جدیدترین و بهترین محصولات شیائومی

آیا شما تا به حال از محصولات برند شیائومی استفاده کرده‌اید؟ شما کدام یک از محصولات این شرکت را می‌شناسید؟ در بسیاری از کشورها مانند کشور ما، اکثر افراد برند شیائومی را به واسطه گوشی‌های آن می‌شناسند. در حقیقت گوشی‌های شیائومی محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند زیرا هم با کیفیت هستند و هم با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. البته ناگفته نماند که نام برند شیائومی برای مردم برخی از کشورها نا آشنا است.

در هرحال شیائومی یکی از بزرگ‌ترین و جوان‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند جهان محسوب می‌شود که علاوه بر اسمارت فون‌ها، محصولات دیگری را نیز به بازار عرضه می‌کند. در ادامه با فروشگاه اینترنتی بروزکالا همراه باشید تا با انواع تولیدات برند شیائومی آشنا شوید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • شیائومی از چین تا سراسر دنیا
  • از گوشی تا اسکوتر برقی!
  1. موبایل هوشمند شیائومی
  2. تبلت شیائومی
  3. لپ تاپ شیائومی
  4. مودم شیائومی
  5. اندروید باکس
  6. سرویس ابری شیائومی
  7. ساعت و مچ‌بند هوشمند شیائومی
  8. لوازم جانبی شیائومی
  9. خانه‌ای هوشمند با لوازم خانگی شیائومی
  10. تلویزیون شیائومی
  • نتیجه‌گیری
  • سوالات متداول

محصولات برند شیائومی

شیائومی از چین تا سراسر دنیا

شرکت شیائومی در سال 2010 در حوزه تکنولوژی کار خود را آغاز کرد. این شرکت توانست با تولید و عرضه کالاهایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا بر سر زبان‌ها بیفتد و ثابت کند که برندی معتبر و ماندگار خواهد شد. در سال 2011 از اولین گوشی شیائومی با نام می وان Mi One رونمایی شد. شیائومی به کار خود ادامه داد و در سال 2017 توانست عنوان پنجمین برند تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا را کسب نماید.

شیائومی به مرور از بازار چین گذشت و به هندوستان رسید. این برند پس از مدتی از مرز‌های بین‌ قاره‌ای عبور کرد و محصولات xiaomi را در بازار اروپا و آمریکا عرضه نمود. تا کنون روند برند شیائومی رو به رشد بوده و هست و احتمالاً خواهد بود. حرکت آهسته و پیوسته این شرکت در چین و سپس در هند، اروپا و آمریکا، حاشیه سود بسیار کم، کیفیت بالای تمامی محصولات و گجت‌ها، تنوع فوق‌العاده در تمامی محصولات، تولید دستگاه‌های مختلف برای هر نوع نیاز و هر بودجه‌ای از جمله مواردی هستند که در کنار هم موفقیت این شرکت را تا به امروز رقم زده‌اند. 

پیشنهاد مطالعه: 13 ترفند کاربردی در موبایل Xiaomi

از گوشی تا اسکوتر برقی!

شرکت شیائومی راز و رمزهای موفقیت خود در موبایل‌هایش را در تولید تمام محصولات خود پیاده کرده است. در انواع محصولات شیائومی هیچ محدودیتی برای تولید و عرضه وجود ندارد و شما می‌توانید محصولات بسیار متنوع و مختلفی را در لیست محصولات xiaomi مشاهده نمایید.

موبایل هوشمند شیائومی

همان‌طور که پیشتر اشاره شد، نخستین گوشی هوشمند شیائومی، Mi One نام داشت. در حقیقت این محصول اولین قدم این شرکت برای ادامه مسیر بود. پس از آن شیائومی در مسیر پیشرفت خود از تکنولوژی‌های جدید و به‌روز استفاده کرد و سری‌های مختلف گوشی‌های خود را به بازار روانه نمود. از جمله سری‌های مختلف گوشی‌های این برند Mi و Redmi وMi Mix و Poco و بلک شارک هستند. لازم به ذکر است که هر کدام از این برندها دارای چند سری مختلف نیز می‌باشند. تنوع و بازه قیمتی این محصولات آنقدر بالا است که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود انواع گوشی شیائومی اقتصادی، میان‌رده و پرچمدار را تهیه نمایید.

جدیدترین محصولات شیائومی

تبلت شیائومی

تبلت شیائومی یکی دیگر از محصولات این شرکت چینی محبوب است که در انواع، ابعاد و قیمت‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. قیمت تبلت‌ شیائومی در کنار کیفیت بسیار خوبی که دارند، مناسب است. این محصولات قادر هستند با تبلت‌های برندهای مطرح دیگر رقابت کنند. بهترین تبلت های شیائومی دارای ویژگی‌های بسیار عالی مانند پردازنده مرکزی قدرتمند، ظرفیت بالای رم و حافظه داخلی، طراحی عالی، دوام بالا، باتری با ظرفیت بالا و کیفیت مطلوب و... می‌باشند.

محصولات هوشمند شیائومی

لپ تاپ شیائومی

در ادامه معرفی محصولات شیائومی به انواع لپ تاپ می پردازیم که تولید آن را از سال 2016 شروع کرد. این لپ تاپ‌ها که در انواع مختلفی تولید می‌شوند، کیفیت ساخت بالا و مشخصات فنی و سخت‌افزاری مطلوبی دارند. از برترین لپ‌تاپ‌های شیائومی می‌توان به لپ تاپ RedmiBook Pro 15 برای کاربران عمومی، گیمرها و حرفه‌ای، لپ تاپ Xiaomi RedmiBook 15 e-Learning برای دانشجویان و متخصصان، لپ تاپ Xiaomi Redmi G Gaming Laptop برای گیمرها و... اشاره کرد. بنابراین شما با هر نوع کاربری می‌توانید لپ تاپ مورد نیاز خود را از این برند تهیه نمایید.

محصولات xiaomi

مودم شیائومی

از آنجا که این شرکت در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کند، مودم و روتر شیائومی را نیز تولید و عرضه می‌کند. در حقیقت شیائومی از حدود سال 2014 اقدام به تولید تجهیزات اینترنتی کرد و و این بخش جز بهترین محصولات شیائومی به حساب می‌آید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین گوشی‌های شیائومی در 2024

معرفی محصولات xiaomi

اندروید باکس

اندروید باکس شیائومی یکی از دستگاه‌های هوشمند این برند است که از سیستم عامل اندروید برخوردار می‌باشد. این دستگاه به تلویزیون وصل می‌شود و شما می‌توانید با کمک آن از طریق تلویزیون خود وب‌گردی کنید. شما می‌توانید بازی‌های اندرویدی را روی تلویزیون خود نصب نمایید یا سریال و فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنید. اگر تلویزیون شما اسمارت و هوشمند نیست، می‌توانید با اندروید باکس شیائومی برنامه‌های بسیاری را روی آن نصب نمایید و از اپلیکیش‌های مختلفی روی تلویزیون خود بهره برید. این شرکت مدل‌های بسیار متنوعی از اندروید باکس را تولید و عرضه می‌کند.

بهترین محصولات شیائومی

سرویس ابری شیائومی

در انواع محصولات شیائومی سرویس ابری یا همان شیائومی کلاد، به کاربر فضای ابری ارائه می‌دهد. تا با استفاده از این سرویس برای ذخیره فایل‌ها و اطلاعاتی مانند عکس و فیلم و... استفاده شود. 

محصولات شیائومی جدید

ساعت و مچ‌بند هوشمند شیائومی

بدون شک ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند شیائومی از برترین و محبوب‌ترین محصولات این برند محسوب می‌شوند. برخی از انواع ساعت هوشمند شیائومی قابلیت مکالمه دارند. از امکانات این اسمارت واچ‌ها با زیربرندهای آمازفیت، ردمی، ایمیلب و هایلو می‌توان به حسگرهای سلامتی و ورزشی آن اشاره کرد. در انواع بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی ویژگی‌هایی مانند نظارت بر ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر خواب، سطح استرس کاربر و چرخه قاعدگی خانم‌ها و...به چشم می‌خورد. مچ بندهای شیائومی هم بسیار پرطرفدار هستند و توانسته‌اند با کیفیت بالا، ارائه ویژگی‌های عالی و قیمت مناسب در بازار کشور ما پرفروش باشند.

معرفی محصولات شیائومی

لوازم جانبی شیائومی

اگر بخواهیم به لوازم جانبی شیائومی بپردازیم باید به هدفون و هندزفری شیائومی در انواع بی‌سیم، پاوربانک شیائومی، شارژرهای بی‌سیم، چراغ قوه هوشمند، شارژر فندکی خودرو، باتری، اسپیکر، کابل شارژ و... اشاره کرد. 

خانه‌ای هوشمند با لوازم خانگی شیائومی

بسیاری از افراد هنگامی که متوجه می‌شوند شرکت شیائومی دست به ساخت لوازم خانگی نیز زده است، تعجب می‌کنند. تلویزیون شیائومی، جاروی رباتیک شیائومی، دستگاه تصفیه هوا، فیتلر تصوفیه هوا، بخاری برقی، دوربین مدار بسته، اسپیکر هوشمند، پرینتر پرتابل هوشمند، وب کم، دما سنج، لامپ هوشمند، ویدئو پروژکتور و... برخی از مهم‌ترین لوازم خانگی و گجت‌ها در لیست جدیدترین محصولات شیائومی هستند. 

تلویزیون شیائومی

یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی، تلویزیون است. برند شیائومی این محصول را به صورت اندرویدی تولید و عرضه می‌کند. تلویزیون شیائومی در انواع مختلف و سایز‌های مختلفی ساخته می‌شود. این محصول دارای رم مناسب و پردازنده قدرتمندی است. 

نتیجه‌گیری

شما دوستان گرامی با مطالعه این مقاله متوجه شدید که محصولات هوشمند شیائومی دارای قیمت مناسبی نسبت به رقبای خود هستند. این محصولات علاوه بر قیمت مناسب، دارای کیفیت بالا و تنوع زیادی می‌باشند و معمولاً کاربران تجربه‌ای بسیار عالی از استفاده از این محصولات دارند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این شرکت نوآوری و بروزرسانی نرم‌افزاری محصولاتش است.

از محبوب‌ترین انواع تولیدات برند شیائومی می‌توان به گوشی هوشمند، هندزفری، تبلت، لپ تاپ، ساعت و مچ بند هوشمند و... اشاره کرد. شما قصد خرید کدام یک از محصولات این برند را دارید؟ با کارشناسان فروشگاه بروزکالا تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان بخواهید. شما با خرید محصولات برند شیائومی می‌توانید از مزایای بی‌نظیر این فروشگاه مانند خرید اقساطی بروزکالا نیز بهره‌مند شوید. 

سوالات متداول

1.جارو برقی هوشمند شیائومی چیست؟

جارو برقی رباتیک شیائومی یک وسیله قدرتمند با چندین سنسور مختلف است که از راه دور کنترل می‌شود. از جمله این سنسورها می‌توان به فراصوت، ژیروسکوپ، شتاب سنج و... اشاره کرد. این دستگاه به مانعی برخورد نمی‌کند و کاربر می‌تواند روش‌های تمیز کردن آن را نیز تغییر دهد و برنامه زمانی برای آن تنظیم نماید. وجود برس‌های جانبی، تنظیم ارتفاع اتوماتیک برس اصلی، باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بالا و... برخی از ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شوند.