ارائه شده است. با این حال، این دستگاه دارای مجوز Energy Star که اعتبار زیادی به مصرف انرژی تبلت می افزاید، می باشد. به طور خلاصه، این یک تبلت عالی برای افرادی است که دائماً در سفر هستند؛ اما مناسب سازندگان محتوا و گیمرهای موبایل نیست.

سامسونگ گلکسی Tab A 10.1”

سری Tab A فقط در زمینه اندازه برتری دارد و با نمایشگر 10.1 اینچی، کاربران می توانند فضای بیشتری برای تعامل و خلق آثار هنری در اختیار داشته باشند. طراحی بدنه تبلت Galaxy Tab A از نظر ظاهری خیره کننده است، اما با کمبودهایی نیز همراه است. صفحه نمایش بزرگ دارای حداقل حاشیه می باشد. پخش ویدئوها، مرور در اینترنت و گوش دادن به موسیقی سه جنبه اصلی این محصول است. از آنجا که برتری این تبلت در زمینه صفحه نمایش است، سامسونگ رزولوشن HD را برای این تبلت در نظر گرفته است که در مقایسه با رقبای خود قابل قبول است. این محصول برای انجام همه کارهای روزمره عالی است، اما صفحه نمایش هیچ ویژگی امنیتی ندارد. سامسونگ سنسورهای اثر انگشت را یکپارچه نکرده است، بنابراین این تبلت از امنیت کمتری در فضاهای بیرونی برخوردار است.

خرید تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 10.p585

همچنین علاوه بر تمام محصولاتی که در این مقاله به شما معرفی شد، سامسونگ  تبلت های دیگری نیز  وارد بازار کرده است، که توانسته‌اند نظر بسیاری از مشتریان و افراد متخصص را به خود جلب کنند. یکی از مواردی که بین این محصولات  کیفیت بسیار بالایی داشته و توانسته  طرفداران زیادی پیدا کند، تبلت سامسونگ GALAXY TAB S8 می‌باشد.

نتیجه گیری

داشتن یک تبلت می‌تواند تأثیری باورنکردنی بر تجربه شما در کلاس‌های آنلاین، انجام طراحی و لذت بردن از فیلم دیدن و در اینترنت گشتن داشته باشد. در حال حاصر انواع گوناگونی از تبلت‌ها در بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از این موارد ویژگی‌های منحصربه فرد و مزایا و البته معایب و محدودیت‌های خود را دارند. ما در این مقاله از مجله بروزکالا سعی کردیم به معرفی 12 تبلت برتر سامسونگ در چند سال اخیر بپردازیم. اگر به دنبال تبلت‌های دیگری نیز می‌گردید، می توانید سری به فروشگاه ما بزنید و از دیگر انواع تبلت ما نیر دیدن فرمایید.

سوالات متداول :

کاربردهای قلم S pen چیست؟

این قلم­ ها کاربردهای فراوانی دارند. از این قلم ­ها می­‌توانید برای رسم خطوط نقاط دقیق استفاده کنید و با استفاده از این قلم کارهایی مثل رسم و طراحی و نقاشی، ادیت عکس و ... را می­توان به شکل راحت­تری انجام داد. ضمننا با این قلم، اثر انگشتتان کمتر روی صفحه تبلت باقی می­ماند و احتیاج کمتری به تمیز کردن تبلت خود خواهید داشت.

آیا تمام مدل­ها در بهترین تبلت­ های سامسونگ با قلم S pen سازگاری دارند؟

خیر. برخی مدل­ها از قابلیت سازگاری با قلم S pen برخوردار نیستند. باید قبل از خرید، از سازگاری مدل مورد نظر خود با قلم، اطمینان حاصل فرمایید.

سرعت و قدرت پردازشگر در بهترین تبلت ­های سامسونگ چه تاثیری در کارایی آن­ها می­‌گذارند؟

هرچه پردازشگر در تبلت پرسرعت­تر و قدرتمندتر باشد، می­توان راحت­تر چند عمل را به صورت همزمان به انجام رساند و به طور کلی سرعت عمل در تبلت­ها بالاتر می‌­رود. قطعا مدل­­هایی با قدرت پردازش بهتر و بیشتر مناسب­تر برای کارهای حرفه­ای هستند.