سامسونگ گوشی هوشمندی اختراع کرد که به تبلت تبدیل می شود!

گوشی Galaxy Fold سامسونگ هنوز در بازار دیده نشده است که سامسونگ از روش دیگری برای تبدیل گوشی به تبلت استفاده کرد و یک گوشی جدید را ثبت اختراع کرد. رندرهایی از LetsGoDigital اختراع جدید سامسونگ را نشان می دهد که در آن از یک طرف دستگاه صفحه نمایش خارج می شود و به یک تبلت تبدیل می شود.

جدیدترین گوشی سامسونگ

ما به تازگی در مورد حق ثبت اختراغ سامسونگ برای گوشی هایی که دارای صفحه نمایش چرخشی و کشویی است چیزهایی شنیده ایم. اما گوشی جدید سامسونگ به شما اجازه می دهد تا با بیرون کشیدن دو طرف دستگاه گوشی خود را به یک تبلت تبدیل کنید. این صفحه نمایش سامسونگ به ریلی متصل شده است و به شما اجازه می دهد تا با بیرون کشیدن آن، اندازه آن را گسترش دهید. در حال حاضر سامسونگ حق ثبت اختراع را از اداره KIPO دریافت کرده و اجازه دارد تا گوشی هایی که به تبلت تبدیل می شوند را تولید کند. صفحه نمایش پنهانی این گوشی از سمت راست دستگاه خارج می شود.

همه ما می دانیم که کشیدن این صفحه نمایش پنهان باعث افزایش اندازه 50 درصدی صفحه نمایش می شود. بنابراین گوشی هوشمند 6 اینچی کی تواند به یک تبلت 9 اینچی تبدیل شود. تصاویری از برنامه ثبت اختراع و رندرها نشان می دهد که این صفحه نمابش از شیارهایی برای باز و بسته شدن استفاده می کند. وقتی که از صفحه نمایش بزرگتر استفاده می کنید و گوشی خود را به تبلت تبدیل می کنید هیچ فاصله ای بین این دو صفحه نمایش دیده نمی شود و شما ممکن است  متوجه دو دوربین پانچ هول را در جلو صفحه نمایش شوید.

این محصول کاملا متفاوت از گلکسی فولد است که به تازگی به عنوان یک گوشی انعطاف پذیر منتشر شد. سامسونگ در حال حاضر هیچگونه تاریخی را برای پیش فروش کردن این گوشی اعلام نکرده است و هنوز این گوشی مراحل ثبت اختراع خود را گذرانده است و ممکن است هرگز به دست مشتری نرسد. با این حال ما امیدواریم این اختراع هم مانند گلکسی فولد بتواند در دست کاربران قرار بگیرد و خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت این چنین گوشی خاصی سخت نباشد. در حال حاضر ما می دانیم که این گوشی احتمالا قیمت بالایی خواهد داشت و هرکسی توان خرید آن را ندارد. 

مطالب مرتبط: