نقد سامسونگ گلکسی تب S7  و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس، دو تا از با کیفیت ترین اسلات های اندوریدی موجود در بازار هستند. اگر در مورد خرید تبلت اندورید سخت گیر هستید، این دقیقا همان چیزی است که دنبالش می گردید. با اینکه این تبلت از نظر سخت افزاری خیلی خوب است، اما از لحاظ نرم افزاری گاهی بعضی اپلیکیشن هایی را که در رابطه با تجربه کاربران بهینه سازی نشده اند را خوب اجرا نمی کند.

نکات مثبت سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

  • سخت افزار درجه یک
  • طراحی زیبا
  • عملکرد عالی
  • عمر باتری بسیار خوب
  • دارای آپشن LTE/5G

برای بررسی مشخصات و قیمت روز تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S7 کلیک کنید

سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

نکات منفی سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

  • دوربین های متوسط
  • نرم افزار سخت کاربرد
  • لوازم جانبی گران قیمت
  • قیمت : بررسی در فروشگاه بروز کالا

سامسونگ گلکسی تب S7

سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس، گل سرسبد گروه تبلت های سامسونگ و دو تا از بهترین تبلت های اندرویدی تا به امروز هستند. این اسلات ها که قابلیت های بیشتری از صفحه نمایش و اندازه باتری دارند، مزایای زیادی مثل نمایشگر با ریفرش ریت بالا، متریال عالی و کیفیت ساخت و عملکرد قوی را به این تبلت ها می افزایند.

اما آیا این دو تبلت آنقدر موفق می شوند که به برتری و قدرت تبلت اپل برسند؟ ما در نقد سامسونگ گلکسی تب S7 اطلاعاتی را در این زمینه جمع آوری کرده ایم.

نقد سامسونگ گلکسی تب S7

ما برای ارزیابی سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس یک هفته وقت گذاشتیم. این دو تبلت از اندروید ۱۰ پشتیبانی می کنند و رابط کاربری آنها One UI 2.5 سامسونگ است. آنها در طول دوره نقد، یک به روز رسانی جزئی نرم افزار برای رفع باگ ها داشتند. شرکت سامسونگ این تبلت ها را برای این نقد در اختیار اندروید آتاریتی قرار داد.

طراحی سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

طراحی و صفحه نمایش: رده بندی کامل

  • 11 اینچ
  • 8/253*3/165*3/6 میلی متر
  • 498 گرم Wi-Fi 500 گرم LTE 502 گرم (G5)
  • 11 اینچ TFT LCD
  • 2560*1600(WQXGA)،120 هرتز
  • 4/12 اینچ
  • 258 * ۱۸۵ * ۵/۷ میلی متر
  • 575 گرم
  • 12 اینچ سوپر آمولد
  • 2800*1752(WQXGA+)، 120 هرتز

سامسونگ با تب S7 و تب S7 پلاس اهداف بلند پروازانه ای را دنبال می کند و به مقصود نزدیک شده است. در طراحی تب S7، به خاطر لبه های صاف بغل، سایز و شکل اصلی صفحه نمایش و حتی دکمه ها، اسپیکر و محل قرار گیری پورت ها شاهد بیش از یک شباهت گذرا به آیپد پروی اپل هستیم. به نظر می رسد که این تبلت، سخت افزار خیلی خوبی داشته باشد. با اینکه بعضی ها این تبلت را کپی تبلت های اپل می دانند، اما در هر صورت آنها ارتقا یافته های تبلت های تب S6 از سال ۲۰۱۹ هستند.

بر خلاف گوشی های هوشمند امروزی که در ساخت آنها از میزان زیادی شیشه استفاده می شود، بیشتر بدنه تب S7 از آلومینیم است. بغل های این دو تبلت، کروم رنگ و براق است، در حالیکه پنل فلزی پشتی آن از نظر شکل و رنگ کاملا تخت و ساده می باشد. متریال استفاده شده در آن از مواد درجه یک است و این مواد به خوبی با هم جفت می شوند. گلکسی تب S7 کوچکتر، با ۱/۱ lbs یا ۵۰۰ گرم وزن، باریک و جمع و جور و همچنین حمل و نقل آن راحت است. اما استفاده از تبلت ۱۲ اینچ تب S7 پلاس کمی مشکل تر است (این تبلت بزرگ است) و با وزنی معادل ۱/۲۷ lbs یا ۵۷۵ گرم کمی سنگین می باشد.

در اطراف فریم امکانات زیادی قرار دارد. در قسمت بالایی تبلت (وقتی از سمت بغل به آن نگاه کنیم) قفل صفحه / دکمه پاور، دکمه های کاهش و افزایش صدا، محل قرار دادن سیم کارت / مموری کارت و میکروفن قرار دارند. من مخصوصا دکمه پاور آن را دوست دارم که دارای یک اسکنر اثر انگشت داخلی (فقط مدل ۱۱ اینچی) است. این اسکنر، پشتیبان خوبی برای قابلیت تشخیص چهره می باشد. این قابلیت به سرعت هدف گذاری می کند و استفاده از آن بسیار راحت است. من امیدوار بودم که مدل بزرگتر هم حسگر اثر انگشت داشته باشد. پورت USB-C در سمت راست قرار دارد. گریل اسپیکرها هم در نزدیکی انتهای لبه های راست و چپ قرار دارند که صدای استریو پخش می کنند. در قسمت پایینی تبلت هم پین های پوگو قرار دارند که می توان لوازم جانبی کیبورد را از طریق آن به تبلت متصل کرد. در اصل این تبلت همه چیز دارد به جز جک هدفون.

در سمت پشتی تبلت، یک ماژول دوربین با برآمدگی بسیار جزئی در یک گوشه آن و یک نوار مغناطیسی اختصاصی برای قلم لمسی اس وجود دارد. قلم اس به خوبی روی این نوار مغناطیسی می چسبد، اما من باز هم نگرانم که وقتی تبلت و قلم را داخل کوله پشتی ام می گذارم ممکن است قلم جابه جا شده و از روی تبلت بیفتد. خوشبختانه لوازم جانبی کیبورد (اختیاری) شامل یک فلاپ محافظ برای قلم اس می باشد.

تبلت تب S7 دارای یک پنل LCD است، ولی تب S7 پلاس از یک صفحه نمایش سوپر آمولد برخوردار می باشد.

تکنولوژی صفحه نمایش به کار رفته در این دو تبلت ۱۱ و 4/12 اینچی با هم متفاوت هستند. در تب S7 از پنل LCD استفاده می شود، ولی اسلات بزرگتر از صفحه نمایش سوپر آمولد برخوردار است. هر دو صفحه نمایش دارای نرخ ریفرش ریت ۱۲۰ هرتزی هستند که عملکرد نرم و روانی را به نمایش می گذارند. به نظر من، صفحه نمایش تب S7 روشن و تیز است. LCD این تبلت عالی است و در مقایسه با نمایشگر آمولد مدل 4/12 اینچی، کنتراست قوی و یکپارچه ای را ارائه می دهد. زاویه دید آن بسیار بسیار خوب است. نسبت تصویر ۱۶:۱۰ این مدل، تعادل خوبی را بین استفاده کاربر پسند تبلت-لپتاپ ایجاد می کند. نمایشگر تبلت بزرگتر از هر نظر واقعا جذاب است.

داشتن پنل ۱۲۰ هرتزی به این معنا است که محتوای صفحه فوق العاده روان و نرم دیده می شود. فرقی نمی کند که در حال مرور کردن صفحات وب باشید یا تماشای نتفلیکس یا گیمینگ، در هر حال، صفحه نمایش یک جریان روان و بی وقفه را ارائه می دهد که به راحتی می توان با آن کار کرد. من دوست داشتم که صفحه این نمایشگر، بازتابش کمتری داشته باشد و اثر انگشت کمتری را به خود جذب کند، اما این موارد جزو شکایت های متداولی هستند که در مورد پنل های جدید لمسی وجود دارند.

ترکیب سخت افزار با کیفیت با LCD زیبا و نمایشگرهای سوپر آمولد این را می رساند که سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس دو اسلات جذاب هستند که به راحتی فرد را به خرید خود ترغیب می کنند. برای کاهش آسیب بدنه و جلوگیری از ضربه به گوشی حتما کاور ژله ای طرح چرم مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S7 استفاده کنید.

عملکرد سامسونگ گلکسی تب S7

اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس

دارای رم ۶ و ۸ گیگا بایتی و حافظه ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگا بایتی

باتری ۸۰۰۰ و ۱۰،۰۹۰ میلی آمپر ساعتی

شارژ فوق سریع ۴۵ واتی

پردازشگر سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

پردازشگر

هیچ شکی در مورد عملکرد تب S7 و تب S7 پلاس باقی نمی ماند. این تبلت ها با سریع ترین چیپ حال حاضر شرکت کوالکوم در حال پردازش فوق سریع هستند. شرکت سامسونگ تبلت دارای رم ۶ گیگا بایتی و حافظه ۱۲۸ گیگا بایتی را در اختیار ما قرار داد. با وجود اینکه ما احساس کردیم رم ۶ گیگا بایتی حداقل نیاز برای دیوایس های اندرویدی جدید هستند، اما با این تبلت مشکلی از لحاظ عملکرد پیدا نکردیم. ما انتظار داریم که وقتی شرکت سامسونگ بخواهد خط تبلت های تب S را به روز کند، از اسنپدراگون جدیدتر کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده نماید.

این تبلت ها تعدادی از اپلیکیشن های بنچمارکینگ را بدون هیچ مشکلی اجرا کردند، به طوریکه از لحاظ امتیاز در صدک های بالا قرار گرفتند و عملکرد روان و مناسبی را در تمام زمینه ها به نمایش گذاشتند. مهمتر اینکه، در استفاده روزمره هیچ وقفه، تاخیر و فریم دراپ یا افت فریمی را مشاهده نکردیم. موارد نامبرده، مهمترین عملگرها هستند، چه بخواهید در Fortnight بتل بزنید چه بخواهید روی یک صفحه گسترده اکسل کار کنید.

باتری سامسونگ گلکسی تب S7

شرکت سامسونگ این وعده را داده است که عمر باتری گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس بین ۱۴ و ۱۵ ساعت تماشای ویدیو باشد، و باید بگویم که باتری این دو تبلت به همین اندازه هم برای ما کار کردند. این تبلت ها همیشه حداقل ۱۴ ساعت شارژ نگه می داشتند، که باز هم این مقدار چند ساعتی بیش از عمر باتری آیپد پروی معروف می باشد.

کمی طول می کشد تا باتری های ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (در تبلت های ۱۱ اینچی) و ۱۰،۰۹۰ میلی آمپر ساعتی (در تبلت های 4/12 اینچی) شارژ شوند. با اینکه این تبلت ها از شارژرهای تا ۴۵ واتی پشتیبانی می کنند، اما با یک شارژر ۱۸ واتی معمولی داخل جعبه قرار می گیرند. و این ناراحت کننده است. من متوجه شدم که تب S7 برای شارژ شدن کامل به بیش از ۳ ساعت زمان احتیاج دارد، در حالیکه S7 پلاس برای این کار نزدیک به ۴ ساعت زمان نیاز دارد. سامسونگ قرار بود یک شارژر حداقل ۲۵ واتی را درون جعبه قرار دهد. بهترین کار این است که تب S7 و تب S7 پلاس را در طول شب به شارژ بزنید. این تبلت ها هیچ گونه قابلیت شارژ خاص دیگری مثلWireless Power Share را برای لوازم جانبی ارائه نمی دهند.

نرم افزار سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

نرم افزار

  • اندروید ۱۱
  • سامسونگ 1/3 One U.I.

این تبلت با اندورید ۱۰ و رابط کاربری One U.I سامسونگ، نسخه 5/2 به بازار آمد، اما اسلات های آن به اندروید ۱۱ و رابط کاربری 1/3 One U.I. به روز رسانی شده اند. زمانی که ما در حال ارزیابی این تبلت ها بودیم، اندروید ۱۱ روی آنها در حال اجرا بود.

تجربه نرم افزاری روی این تبلت ها اغلب مثل یک آش شله قلمکار است. معمولا تبلت های اندرویدی تجربه جالبی را برای کاربران به همراه ندارند. اما گویا سامسونگ به تازگی بعضی مشکلات را برطرف کرده است. از طرفی شما می توانید از این تبلت درست مثل یک گوشی هوشمند استفاده کنید، به ویژه مثل یک گوشی پرچمدار سامسونگ. مخصوصا که تب S7 و تب S7 پلاس تمام قابلیت های نرم افزاری لاین نوت ۲۰ را دارا هستند. و این بدان معنی است که شما نرم افزاری را در اختیار دارید که با تبلت و فعالیت های مختلف لمسی شما کاملا هماهنگ و همگام است.

اما همه اپلیکیشن ها روی تبلت های اندرویدی قابل استفاده نیستند و این علت اساسی عدم موفقیت های تب S7 و تب S7 پلاس است. سامسونگ اپلیکیشن های خود را برای این تبلت ها بهینه سازی کرده است، اما اکثر اپ های اندروید به سادگی با شکل خوابیده صفحه منطبق نمی شوند. این باعث می شود ظاهر و عملکرد اپلیکیشن ها در این تبلت ها خام و غیر حرفه ای به نظر برسد و روی تجربه کاربر تاثیر منفی بگذارد. فقط سخت افزار درجه یک این تبلت هاست که آنها را به این حد از موفقیت رسانده است. اما اگر در مورد نرم افزار آن کنکاش عمیق کنیم، همه چیز برای تب S7 و تب S7 پلاس شروع به وارونه شدن می کند.

بیشتر بدانید: بررسی Samsung Galaxy A72 + راهنمایی جامع و کامل

در این تبلت ها حالت DeX هم وجود دارد. DeX محیط دسکتاپ شبه ویندوز سامسونگ است که بهره وری و کارایی تبلت را بیشتر می کند. ویژگی اصلی DeX این است که می توانید چندین اپ را همزمان و در پنجره های جداگانه اجرا کنید. با این حال، ساده ترین راه برای مدیریت و کنترل تبلت استفاده از پنجره ها نیست. من DeX را مخصوصا برای زمان کار دوست دارم. DeX آنقدری ساده است که بتوان به راحتی بر آن تسلط پیدا کرد و آنقدری قوی هست که بتوان کارها را با آن طوری انجام داد که انگار از یک کامپیوتر واقعی استفاده می کنید. علاوه بر آن، DeX ن ه از سیستم Chrome OS استفاده می کند و نه از سیستم عامل ویندوز. DeX یک سیستم محدود است و گاهی اپ ها نمی دانند که در آن به چه نحوی عمل کنند.

همچنین با استفاده از حالت DeX می توان از طریق کابل HDMI و یا از طریق بی سیم به یک صفحه نمایش دیگر مثلا مانیتور کامپیوتر یا دستگاه تلویزیون متصل شد. من متوجه شدم که آپشن بی سیم آن در تلویزیون های سامسونگ قدیمی تر کار نمی کند. در این مورد، توانستم از یک کابل HDMI قدیمی ولی سالم و مناسب به خوبی استفاده کنم. با این حال، معمولا مسافرها این کابل ها را با خودشان حمل و نقل نمی کنند و فکر نمی کنم عده زیادی از این توانایی تجهیزاتی استفاده کنند.

خبر خوب این است که خیلی راحت می توانید بین حالت نرمال اندروید و حالت DeX سوییچ کنید. این به شما این حس را می دهد که انگار دو تا تبلت دارید که جدا کردن کار را از بازی برای شما راحت می کند. با این حال، تجربه کار با اپلیکیشن ها در تبلت های اندرویدی به گرد پای آیپدها هم نمی رسد.

کیبورد سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

کیبورد و قلم اس سامسونگ گلکسی تب S7

  • ۱۴۷ * 2/8 میلی متر
  • 8 گرم
  • بلوتوث
  • رابط / شارژر مغناطیسی

برخلاف آیپد پروی اپل یا هر گونه آیپد دیگری به طور مشابه، داخل جعبه سامسونگ گلکسی تب S7 و تب S7 پلاس یک قلم لمسی نیز وجود دارد. این قلم لمسی اندازه ای مشابه قلم های دیگر دارد و ظاهر آن شبیه یک قلم شیک و زیبا است. شرکت سامسونگ قلم اس همراه با تب S6 را که در سال گذشته به بازار آمد مورد اصلاح و بازبینی قرار داد. به نظر من شکل و متریال به کار رفته در این قلم، در دست گرفتن آن را آسان می کند. من همچنین متوجه شدم که این قلم با گذشت زمان کارکرد خوب و قابل قبولی دارد. قلم اس روی یک نوار مغناطیسی در پشت تبلت قرار می گیرد و به راحتی ممکن است از آنجا پایین بیفتد.

قلم اس به کل مجموعه نرم افزارهای موجود روی گوشی های هوشمند اولترا نوت ۲۰ دسترسی دارد، این یعنی اپلیکیشن نوت پیشرفته و جدید، همچنین اسکرین رایت، پیام های لایو، قابلیت AR doodle و ترجمه. این قابلیت ها همه از طریق یک منوی ساید بار قابل دسترسی هستند که در امتداد لبه سمت راست صفحه نمایش قرار دارد. قلم اس از Air Actionها نیز پشتیبانی می کند که به شما این امکان را می دهد به صفحه برگردید یا با رسم خطوط در هوا و در حالیکه دکمه را پایین نگه داشته اید اسکرین شات بگیرید. برای انجام درست این کارها نیاز به تمرین دارید و من خیلی مطمئن نیستم که این قابلیت ها چندان هم مفید و به درد بخور باشند.

کاور کتابی سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

کاور کتابی سامسونگ کاملا لازم و ضروری است

به نظر می رسد که کاور کتابی کیبورد سامسونگ برای تکمیل تجربه استفاده از گلکسی تب S7 کاملا لازم و ضروری باشد. این کاور برای افرادی که تازه تبلت خریده اند، به منزله یک پوسته محافظ برای تبلت عمل می کند. من اگر تبلت داشته باشم، ترجیح می دهم که بدون این کاور محافظ، تبلت خود را جابه جا نکنم. بخش عقبی کاور به طور مغناطیسی به پنل فلزی پشت تبلت می چسبد. این کاور دارای یک پایه جک و همچنین یک فلاپ برای محافظت و دسترسی به قلم اس می باشد. نیمه دیگر کاور کتابی به لبه پایینی تبلت متصل می شود. باید مراقب باشید که پین های پوگو را به درستی در یک ردیف قرار دهید. اما وقتی این کاور در محل قفل شود، محکم در همان قسمت ثابت می ماند.

قلم اس و کاور کتابی با هم گلکسی تب S7 را تکمیل می کنند و با دادن بازدهی و کارایی بیشتر به این تبلت، پتانسیل مقابله با آیپدها را در آنها ایجاد می نمایند. مایه تاسف است که کاور کتابی جزو اقلام موجود در جعبه تبلت نیست و اینکه قیمت آن هم خیلی بالاست.. در حال حاضر هیچ حراجی برای لوازم جانبی کاور کتابی وجود ندارد.

برای بررسی مشخصات و قیمت روز تبلت سامسونگ مدل +GALAXY TAB S7 کلیک کنید

مقایسه سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس در یک نگاه

سامسونگ گلکسی تب s7 پلاس

سامسونگ گلکسی تب s7

 

12.4 اینچ سوپر آمولد

2800×1752 +WQGA

120 هرتز

11 اینچ TFT LCD

2560×1600 (WQXGA)

120 هرتز

صفحه نمایش

اسنپدراگون + 865 کوالکوم

اسنپدراگون + 865 کوالکوم

پردازشگر

6 گیگ / 128 گیگ

8 گیگ / 256 گیگ

8 گیگ/ 512 گیگ

میکرو SD (یک ترابایت)

6 گیگ / 128 گیگ

8 گیگ / 256 گیگ

8 گیگ/ 512 گیگ

میکرو SD (یک ترابایت)

مموری / حافظه

10.090میلی آمپر ساعت

سرعت شارژ 45 واتی

8000 میلی آمپر ساعت

سرعت شارژ 45 واتی

باتری

دوربین اصلی عقب : 13 مگاپیکسل

دوربین اولترا واید : 5 مگاپیکسل

دوریبن جلو : 8 مگا پیکسل

دوربین اصلی عقب : 13 مگاپیکسل

دوربین اولترا واید : 5 مگاپیکسل

دوریبن جلو : 8 مگا پیکسل

دوربین

285×185×5.7 میلی متر

253.8×165.3×6.3 میلی متر

ابعاد

575 گرم (تمام انواع )

498 گرم (Wi-Fi) ، 500 گرم (LTE) ،502 گرم (5G)

وزن

 

سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

ظاهر سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

بزرگتر و بهتر

سامسونگ برای گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس یک پردازشگر سریع، پشتیبانی G5 ، قلم اس آیکونیک و نرم افزار تولید خود شرکت سامسونگ را ارائه داده است.

سامسونگ گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس در بی شمار پیکربندی به بازار می آیند. شما می توانید هر چقدر رم و حافظه می خواهید سفارش دهید. مدل LTE دیگر موجود نیست. سامسونگ قیمت این تبلت ها را از زمان رونمایی به شدت پایین آورده است. تمام مدل ها با کاهش قیمت روبه رو شده اند. این کاهش قیمت باعث شده است که این تبلت ها فروش خیلی بهتری داشته باشند. با این حال، اگر اشاره نکنیم به اینکه اکنون حدود ۳ ماه از جایگزین شدن آنها با خانواده S8 گلکسی تب می گذرد، در واقع بی توجهی و بی مسئولیتی خود را نشان داده ایم.

اما هنوز مساله هزینه اضافه کاور کتابی وجود دارد. افزودن چندین هزار به قیمت تبلت، موضوع خوشحال کننده ای نیست. خرید کاور کتابی ارزشش را دارد، بله مطمئنا ولی قیمت آن خیلی درد آور است. در جایی که آیپدهای اپل، لوازم جانبی کیبورد را از شرکت های شخص ثالث تامین می کنند، به نظر نمی رسد غیر از تولیدات کاور کتابی خود شرکت سامسونگ، شرکت دیگری این کار را به عهده گرفته باشد.

بیشتر بدانید: بررسی Redmi Note 9T: گوشی ارزان قیمت با باتری عالی و 5G

رقبای سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس خیلی بیشتر از چیزی است که شاید فکرش را بکنید. در فضای تبلت های گران قیمت تر، آیپد پرو هست که کم و بیش نفر اول این رده بندی است. هنوز هم آیپد پرو مهمترین و بهترین تبلت است و واقعا هم شایسته این عنوان می باشد. این تبلت تجربه نرم افزاری یی را پشت سر دارد که بیشتر افراد دنبال آن هستند، اما سخت افزار اپل گران قیمت است. آخرین اسلات های اپل با تراشه M1 مجهز شده اند، دوربین های جلوی آنها ارتقا یافته است و نسخه بزرگتر آن دارای یک نمایشگر جدید میکرو LED است.

برخی از افراد هم ممکن است میت پد پروی هوآوی را برای خرید در نظر داشته باشند، اما داستان نرم افزار این تبلت حتی مسئله دارتر است. با اینکه سخت افزار میت پد درجه یک و بسیار با کیفیت است، اما این تبلت به گوگل پلی استور دسترسی ندارد و دارای محدودیت در انتخاب اپ می باشد.

مایکروسافت سرفیس خانواده ای از تبلت ها است و قابل توجه ترین آنها Surface Go2 می باشد. داستان تبلت های این خانواده شبیه داستان تبلت های سامسونگ گلکسی تب S7 است. یعنی اینکه مجبورید برای هر گونه استفاده واقعی از تبلت برای آن یک کیبورد تهیه کنید. خانواده سرفیس گران قیمت هستند اما کیفیت درجه یک و بسیار بالایی دارند و یک نسخه کامل از ویندوز را ارائه می دهند. همچنین باید برای خرید بهترین نسخه Go2 که یک تراشه پنتیوم قدرتمند دارد، مقدار بیشتری پول بپردازید.

اگر این تبلت ها برای شما خیلی گران هستند و از عهده خرید آنها بر نمی آیید، سامسونگ یک آپشن خیلی خوب برای شما دارد که عبارت است از سامسونگ گلکسی تب A7. این تبلت قیمت پایین و ارزش بالایی دارد.

نقد سامسونگ گلکسی تب S7

نقد سامسونگ گلکسی تب S7: این تبلت را بخرم یا نه؟

سامسونگ گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس دو تا از تبلت های اندرویدی بسیار با کیفیت هستند که می توانید بخرید. هیچ شکی نیست که این اسلات ها تا وقتی از نظر سخت افزاری در نظر گرفته شوند عالی و محبوب هستند. ساخت عالی و هنرمندانه، بدنه فلزی و نمایشگر جذاب و زیبا، دقیقا چیزهایی هستند که عطش خرید این تبلت ها را در دل مشتریان شعله ور می کنند.

عملکرد آن در نوع خودش بهترین است و عمر باتری آن نیز بسیار خوب می باشد. کارکرد دوربین ها خیلی مطلوب و قابل قبول نیست. اپ های خود سامسونگ عملکرد خیلی خوبی روی تب S7 و تب S7 پلاس دارند، اما اکثر اپ های اندرویدی اجرای مطلوبی روی این تبلت ها نداشته اند. برای خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت وارد صفحه لینک شده شوید.