بهترین کارت گرافیک گیمینگ یا استوک تا 10 میلیون

کارت گرافیک یک قطعه مهم در رایانه‌های شخصی و لپ تاپ‌ها است که قابلیت پردازش گرافیکی سیستم را تسریع می‌کند. کارت گرافیک به شما این امکان را می‌دهد که حین بازی، پخش ویدئو و اجرای نرم‌افزارهای وابسته به گرافیک، از تصاویری روان و با کیفیت لذت ببرید. این قطعه نقش مهمی در چگونگی عملکرد سیستم دارد، به همین خاطر باید هنگام انتخاب آن دقت کافی به خرج دهید. اگر به دنبال یک کارت گرافیک قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه هستید، ما در اینجا چند مورد از بهترین کارت گرافیک ها تا 10 میلیون تومان را معرفی کرده‌ایم.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • کارت گرافیک او سی پی سی مدل GT 730 ظرفیت 4 گیگابایت
  • کارت گرافیک او سی پی سی مدل RX 580 GDDR5 ظرفیت 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل RX 580 8GB – استوک
  • کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی ۶۱۰ با حافظه ۲ گیگابایت
  • کارت گرافیک بایوستار مدل G210
  • کارت گرافیک ایسوس مدل PH-GT1030-O2G
  • کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 – حافظه 4 گیگابایت-DDR3
  • کارت گرافیک ای فاکس مدل GT730 LP 4GB
  • کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 2 GB D3
  • کارت گرافیک ای فاکس مدل GT610-2GB
  • کارت گرافیک بایوستار مدل RX560
  • کارت گرافیک ایسوس مدل GT730_SL-2GD5-BRK

کارت گرافیک او سی پی سی مدل GT 730 ظرفیت 4 گیگابایت

این کارت گرافیک انتخابی ایده‌آل برای گیمرها و کاربرانی در نظر گرفته می‌شود که به دنبال ارتقاء قابلیت گرافیکی سیستم خود هستند. کارت گرافیک او سی پی سی مدل GT 730 ظرفیت 4 گیگابایت عملکرد قابل اعتمادی را برای بازی‌ها، برنامه‌های چند رسانه‌ای و کارهای محاسباتی روزمره ارائه می‌دهد. سیستم خنک کننده داخلی این کارت گرافیک نیز به طور موثر گرما را دفع می‌کند و تضمین می‌کند که حتی در طول جلسات طولانی گیمینگ هم این کارت گرافیک خنک و پایدار می‌ماند.

اگر چه ممکن است کارت گرافیک او سی پی سی مدل GT 730 از پیشرفته‌ترین بازی‌ها پشتیبانی نکند، اما می‌تواند عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی‌های معمولی داشته باشد. مقرون به صرفه بودن، سهولت نصب (به خاطر وجود رابط PCI-Express) و پشتیبانی از خروجی‌های HDMI، DVI و VGA، آن را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران تبدیل کرده است. در آخر این محصول با فرکانس موثر 700 مگاهرتز، ۳۸۴ هسته کودا انویدیا و رابط حافظه ۱۲۸ بیتی عرضه می‌شود که تلفیق این ویژگی‌ها، از آن یک کارت گرافیک باکیفیت و پرسرعت ساخته است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک کارت گرافیک

کارت گرافیک او سی پی سی مدل GT 730 ظرفیت 4 گیگابایت

کارت گرافیک او سی پی سی مدل RX 580 GDDR5 ظرفیت 8 گیگابایت

اگر یک کارت گرافیک قوی اما اقتصادی می‌خواهید، پیشنهاد ما خرید کارت گرافیک او سی پی سی مدل RX 580 است. این مدل با قدرت پردازش بالایی که دارد می‌تواند بهترین کارت گرافیک گیمینگ تا 10 میلیون در این لیست باشد که به خوبی انتظارات گیمرها را برآورده می‌کند. علاوه بر این، برای ادیتورها، طراحان و سایر کاربران حرفه‌ای هم انتخاب مناسبی است. تصاویر و محتوایی که با کمک این کارت گرافیک پخش می‌شوند بسیار واقعی و جذاب هستند.

یک کارت گرافیک تا 10 میلیون اما فرکانس 1244 مگاهرتز و باس رابط ۲۵۶ بیتی، حافظه ۸ گیگابایت که از نوع GDDR5، .انتخابی عالی برای بازی‌ها را با رزولوشن بالا، جزئیات واضح و کیفیت بی رقیب است. ابعاد این کارت گرافیک نیز شامل 235×135×46 میلی متر هستند. این محصول به ۲ فن قدرتمند مجهز شده است که به خوبی آن را خنک می‌کنند و از داغ شدن سیستم جلوگیری می‌کنند. در آخر، این محصول یک عدد پورت HDMI، سه عدد پورت Display و یک کانکتور برق ۸ پین دارد که همین ویژگی‌ها باعث شده‌اند که با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار باشد.

پیشنهاد مطالعه: نحوه اورکلاک کارت گرافیک

کارت گرافیک او سی پی سی مدل RX 580 GDDR5 ظرفیت 8 گیگابایت

کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل RX 580 8GB – استوک

برند XFX یک کارت گرافیک باکیفیت به نام RX 580 را روانه بازار کرده که انتخابی عالی برای تکمیل سیستم‌های گیمینگ قدرتمند در نظر گرفته می‌شود. می‌توانید این کارت گرافیک ایکس اف ایکس را به صورت استوک هم تهیه کنید تا هزینه کمتری را پرداخت کنید. ابعاد این کارت گرافیک شامل ۴۰×۱۲۵×۲۷۰ میلی‌متر هستند و یک گزینه سازگار با اکثر دستگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود. بهترین کارت گرافیک استوک تا ۱۰ میلیون در بروز کالا که از یک پورت HDMI، یک پورت DVI، سه پورت Display و یک کانکتور برق ۸ پینی پشتیبانی می‌کند. تراشه آن نیز ساخت شرکت مشهور AMD است و همین موضوع باعث شده قدرت کافی برای اجرای اکثر گیم‌ها و محتواهای پیشرفته و سنگین را داشته باشد.

فرکانس هسته این محصول ۱۳۶۶ مگاهرتز است که در حالت بوست می‌تواند به ۱۳۸۶ مگاهرتز هم برسد. ظرفیت حافظه گرافیکی آن نیز ۸ گیگابایت از نوع GDDR5 است که قدرت زیادی به این کارت گرافیک بخشیده است. رابط حافظه ۲۵۶ بیتی در این کارت گرافیک می‌تواند سرعت بالا و عملکرد بی نقصی را به کاربران ارائه دهد و رضایت آن‌ها را جلب کند. طراحان این کارت گرافیک از سیستم خنک اختصاصی به همراه ۲ فن در ساخت آن استفاده کرده‌اند. این سیستم خنک کننده عملکرد بی نظیری در خنک نگه داشتن سیستم دارد.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل RX 580 8GB، قابلیت FRTC است. این فناوری، نرخ فریم را در بازی‌هایی که به نرخ فریم بالا نیاز ندارند محدود می‌کند و این گونه باعث کاهش دما و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

کارت گرافیک ایکس اف ایکس مدل RX 580 8GB

کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی ۶۱۰ با حافظه ۲ گیگابایت

اگر یک کارت گرافیک می‌خواهید که قدرت اجرای برنامه‌های متوسط رو به سنگین را داشته باشد، بدون شک کارت گرافیک Biostar GT 610 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این کارت گرافیک با فرکانس هسته گرافیکی 810 مگاهرتز، به نحوی ساخته شده که برای اجرای بازی‌های سبک و نیمه حرفه‌ای مناسب باشد. علاوه بر این، از کارت گرافیک بایوستار جی تی ۶۱۰ می‌توان برای پخش فیلم و ادیت عکس و ویدئو هم استفاده کرد.

در ساخت این محصول اقتصادی از تراشه Nvidia استفاده شده که این تراشه، قدرت کافی برای کاربری روزانه را دارد. ظرفیت حافظه گرافیکی آن نیز ۲ گیگابایت از نوع GDDR3 است که رابط حافظه 64 بیتی دارد. کارت گرافیک بایوستار جی تی ۶۱۰ با پورت‌های VGA، HDMI و DVI عرضه می‌شود اما فاقد کانکتور برق است. در آخر، این محصول به فن و هیت سینک هم مجهز است که حین انجام کارهای پردازشی، سیستم را خنک می‌کنند.

کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی ۶۱۰ با حافظه ۲ گیگابایت

کارت گرافیک بایوستار مدل G210

اگر بودجه محدودی دارید و می‌خواهید بهترین کارت گرافیک تا 10 میلیون و کیفیت خوب را خریداری کنید، کارت گرافیک بایوستار مدل G210 می‌تواند نیازهایتان را برآورده کند. تراشه این محصول توسط شرکت NVIDIA طراحی شده، به همین خاطر از کیفیت و دوام و خوبی برخوردار است. 

این کارت گرافیک با ظرفیت حافظه گرافیکی ۱ گیگابایتی از نوع DDR2 و رابط حافظه 64 بیتی عرضه می‌شود. فرکانس هسته گرافیکی آن نیز 589 مگاهرتز است. این ویژگی‌ها اگر چه خیلی پیشرفته و رده بالا نیستند اما برای اجرای بسیاری از کارهای روزانه مناسبند. برای مثال نمی‌توانید برای بازی‌های سنگین روی این پردازنده حساب کنید، اما بازی‌های معمولی را به خوبی و به صورت کاملا روان اجرا می‌کند.

طراحان این کارت گرافیک پورت‌های ضروری و کاربردی را در آن گنجانده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به پورت HDMI، VGA و DVI اشاره کرد. این پورت‌ها با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار هستند، بنابراین نیازی نیست نگران هماهنگی آن‌ها با دستگاه‌تان باشید. از دیگر ویژگی‌های کارت گرافیک بایوستار مدل G210 می‌توان به پشتیبانی از درگاه ارتباطی PCI Express 2.0 x16 و نیاز به ۱ اسلات برای نصب اشاره کرد.

از آنجایی که اجرای کارهای گرافیکی گاهی به سیستم فشار زیادی وارد می‌کند، این امر منجر به افزایش دمای قطعات داخلی می‌شود. در صورت افزایش دمای مکرر، قطعات داخلی دچار آسیب می‌شوند و در نتیجه عمر آن‌ها کاهش پیدا می‌کند. اما در این کارت گرافیک اقتصادی و قدرتمند، یک فن و سیستم خنک کننده قوی به کار رفته که دمای سیستم را در حد مطلوبی نگه می‌دارند و از داغ شدن آن جلوگیری می‌کنند. در آخر، این کارت گرافیک با وجود قیمت پایین، قابلیت‌های خوبی دارد و برای کاربران معمولی انتخابی مناسب در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: کارت گرافیک انویدیا یا ای ام دی

کارت گرافیک بایوستار مدل G210

کارت گرافیک ایسوس مدل PH-GT1030-O2G

کارت گرافیک ایسوس مدل PH-GT1030-O2G همچون سایر کارت‌های گرافیک این شرکت، عملکردی بی‌نظیر و استثنایی دارد. این محصول از باکیفیت‌ترین قطعات موجود ساخته شده و همین موضوع باعث شده که بازده بالا، مصرف انرژی پایین و نویز کمی داشته باشد. در ساخت این محصول از یک فن مقاوم استفاده شده که کارت گرافیک و سایر قطعات سیستم را خنک نگه می‌دارد. یک ویژگی متفاوت این کارت گرافیک، داشتن گواهی IP5X است که آن را در برابر گرد و غبار مقاوم کرده است.

از نظر اتصالات، این کارت گرافیک ایسوس یک پورت DVI و یک پورت HDMI دارد اما فاقد پورت‌های Display، Mini Display و VGA است. تراشه به کار رفته در این کارت گرافیک نیز ساخت شرکت NVIDIA است که فرکانس هسته گرافیکی آن در حالت عادی ۱۲۵۲ مگاهرتز است و در حالت بوست به ۱۵۰۶ مگاهرتز افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، ۳۸۴ واحد هسته پردازشی کودا در این محصول به کار رفته که باعث شده حین گیمینگ، طراحی یا استفاده عادی، تجربه روان و بدون تاخیری داشته باشید. رابط حافظه رم این محصول هم ۶۴ بیت و از نوع GDDR5 است که ظرفیتی معادل ۲ گیگابایت دارد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند که اکثر کاربران به عنوان بهترین کارت گرافیک ایسوس از عملکرد گرافیکی این محصول راضی باشند.

کارت گرافیک ایسوس مدل PH-GT1030-O2G

کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 – حافظه 4 گیگابایت- DDR3

کارت گرافیک GT730 یک گزینه قدرتمند برای افرادیست که دنبال محصولی با کیفیت بالا و قیمت پایین می‌گردند. کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 با حافظه ۴ گیگابایتی DDR3 به همراه رابط حافظه ۱۲۸ بیتی عرضه می‌شود و حین اجرای محاسبات گرافیکی و نرم‌افزارهای پردازشی، عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. بسیاری از کاربران از این که کارت‌های گرافیک ارزان قیمت زود داغ شوند واهمه دارند. اما هیت سینک و فن باکیفیت این کارت گرافیک، مانع از داغ شدن سیستم و از کار افتادن آن می‌شوند. برای اتصال این کارت گرافیک به انواع مانیتورها و نمایشگرها، چندین پورت گوناگون در آن تعبیه شده‌ که شامل پورت‌های HDMI، DVI و VGA هستند. این پورت‌ها امکان اتصال آسان و بی دردسر را به بسیاری از دستگاه‌ها فراهم کرده‌اند.

کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 – حافظه 4 گیگابایت- DDR3

کارت گرافیک ای فاکس مدل GT730 LP 4GB

این کارت گرافیک یک انتخاب عالی برای سخت پسندان است. یکی از علل خاص بودن کارت گرافیک ای فاکس مدل GT730 LP 4GB، پشتیبانی از فناوری PhysX شرکت انویدیا است. این فناوری اتفاقاتی مثل آتش سوزی، تصادف، تخریب و غیره که در بازی رخ می‌دهند را شبیه‌سازی می‌کند و محیطی واقع گرایانه‌تر ایجاد می‌کند. تکنولوژی NVIDIA 3D Vision نیز کمک می‌کند که تصاویر به صورت سه بعدی و باکیفیت بسیاری بالایی پخش شوند. وجود ۳۸۴ هسته پردازشی کودا نیز باعث شده بازی‌ها یا برنامه‌های وابسته به کارت گرافیک، سریع‌تر و روان‌تر اجرا شوند و کاربر تجربه بهتری داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های کارت گرافیک ای فاکس می‌توان به مواردی مثل پشتیبانی از درگاه ارتباطی PCI Express 2.0، وجود پورت‌های متعدد (VGA، HDMI و DVI) و مجهز بودن به فن اشاره کرد. به طور کلی، این مورد از بهترین کارت گرافیک تا قیمت 10 میلیون، ویژگی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد و برای افراد حرفه‌ای طراحی شده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین کارت گرافیک ای ام دی

کارت گرافیک ای فاکس مدل GT730 LP 4GB

کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 2 GB D3

این کارت گرافیک بایوستار یک مدل میان رده محسوب می‌شود که برای کاربردهای روزانه و گیمینگ در سطح متوسط عالی است. وجود فن خنک کننده قدرتمند با اندازه بزرگ کمک می‌کند که این کارت گرافیک در طول استفاده طولانی برای گیمینگ یا کار، آسیبی نبیند. در ساخت کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 2 GB D3 از تکنولوژی PhyX استفاده شده که حین گیمینگ، محیط واقعی‌تری را برای شما تداعی می‌کند.

یکی از مزایای این محصول، پشتیبانی از خروجی‌های متعدد است که شامل پورت‌های VGA، HDMI و DVI هستند و امکان اتصالی سریع و راحت را فراهم می‌کنند. کارت گرافیک بایوستار مدل GT730 با 2 گیگابایت حافظه DDR3 و رابط 128 بیتی عرضه می‌شود و مشکلاتی مثل لگ و تاخیر را به همراه ندارد. این محصول از رابط PCI Express 2.0 x16 پشتیبانی می‌کند و با یک دفترچه راهنما عرضه می‌شود.

کارت گرافیک بایوستار مدل جی تی 730 2 GB D3

کارت گرافیک ای فاکس مدل GT610-2GB

یکی از اقتصادی‌ترین کارت‌های گرافیکی که می‌توانید تهیه کنید، کارت گرافیک ای فاکس GT610 است. کمپانی AFOX در ساخت این محصول از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده کرده است. به لطف این تکنولوژی‌‌ها گیمرها حین گیمینگ، رزولوشن بالا، کیفیت استثنایی و سرعت عالی را تجربه خواهند کرد.

حافظه کارت گرافیک یکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. این کارت گرافیک ۲ گیگابایت حافظه از نوع GDDR3 با رابط ۶۴ بیتی دارد. این حافظه برای اجرای بازی‌های سبک تا متوسط مناسب است. اما اگر قصدتان گیمینگ پیشرفته و سنگین است باید سراغ گزینه‌های رده بالا بروید زیرا این محصول نمی‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

پردازنده به کار رفته در ساخت این کارت گرافیک، ساخت شرکت NVIDIA است که قدرت پردازش و عملکرد خوبی به آن بخشیده است. پورت‌های به کار رفته در آن نیز شامل پورت‌های HDMI، DVI-I و VGA هستند. لازم به ذکر است که این کارت گرافیک فاقد پورت Display است و اگر وجود این پورت برای شما حائز اهمیت است نباید کارت گرافیک ای فاکس GT610 را خریداری کنید. این ‌کارت گرافیک می‌تواند از ۳ صفحه نمایش پشتیبانی کند. حداکثر دمای قابل تحمل آن نیز 102 درجه سانتی گراد است و یک فن در آن تعبیه شده که دمای کارت گرافیک را در محدوده ایمنی نگه می‌دارد. در آخر، گرافیک ای فاکس GT610 با ابعاد ۲۲×۹۴×۱۹۰ میلی‌متر عرضه می‌شود و از درگاه ارتباطی PCI Express 2.0 پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: پیدا کردن مشخصات کارت گرافیک

کارت گرافیک ای فاکس مدل GT610-2GB

کارت گرافیک بایوستار مدل RX560

کارت گرافیک بایوستار مدل RX560، یک انتخاب قدرتمند است که علاوه بر گیمینگ، برای کارهای پیشرفته‌تری هم کاربرد دارد. این محصول با ابعاد ۱۱۴×۱۷۰×۲۹۲ میلی‌متر عرضه می‌شود و تقریبا با تمام انواع سیستم‌ها سازگار است. حافظه ۴ گیگابایتی این کارت گرافیک از نوع GDDR5 است و رابط ۱۲۸ بیتی دارد. این حافظه باعث شده، کارت گرافیک بایوستار RX560 برای طیف گسترده‌ای از کارهای سنگین مناسب باشد. پردازنده به کار رفته در آن نیز ساخت شرکت AMD است و به خاطر قدرت و کیفیت بالا، انتخابی عالی برای افراد حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود.

کارت گرافیک بایوستار RX560 با ۴ پورت عرضه می‌شود که شامل پورت‌های Display، DVI، VGA و HDMI هستند. این پورت‌های کاربردی قابلیت اتصال این کارت گرافیک به مانیتور و دستگاه‌های مختلفی را فراهم کرده‌اند. این کارت گرافیک را به طور همزمان می‌توانید به سه مانیتور متصل کنید و از عملکرد عالی آن نهایت لذت را ببرید. وجود فن نیز باعث شده که دمای کارت گرافیک در حد متعادلی نگه داشته شود و سیستم‌تان داغ نشود. چیزی که این کارت گرافیک را جذاب‌تر کرده این است که تمام این ویژگی‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌کند. به همین خاطر کاربران با هر بودجه‌ای می‌توانند این محصول را تهیه کنند و از عملکرد حرفه‌ای آن نهایت استفاده را ببرند.

کارت گرافیک بایوستار مدل RX560

کارت گرافیک ایسوس مدل GT730_SL-2GD5-BRK

این کارت گرافیک که جزو مدل‌های میان رده شرکت ایسوس حساب می‌شود برای استفاده معمولی و نه چندان سنگین طراحی شده است و می‌توانید برای انجام کارهای گرافیکی، اجرای برنامه‌هایی مثل فتوشاپ و گیم‌های سبک سراغ آن بروید. در این کارت گرافیک از 2 گیگابایت حافظه اختصاصی GDDR5 با رابط 64 بیت استفاده شده است. هسته‌های کودا در این محصول نیز ۳۸۴ عدد هستند. این ویژگی‌ها، کارت گرافیک ایسوس GT730_SL-2GD5-BRK را به یک انتخاب مناسب برای استفاده روزمره تبدیل کرده‌اند. 

هنگام انتخاب کارت گرافیک حتما باید ببینید که محصول مورد نظرتان چه پورت‌هایی دارد و می‌تواند از چند مانیتور پشتیبانی کند. این کارت گرافیک از قابلیت اتصال همزمان ۳ مانیتور پشتیبانی می‌کند که این اتصال از طریق ۳ پورت خروجی ممکن می‌شود. این پورت‌ها شامل HDMI، DVI-D و VGA هستند. سیستم خنک کننده این کارت گرافیک نیز به همراه یک هیت سینک باکیفیت عرضه می‌شود که گرما را به طور موثری دفع می‌کند و عملکرد کاملا بی صدایی دارد. 

این کارت گرافیک هم همچون سایر کارت گرافیک‌های این شرکت، تحت فناوری اختصاصی Asus Auto-Extrems ساخته شده است. به این معنی که تمام قطعات آن به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست تولید و نصب می‌شوند تا خطای انسانی به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این کارت گرافیک، پشتیبانی از نرم‌افزار Asus GPU Tweak II است. این نرم‌افزار سفارشی سازی که مختص شرکت ایسوس است، امکان مدیریت کارت گرافیک و تغییر برخی از عملکردهای آن را فراهم می‌کند. حتی با کمک این برنامه می‌توانید دمای کارت گرافیک را هم تحت کنترل داشته باشید تا در صورت افزایش دما، اقدامات ضروری برای خنک کردن آن را انجام دهید.

مشاهده محصولات: کارت گرافیک گیگابایت

کارت گرافیک ایسوس مدل GT730_SL-2GD5-BRK

نتیجه گیری

در بازه قیمت زیر ده میلیون تومان، کارت‌های گرافیک مختلفی وجود دارند که می‌توانند نیازهای گیمینگ و کارهای سنگین کاربران را به خوبی برآورده کنند. یکی از برترین گزینه‌ها کارت گرافیک او سی پی سی مدل RX 580 GDDR5 ظرفیت 8 گیگابایت است که با ارائه عملکرد مطلوب و پشتیبانی از رزولوشن بالا، انتخابی مناسب برای گیمرهای مبتدی و کاربران عادی به شمار می‌رود. در عین حال، کارت‌های دیگری مانند کارت گرافیک ایسوس مدل PH-GT1030-O2G نیز در این محدوده قیمت وجود دارند که برای کاربردهای متنوع و بازی‌های سبک مناسب هستند.

با توجه به نیازهای خاص و بودجه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید از میان گزینه‌های مختلف موجود در بازار یکی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با نیازهای شما دارد.

سوالات متداول

1. بهترین کارت گرافیک تا ۱۰ میلیون تومان چیست؟

تمام کارت‌هی گرافیکی که در این مقاله ذکر شد جزو بهترین کارت گرافیک تا قیمت 10 میلیون هستند که عملکرد مناسبی در اجرای بازی‌های روز دارد.

2. آیا GTX 1650 OC 4GB مناسب برای بازی‌های جدید است و زیر ده میلیون تومان قیمت دارد؟

بله، GTX 1650 OC 4GB می‌تواند بازی‌های جدید را با کیفیت Full-HD و تنظیمات متوسط به خوبی اجرا کند و برای گیمینگ معمولی گزینه مناسبی است و زیر ده میلیون تومان قیمت دارد.

3. آیا کارت‌های گرافیک دیگری در این محدوده قیمت وجود دارند؟

بله، کارت‌های دیگری مانند GTX 750 Ti و برخی مدل‌های Radeon نیز در این محدوده قیمت موجود هستند و بسته به نیاز و بودجه شما می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند.