۴ ویژگی تبلت سامسونگT295 که علت پرفروش بودن ان را مطرح میکند

اولین گام برای خرید تبلت مناسب،آگاهی داشتن نوع نیازهای کاربر به محصول است. در حالی که دسته بندی های زیادی برای هر گجت تعریف می شود، اما آن چه که از اهمیت بالاتری برخوردار است، علت نیاز خرید هر شخص خواهد بود تا متناسب با دلیل هر کدام از افراد، راهنمای خرید دقیق تری از تبلت ها برای آنان منتقل گردد. در این مقاله شما را به توضیح ویژگی های یکی از بهترین تبلت های سامسونگ مدل Galaxy Tab A SM-T295 4G  در مجله بروز کالا دعوت می کنیم، پس تا انتها ما همراه شوید.

نقد و بررسی تبلت سامسونگ مدل SM-T295

این تبلت می تواند یک همراه خوب برای شما باشد که در اصول ساخت اولیه سرآمد و حمل آن با دست راحت است و طراحی جمع و جور و باریکی دارد. این محصول با مشخصات مناسب و ویژگی های نرم افزاری قابل قبول در میان رقبای دیگر خود، یک گزینه مناسب و البته مقرون به صرفه برای خرید خواهد بود. در ادامه طی چندین عنوان به ذکر خصوصیات و ویژگی های این تبلت می پردازیم و نکات مهم و قابل توجهی که مخاطبان گرامی باید به آن توجه کنند، ذکر می کنیم. در ادامه نیز به ذکر برخی معایب آن خواهیم پرداخت تا خرید این تبلت با آگاهی کامل تری صورت پذیرد. 

برای بررسی مشخصات و قیمت روز انواع گوشی هوشمند و تبلت کلیک کنید

ویژگی تبلت t295

طراحی ظاهر و نمایش مدل SM-T295

به نظر می رسد که سامسونگ گلکسی (Tab A 8.0 (2019 یک رایانه لوحی بدون دکمه باشد که از صفحه نمایش ۸ اینچی برخوردار است و در صورت نیاز هم قابلیت جابه‌جایی دارد. مدل SM-T295 دارای بدنه ای فلزی است و در بالای دستگاه، جک صوتی ۳٫۵ میلی متری مستقر شده است. یک درگاه میکرو USB در سمت چپ لبه پایینی تبلت وجود دارد و در سمت راست آن هم دکمه های پاور دستگاه و ولوم به چشم می خورد.

تبلت گلکسی Tab A 8.0 به لطف داشتن بدنه فلزی خود با جنس آلومینیوم براق،از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است اما به راحتی اثر انگشت و یا لک را به خود جذب می کند، شاید برای شما هم جالب باشد اما این یک تبلت ساده است و فاقد سنسور تشخیص اثر انگشت می باشد. بنابراین اگر این سوال برای شما ایجاد شده است که ایا تبلت سامسونگ اثر انگشت دارد یا نه؟ پاسخ این است که خیر، دارای سنسور اثر انگشت نیست. ضخامت این تبلت برابر با ۰٫۳۵ اینچ و وزن آن ۳۴۷ گرم است، البته این تبلت از سبک ترین های بازار نخواهد بود اما مشکلی هم برای حمل آن در مکان های شلوغ و یا مسافرت های طولانی ایجاد نخواهد کرد. بنابراین حتی کودکان نیز به راحتی می توانند آن را حمل کنند و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

اگرچه جنس قاب این محصول از پلاستیک تشکیل شده است، اما مستحکم و با کیفیت است.اگر قصد دارید برای کودکان خود یک تبلت بخرید و یا در مسیرهای رفت و آمد روزانه خود از آن استفاده کنید، تبلت سامسونگ A 2019 مدل SM-T295 را به شما پیشنهاد می کنیم.

یکی از ویژگی های جدید در این تبلت که آن را به نمونه ای دوست داشتنی تر تبدیل کرده است انتقال آرم به پشت تبلت است که در نتیجه می تواند فضای بیشتری را در اختیار مخاطب قرار دهد تا بتواند نمایشگر بزرگ تری را تجربه کند. علاوه بر آن، دکمه موجود در جلوی تبلت نیز حذف شده است که نتیجه آن نیز بزرگ تر شدن فضای در دسترس کاربر تبلت می باشد. 

خصوصیات کامل تبلت تی 295

پردازنده، باتری و دوربین مدل SM-T295

این تبلت از یک چیپست اسنپ دراگون ۴۲۹ برخوردار است،همچنین دارای ۲ گیگابایت حافظه رم نیز می باشد که باعث می شود Tab A در مقایسه با تبلت های دارای حافظه ۱ یا ۱٫۵ گیگابایتی سرعت بالاتری در اجرای نرم افزارها و بازی ها داشته باشد.

عمر باتری به کار رفته در این تبلت،دوام بالایی دارد،به طوری که هنگام پخش ویدیوی فول اسکرین از طریق Wi-Fi و با حداکثر روشنایی صفحه تا ۶ ساعت و ۳۷ دقیقه می توان استفاده مفید و چشمگیر از تبلت کرد. باطری این تبلت حدود 5100 میلی آمپر ظرفیت دارد بنابراین می توانید در طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون آن که شارژ آن تخلیه شود. 

بر روی پنل پشتی تبلت،یک دوربین ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. مجموع حالت های دوربین این تبلت که به آن دسترسی خواهید داشت،پاناروما،HDR،فوکوس زنده،پرو و ویدیو هستند.عملکرد سنسور ۵ مگاپیگسلی در جلوی تبلت برای انجام تماس های ویدیویی صورت می گیرد که کیفیت آن در سرعت پایین تر کاهش می یابد.

 

بیشتر بخوانید: آیا برای دانش آموزان بهتر است تبلت بخریم یا لپ تاپ؟

 

قابلیت های تبلت سامسونگ t295

اولین فاکتور در ویژگی های تبلت سامسونگ t295 توجه به OS یا سیستم عامل آن می باشد. سیستم عامل تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A SM-T295 با اندروید ۷٫۱ اجرا می شود. رابط کاربری شخصی سامسونگ طی سال های گذشته بهبود قابل توجهی پیدا کرده است،هرچند که هنوز هم تعداد انگشت شماری از برنامه های اضافی مانند Samsung Mail،اینترنت و یادداشت های سامسونگ هستند که امکان حذف آن ها وجود ندارد.

همچنین،چندین نرم افزار قابل ذکر دیگری مانند Secure Folder وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا یک مکان خصوصی درون تبلت سامسونگt295 خود تعیین کنید و به کمک آن اسناد و برنامه هایی را که می خواهید از دیدرس افراد کنجکاو دور نگه دارید،در آن ذخیره کنید.برنامه دیگری با نام Samsung Flow کمک می کند تا عکس ها و اطلاعات را با تبلت و گوشی موبایل سامسونگ به اشتراک بگذارید.همچنین اگر فرزند خردسالی دارید مطمئنا از برنامه Kids Mode که یک نرم افزار تولید محتوای کودکانه با ایجاد صفحه اصلی به دلخواه خود کاربر است،خوشتان می آید.

در بیشتر موارد،UI سامسونگ تغییرات جزئی را تجربه می کند،این را می توان از کاربرانی که هر لحظه به فروشگاه Google Play دسترسی دارند، پرسید.

نقد تبلت t295

تجربه خرید کاربران

با توجه به وضوح WXGA تصویر با رزولوشن ۸۰۰*۱۲۸۰، نسبت ابعاد آن به جای استاندارد ۱۶:۹ به ۱۶:۱۰ تغییر یافته،بنابراین کمی به عرض آن اضافه شده است. اگرچه ممکن است خصوصیات یک صفحه نمایش کامل HD را در بر نگیرد اما رنگ های تولیدی در تصاویر به قدر کافی رضایت بخش هستند تا کاربر این تبلت از مشاهده فیلم و یا بازی کردن با آن رضایت داشته باشد. این محصول دارای سنسور نور محیطی می باشد که در صورت تمایل می توانید از قابلیت روشنایی خودکار تبلت استفاده کنید.این ویژگی مخصوصا برای تنطیم میزان نور آفتاب بسیار مفید خواهد بود. کاربران این تبلت از معایب تبلت سامسونگ t295 به نکته خاصی اشاره نکرده اند جز اینکه رم 2 گیگابایتی آن ممکن است سرعت پردازش دستگاه را تا حدی پایین بیاورد اما همان طور که می دانید این تبلت گزینه مناسبی برای کار های روتین است و در حقیقت استفاده های سنگین را از آن نمی توان توقع داشت.  مورد بعدی دوربین 8 مگا پیکسلی آن است که در مقایسه با نمونه ای دیگر می توانست بیشتر باید اما به هر حال چنین ویژگی هایی در تبلت های میان رده وجود دارد که به خودی خود عیب محسوب نمی شود اما در مقایسه با تبلت های دیگر می توان گفت دوربین آن از کیفیت مناسبی برخوردار است.

تبلت سامسونگ A 2019 مدل ۸ اینچی SM-T295،دارای قابلیت ارتقا به شبکه ۴G هم می باشد، که کاربران می توانند از داده سیم کارت تلفن همراه خود در هر زمان،استفاده کنند.نوع سایز سیم کارت پذیرفته شده در این تبلت،نانو است.

مدل T295 دارای بلندگو از نوع استریو است و بهترین تجربه گوش دادن به موسیقی در آن،توسط هندزفری دستگاه و یا هر هدفون مورد علاقه کاربر صورت می پذیرد، چه از طریق جک صوتی ۳٫۵ میلی متری  و یا با بلوتوث به صورت بی سیم باشد.

این تبلت به اندازه کافی کاربرپسند است که بتواند رضایت بیشتر افراد خریدار را به خود افزایش دهد.از نقاط قوت این محصول،وجود ویژگی Dark Mode در تبلت است که به ترتیب با ورود به قسمت تنظیمات<نمایش<حالت شب فعال می شود.اگر شما هم احساس می کنید رنگ های تیره از فشار چشمان شما می کاهد، از این قابلیت تبلت خود استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی تبلت t295 به طور کامل پرداختیم. تبلت سامسونگ t295 را می توان یکی از تبلت های مناسب برای استفاده های روتین و معمول دانست که با ویژگی های خوب آن می توان به راحتی ارتباط برقرار کرد. برای اطلاع از قیمت انواع تبلت میتوانید به فروشگاه ما سر بزنید.

 حال که به خرید تبلت سامسونگ ایده آل خود یک گام نزدیک تر شده اید، فراموش نکنید که در بروزکالا میتوانید انواع قاب و گارد محافظ تبلت و دیگر لوازم جانبی آنرا نیز خریداری کنید .

آیا شما در بین نزدیکان خود کسی را سراغ دارید که تبلت سامسونگt295 را خریداری کرده باشد؟ نظر آنان در رابطه با این محصول چیست؟ آیا گوشی تبلتی یا گوشی ای که به تبلت تبدیل میشود را    ترجیح میدهید یا بیشتر مایل به داشتن جداگانه این گجت ها هستید؟؟ لطفا از تجربه خریدتان بگویید و آن را با ما در میان بگذارید. در این قسمت می توانید از نظرات در مورد تبلت سامسونگ t295 آگاه شوید و نظر خود را نیز در مورد خصوصیات این تبلت ذکر نمائید. اگر هر گونه سوالی در مورد ویژگی های تبلت سامسونگ در هر نوع و مدلی داشتید می توانید آن را در قسمت نظرات مطرح نمائید تا کارشناسان ما به آن در اسرع وقت پاسخ دهند. 

مطالب مرتبط: