لپتاپ مناسب ترید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تجارت یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است که در آن نه تنها می‌توانید به سیگنال‌های سودآور دسترسی داشته باشید، بلکه می توانید برنده شوید، سود کنید و خطرات را کنترل کنید. اما برای رسیدن به این اهداف و دنبال کردن چیزی که واقعا می خواهید، قطعا به ابزار و امکانات اولیه مناسب نیز احتیاج خواهید داشت. اگر در مورد تجارت جدی هستید، باید بدانید که گوشی هوشمند یا تبلت شما این کار را نخواهد کرد و شما برای پیشبرد اهداف تجاری خود به ابزار و تجهیزات پیشرفته‌تر و به روزتری نیاز دارید. شما باید روی یک کامپیوتر معاملاتی با عملکرد بالا سرمایه گذاری کنید که نه تنها به شما امکان دسترسی به بازارها را می‌دهد، بلکه می‌توانید نمودارهای متنوع را روی نمایشگرهای مختلف نظارت و مانیتورینگ کنید.

درست مانند انتخاب سیستم مناسب برای سایر کارها از جمله گیمینگ یا کارهای آموزشی، خرید کیس یا انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید نیز باید هدفمند و اصولی صورت بگیرد. این بدان معناست که شما باید با توجه به معیارهایی مشخص، بهترین لپ تاپ برای ترید را انتخاب کنید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند: 

  • آیا هر لپ تاپ یا کامپیوتری برای ترید مناسب است؟
  • مشخصات یک لپ تاپ مناسب برای ترید چیست؟
  • معرفی بهترین لپ تاپ های مناسب ترید بازار
  • برای خرید یک لپ تاپ مناسب ترید و انجام معاملات سهام به چه میزان رمی نیاز دارم؟
  • آیا یک مک بوک می تواند به اندازه کافی برای معاملات سهام قدرتمند باشد؟
  • چرا باید به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای ترید باشیم؟

آیا هر لپ تاپ یا کامپیوتری برای ترید مناسب است؟

آیا هر لپ تاپ یا کامپیوتری برای ترید مناسب است؟

به ‌عنوان کسی که تازه می‌خواهد کارش را شروع کند، احتمالاً نمی ‌دانید باید از کجا شروع کنید و از سوالاتی در مورد نوع سخت‌ افزاری که رایانه تجاری ‌تان باید داشته باشد، سردرگم شده اید. بله، شما می‌توانید به هر فروشگاه کامپیوتری بروید و یک کامپیوتر یا لپ تاپ برای شروع تجارتتان را خریداری کنید. اما قطعا بعد از مدتی متوجه می‌شوید که انتخاب درستی نداشته اید و در خرید کیس کامپیوتر یا لپ تاپ مناسب برای ترید اشتباه کرده‌اید؛ چرا که این گزینه ها کار نمی‌کند و مقدار داده‌ای که کامپیوتر یا لپ تاپ شما دریافت می کند بسیار زیاد است. اگر قصد دارید یک معامله‌گر تمام وقت باشید، به رایانه‌ای با سخت افزار با کارایی بالا نیاز دارید.

در نتیجه باید در زمان خرید لپ تاپ یا کامپیوتری که برای ترید در نظر دارید، حتما به یک سری نکات و معیارهای اساسی جهت خرید یک سیستم تجاری توجه کنید. به همین دلیل می خواهیم در این جا مهم ترین نکات خرید لپ تاپ مناسب برای ترید را بررسی کرده و در ادامه برخی از بهترین سیستم های موجود در بازار برای خرید را به شما معرفی کنیم.

مشخصات یک لپ تاپ مناسب برای ترید چیست؟

اگر به دنبال انتخاب انتخاب لپ تاپ مناسب ترید هستید، باید حتما در زمان خرید و انتخاب این سیستم ها، چه کامپیوتر رومیزی و چه لپ تاپ به نکات زیر توجه داشته باشید. این نکات خصوصا در ارتباط با خرید لپ تاپ باید در نظر گرفته شوند، چرا که اکثر کامپیوترهای رومیزی می توانند نیازهای مربوط به ترید را برآورده سازند. در خصوص کامپیوترها شاید تنها به بررسی قیمت مانیتور کامپیوتر و انتخاب یک نمایشگر بزرگ و راحت داشته باشید تا به این ترتیب کار مقایسه نمودارهای معاملاتی و شاخص های تجاری برای شما راحت تر شود.

به پردازنده مورد استفاده در لپ تاپ توجه کنید

پردازنده مغز کامپیوتر است و همان طور که از نامش پیداست به محاسبات و پردازش داده‌ها و مقادیر کمک می‌کند. از این رو در انتخاب یک لپ تاپ مناسب برای ترید قطعا باید به نوع پردازنده به کار رفته در سیستم و ظرفیت و قدرتی که دارد توجه داشت.

به عنوان یک معامله‌گر آینده نگر که به تازگی وارد بازار شده‌اید و می‌خواهید مسیر موفقیت را به سرعت طی کنید، مهم است که هنگام خرید یک کامپیوتر یا لپ تاپ معاملاتی بودجه کافی داشته باشید، چرا که با استعلام قیمت لپ تاپ از بروزکالا متوجه خواهید شد که هر چه پردازنده‌های به کار رفته در سیستم قوی تر و بالاتر باشد، هزینه خرید لپ تاپ مناسب ترید نیز بیشتر خواهد شد. چقدر بودجه دارید؟ اگر بودجه کمی دارید، می‌توانید کامپیوتری با پردازنده i5 اینتل درجه یک یا پردازنده ارزان i7 اینتل را خریداری کنید. این نوع پردازنده‌ها حدود 4 تا 6 هسته دارند. آنها برای یک معامله گر با بودجه کافی، مناسب هستند. اگر پردازنده‌ای با عملکرد بالا می‌خواهید، می‌توانید Intel Core i7-6950x را انتخاب کنید که دارای 10 هسته با فرکانس 4.0 گیگا هرتز است.

مشخصات لپ تاپ مناسب ترید

رم سیستم چقدر است؟

رم بخش مهم دیگری است که باید برای انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید به آن توجه داشت. برای رم، اگر بودجه کمی دارید، باید حداقل سیستم مورد نظر 8 گیگابایت را داشته باشید. برای بهترین عملکرد، روی 16 گیگابایت رم یا بیشتر سرمایه گذاری کنید. این میزان رم به اندازه کافی می‌تواند در اجرای نرم افزارهای معاملاتی عملکرد مناسب را ارائه دهد. در خصوص رم این موضوع وجود دارد که می توان در اکثر سیستم‌ها آن را ارتقا داد. یعنی اگر بعد از خرید سیستم تجاری مورد نظر متوجه شدید به رم بالاتری نیاز است، می توان با خرید رم سیستم را ارتقا داد.

برای اطلاعات بیشتر راجع به رم نیز می‌توانید از مقاله آنچه باید درباره حافظه رم لپتاپ بدانید ما بازدید کنید.

کارت گرافیک را بررسی کنید

کارت گرافیک معیار مهم دیگری است که باید در زمان انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید به آن توجه داشت. امروزه معمولاً با رایانه ‌هایی سر و کار داریم که در آنها از تراشه‌‌های گرافیکی یکپارچه استفاده شده است. اما وقتی نوبت به تجارت می‌رسد، این سیستم ها جواب گو نیستند و نمی‌توان آنها را برای ترید مناسب در نظر گرفت.  خوب، آنها توانایی پردازش تصاویر و فیلم ها را دارند و در اجرای کارهای گرافیکی و نرم افزارهای مربوط به آن عملکرد مناسبی را ارائه می دهند. اما داستان نرم افزارهای تجاری فرق دارد و آنها باید بتوانند شاخص‌ها و ویژگی‌های نمودار را به خوبی تحلیل و پردازش کنند. علاوه بر این، تراشه‌های گرافیکی یکپارچه از مانیتورهای متعدد پشتیبانی نمی‌کنند. مانیتورهای متعدد برای یک معامله گر تمام وقت یک مزیت است، زیرا می‌توان معاملات و نمودارهای مختلف را به راحتی پیگیری کرد. از این رو یکی از بخش های مهم خرید و انتخاب لپ تاپ مناسب ترید، بررسی قیمت مانیتور کامپیوتر و خرید بهترین گزینه ها برای معاملات تجاری است.

در نتیجه باید به دنبال یک سیستم با گرافیک مجزا و قدرت مند بود. خصوصا که در ارتباط با اکثر لپ تاپ‌ها، امکان ارتقای آنها با خرید کارت گرافیک جداگانه وجود ندارد و نمی‌توان گرافیک سیستم خریداری شده را تغییر داد. اما امکان خرید کارت گرافیکی مجزا برای کامپیوترها وجود دارد و می‌توان یک گزینه مجزای کاربردی را برای این سیستم ها تهیه کرد.

دو شرکت بزرگ وجود دارند که بهترین تراشه‌های گرافیکی را تولید می‌کنند. آنها شامل NVIDIA و AMD هستند. هر دو کارت گرافیک با کیفیت بالا ارائه می‌کنند که با سیستم‌‍‌های خنک کننده شخص ثالث کار می کنند. برخی از کارت‌‌های گرافیکی مقرون ‌به ‌صرفه برای کامپیوتر تجاری شما عبارتند از  EVGA GeForce GT 720 2GB DDR3، EVGA GeForce GT 740 Superclocked Single Slot 4GB DDR3 Video Card، EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0، 8GB GDDR5،  PNY Quadro K620 Graphic Card و Nvidia Quadro K1200 Low Power. این کارت های گرافیکی الزاما گزینه های گران قیمتی نیستند، چرا که برای کارهای تجاری الزاما به خرید کارت گرافیکی گران قیمت بازی نیازی نیست. اما سیستم های مجهز به این کارت گرافیک‌ها را می‌توان به عنوان یک لپ تاپ مناسب برای ترید در نظر گرفت.

هارد دیسک به کار رفته در سیستم را در نظر بگیرید

هارد دیسک‌ها حیاتی هستند زیرا امکان ذخیره و بازیابی اطلاعات دیجیتال را فراهم می کنند. هارد دیسک‌ها با یک یا چند دیسک با چرخش سریع طراحی شده اند که با مواد مغناطیسی پوشانده شده اند و توسط سرهای مغناطیسی خوانده و نوشته می شوند. امروزه صاحبان رایانه به SSDها (درایوهای حالت جامد) دسترسی دارند. بر خلاف HDD‌ها، هاردهای SSD‌ دارای ماژول یا تراشه های فلش هستند. این قطعات سخت افزاری اهمیت زیادی در عملکرد سیستم دارند و از مواردی هستند که باید حتما در زمان خرید لپ تاپ مناسب برای ترید به آنها توجه کرد. همچنین برای اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید از مقاله همه چیز در مورد هاردهای اینترنال ما بازدید کنید.

تراشه‌های حافظه غیرفرار فاقد قطعات متحرک هستند، بنابراین این اطمینان را می‌دهند که داده‌ها با سرعت بیشتری نسبت به HDD نوشته و خوانده می‌شوند. به عنوان یک معامله گر، باید یک کامپیوتر با SSD به عنوان درایو اصلی داشته باشید. این درایو حالت جامد با کارامدی بالایی که دارد سیستم عامل مورد نظر شما، نرم افزارهای معاملاتی و سایر برنامه‌ها را میزبانی می‌کند.می‌توانید هارد HDD را به‌ عنوان درایو ثانویه برای ذخیره سایر اشکال داده‌‌ها در نظر بگیرید.

اهمیت سیستم خنک کننده لپ تاپ ترید

اهمیت سیستم خنک کننده لپ تاپ

گرما دشمن پردازنده کامپیوتر است و تنها راه مقابله با آن نصب یک واحد خنک کننده است. شما نیازی به سرمایه گذاری در محلول های خنک کننده مایع ندارید زیرا گران هستند. می توانید فن Cooler Master Hyper 212 ARGB یا Dual را برای سیستم خود خریداری کنید. همیشه مطمئن شوید که فن و سیستم خنک کننده به خوبی کار می کند. خصوصا در مواقعی که لپ تاپ مناسب ترید شما قرار است ساعت‌ها روشن بماند و به تحلیل و پردازش نمودارها و شاخص های معاملاتی بپردازد. در نتیجه قطعا در معرض داغ شدن و خرابی قرار دارد.

کارایی سیستم

مورد دیگری که باید برای انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید به آن توجه داشت، کارایی و عملکرد سیستم است. معامله گران سهام اغلب برنامه های سنگینی را برای تجزیه و تحلیل داده‌ها اجرا می‌کنند و روی چندین تب در مرورگرهایی مانند موزیلا فایرفاکس یا گوگل کروم کار می‌کنند. بنابراین باید به کارایی لپ تاپی که خریداری می‌کنید توجه داشته داشت. درواقع مجموعه سخت افزاری که در بالا به آن اشاره شد باید همگی در یک مقیاس ایده آل در کنار هم قرار بگیرند تا سیستم کارایی لازم جهت انجام کارهای معاملاتی را داشته باشد.

طراحی لپ تاپ مناسب برای ترید

طراحی همیشه مهم است و در خصوص این که چه لپ تاپی برای ترید مناسب است نیز قطعا یکی از موارد همین طراحی است. یک لپ ‌تاپ باریک‌تر با نیازهای معامله ‌گران سهام که همیشه در حال حرکت هستند، مطابقت دارد. اگر چه اکثر لپ تاپ‌های فوق باریک گران هستند، اما ارزش هر پنی را دارند، زیرا کیفیت ساخت عالی و طراحی حرفه ای را ارائه می‌دهند. مدل‌‌های لپ ‌تاپ رده بالا همچنین دارای دریچه های دفع حرارت کافی برای جلوگیری از گرمای بیش از حد نیز هستند که همین کارایی لپ تاپ برای کار کردن به مدت طولانی تر را افزایش می‌دهد.

اندازه صفحه نمایش

بسیاری از معامله گران اغلب به اندازه صفحه نمایش لپ تاپ‌ها توجه زیادی می‌کنند، زیرا اغلب آنها ساعت‌ها به صفحه نمایش لپ تاپ خیره می‌شوند و دائما در حال نگاه کردن به نمایشگر هستند. اندازه صفحه نمایش بزرگتر تجربه تماشای دلپذیرتری را برای معامله گران سهام به ارمغان می‌آورد، در حالی که اندازه صفحه کوچکتر گاهی اوقات باعث فشار به چشم می‌شود. علاوه بر اندازه صفحه نمایش، لازم است به لپ تاپ‌هایی با صفحه نمایش با وضوح بالا نیز توجه کنید. در نتیجه کیفیت و سایز صفحه نمایش مورد مهم بعدی در انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید است.

عمر باتری

عمر باتری نکته مهم بعدی در انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید است. شما به عنوان یک معامله گر نیاز دارید سیستم تان ساعت‌ها روشن بماند و شاید حتی لحظه ای خاموش شدن لپ تاپ برای شما به ضرر در سرمایه گذاری تان ختم شود. به همین دلیل در زمان انتخاب لپ تاپ مناسب ترید به عمر باتری و میزان شارژدهی آن توجه زیادی کنید. در خصوص انتخاب این سیستم ها بهتر است به دنبال خرید یک لپ تاپ تجاری با پردازنده ای قدرت مند اما کم مصرف بود. پردازنده های اینتل که با پسوند U مشخص می شوند، معمولا انرژی زیادی مصرف نمی‌کنند و باعث افزایش ظرفیت باتری لپ تاپ نیز می‌شوند. برای بررسی قیمت باتری لپ تاپ به سایت بروزکالا مراجعه کنید.

معرفی بهترین لپ تاپ های مناسب ترید بازار

معرفی بهترین لپ تاپ های مناسب ترید بازار

حال که با نکات مهم انتخاب لپ تاپ مناسب برای ترید آشنا شدیم، بیایید برخی از بهترین‌های موجود در بازار را نیز بررسی کنیم. لپ تاپ‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را می‌توان به عنوان بهترین گزینه‌های تجاری بازار در نظر گرفت.

لپ تاپ Huawei MateBook X Pro

شاید تعجب کنید که چرا اولین گزینه در لیست لپ تاپ مناسب برای ترید، از برندهای مشهور اپل و دل نیست. لپ تاپ Huawei MateBook X Pro در واقع یک رقیب قوی برای حتی شناخته شده ترین نام ها در بازار لپ تاپ مانند Dell یا Apple است. برای کسانی که خواهان یک لپ تاپ فوق العاده قدرتمند و براق هستند، این مدل بهینه ترین انتخاب است.

این مدل یک لپ تاپ سنتی تاشو با طراحی یکپارچه تمام فلزی است و در آن از یک پردازنده نسل هشتم اینتل و گرافیک یکپارچه با انویدیا استفاده شده است. صفحه نمایش 13.9 اینچی با وضوح 3K، کیفیت لازم را ارائه می دهد. کیفیت صدای عالی، صفحه نمایش با کیفیت، صفحه کلید جادار و بزرگ که امکان تایپ راحت را فراهم می کند، طراحی جمع و جور و چشم نواز، ساختار و بدنه‌ای محکم و از همه مهم قیمتی مناسب در قبال مشخصاتی که دارد، موجب شده تا Huawei MateBook X Pro یکی از بهترین‌ها برای ترید باشد.

لپ تاپ ASUS ZenBook 14 UX433FA

مانند بسیاری از لپ تاپ‌های برند ایسوس، لپ تاپ ASUS ZenBook 14 UX433FA طراحی ساده دایره‌های متحدالمرکز بسیار زیبایی دارد. در این نسخه نسبت صفحه نمایش به بدنه 92 درصد است و ظاهری شگفت انگیز به لپ تاپ داده است. می‌توان گفت که ASUS ZenBook 14 UX433FA با توجه به مشخصات و قابلیت‌هایی که دارد، یکی از مقرون به صرفه‌ترین لپ تاپ‌ها برای معامله گران است.

بیشتر بخوانید : آیا لپتاپ ارزان میشود

ضخامت آن تا 0.6 اینچ و وزن آن حدود 2.4 پوند است. لولای Ergolift آن می‌تواند به بلند کردن صفحه کلید تا زاویه حدود 3 درجه برای تایپ راحت‌تر کمک کند. در کل مشخصاتی مانند صفحه کلید و ترک پد عالی، قیمت رقابتی برای طراحی با دوامی که دارد و عملکرد قدرت‌مند برای کارهای سنگین این مدل را به یک لپ تاپ مناسب برای ترید تبدیل کرده است.

لپ تاپ The Microsoft Surface Pro 6

یکی دیگر از سیستم‌هایی که می‌توان آن را به عنوان لپ تاپ مناسب برای ترید در نظر گرفت، لپ تاپ The Microsoft Surface Pro 6 است. در این مدل از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5 به همراه یک رم 8 گیگابایتی و 256 گیگابایت درایو ذخیره سازی استفاده شده است. طراحی منحنی شکل لبه این لپ تاپ تجربه استفاده راحت تری را ایجاد می‌کند. با وجود دو بلندگوی با کیفیت و قوی در دو طرف، کیفیت صدای آن نیز فوق العاده است. این لپ تاپ به خوبی از پس تمامی کارها و اجرای برنامه های مختلف بر می‌آید و به دلیل وجود تایپ کاور، می‌توان با آن بهترین تجربه تایپ را داشت.

همچنین، ظرفیت باتری سرفیس پرو 6 به طور چشمگیری بهبود یافته است زیرا می تواند تا 9 ساعت دوام بیاورد، که این برای کار روزانه و بدون نیاز به همراه داشتن شارژر کافی است. به دلیل تمام این مشخصات می توان آن را یک لپ تاپ مناسب برای ترید در نظر گرفت و به معامله گران پیشنهاد داد.

لپ تاپ The HP Envy 13-aq0044nr

HP Envy 13-aq0044nr در واقع رقیب ASUS ZenBook 14 است، زیرا نسبت صفحه نمایش به بدنه خیره کننده 97 درصدی را دارد. این نسخه لپ تاپ دارای ضخامت 0.57 اینچ و وزن 2.93 پوند با صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی 4K (3840 x 2160) است که با حاشیه‌های نازک احاطه شده و توسط Nvidia MX250 هدایت می‌شود. در نتیجه می‌توان آن را به عنوان یک لپ تاپ مناسب برای ترید در نظر گرفت. در این لپ تاپ از پردازنده Core i7 اینتل به همراه 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک Nvidia MX250 GeForce استفاده شده است. عمر باتری نیز بسیار قابل توجه است و می تواند تا ده ساعت دوام بیاورد. عملکرد پردازنده سریع، کیبورد راحت و کاربردی، طراحی زیبا و ظاهری شیک همگی این مدل را به عنوان لپ تاپ مناسب ترید معرفی می‌کند.

 خرید یک لپ تاپ مناسب ترید

برای خرید یک لپ تاپ مناسب ترید و انجام معاملات سهام به چه میزان رمی نیاز دارم؟

اگر در ابتدای مسیر تجارت و بازار سهام باشید، داشتن یک لپ تاپ با رم 8 گیگابایت کافی است. اما اگر یک معامله گر حرفه ای هستید، یک رم 16 گیگابایتی برای اجرای برنامه های مختلف، باز نگه داشتن همزمان چندین تب و ... بدون این که مشکلی در حین کار پیش بیاید حیاتی است.

بیشتر بخوانید : آنچه باید درباره هدست های رپو بدانید

آیا یک مک بوک می تواند به اندازه کافی برای معاملات سهام قدرتمند باشد؟

بله یک مک بوک پرو با طراحی شیک و عملکرد قدرت مندی که دارد می تواند تمامی برنامه ها را بدون دردسر اجرا کند و در عین حال حمل آن نیز بسیار سبک و راحت است.

چرا باید به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای ترید باشیم؟

به عنوان یک معامله گر شما نیاز به سیستمی دارید که به خوبی بتواند برنامه ها و نرم افزارهای تجاری را اجرا کند و بدون دردسر همزمان بتوانید با باز کردن تب های مختلف، نمودارها و شاخص های تجاری را به سرعت رصد کنید. در نتیجه به سیستمی احتیاج است که بتواند از پس این کارها بدون وقفه و دردسر برآید تا مسیر تجاری شما به مشکل برخورد نکند.

چرا باید به دنبال یک لپ تاپ مناسب برای ترید باشیم؟

خلاصه

به عنوان یک معامله گر جدی که قصد پیشرفت در بازار و تجارت را دارد، باید در بازار برتری کسب کنید و یکی از راه های انجام این کار، سرمایه گذاری در یک سیستم کامپیوتری تجاری با کارایی بالا است. پردازنده ای با 6 هسته یا بیشتر انتخاب کنید، روی 16 گیگابایت رم یا بیشتر سرمایه گذاری کنید، کارت گرافیکی بخرید که از وضوح 4K یا 5K و سه مانیتور کامپیوتری یا بیشتر پشتیبانی می کند. در مورد هارد دیسک، یک SSD به عنوان درایو اصلی و یک HDD به عنوان درایو ثانویه بخرید. خنک کننده مهم است و بهترین باید دو یا چند فن داشته باشد. در نهایت، هرگز سرمایه گذاری روی یک پشتیبانی فنی قوی را فراموش نکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه اینترنتی بروزکالا تماس بگیرید.

سوالات متداول

چگونه بهترین لپ تاپ ها را برای معاملات بورس بخریم؟

لپ ‌تاپ ‌ها برای معاملات سهام نیاز به دوام، دقت و پیکربندی قدرت بالایی دارند تا وظایف سنگین را سریع و روان انجام دهند. بنابراین برای خرید بهترین لپ تاپ تجاری، باید برخی از معیارهای حیاتی مانند سخت افزار، کارایی، عمر باتری و قیمت مناسب را در نظر گرفت.

حداقل های لازم برای خرید یک سیستم معاملاتی عالی چیست؟

داشتن یک پردازنده دوگانه i5 اینتل، یک هارد درایو 128 گیگابایتی و یک کارت گرافیک 2.8 گیگابایتی حداقل های لازم برای داشتن یک لپ تاپ مناسب برای ترید است.

برای داشتن یک سیستم جامع و کامل معاملاتی به چند مانیتور نیاز دارم؟

بهترین حالت برای معامله گران داشتن همزمان 2 تا 4 صفحه نمایش در زمان کار است.

 

مطالب مرتبط: