معرفی بهترین ساعت و دستبند هوشمند برند شیائومی

در سالیان اخیر اسمارت واچ‌ها جای خود را به خوبی میان ساعت‌ها باز کرده‌اند و تا حدی توانسته‌اند جایگزین مناسبی برای مدل‌های کلاسیک شوند. ساعت هوشمند یک گجت است که به گوشی تلفن همراه شما متصل می‌شود و مثل دیگر پیشرفت‌های تکنولوژی، سرعت و میزان راحتی بسیاری از کارها را به طرز شگفت‌آوری افزایش می‌دهد. امروزه برندهای بسیاری در سراسر دنیا این گجت فوق العاده را با خصوصیات و ویژگی‌های بی‌نظیری تولید می‌کنند. در بین این اسامی، شیائومی برندی است که با کیفیت خوب و قیمت مناسب ساعت‌های هوشمند متنوعی تولید می‌کند. در ادامۀ این مقاله از مجله اینترنتی بروزکالا شما را با چند نمونه از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی آشنا خواهیم کرد. همچنین برای اطلاع از قیمت روز این محصولات، می‌توانید صفحه قیمت ساعت هوشمند شیائومی را ببینید.

بیشتر بخوانید: راهنمای کامل خرید ساعت هوشمند

بهترین مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5

شاید حالا به خود بگویید که این محصول، ساعت نیست و فقط یک دستبند هوشمند است. درست است اما این محصول از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گجت‌ها در دنیا محسوب می‌شود و اتفاقا بسیاری از خصوصیات یک ساعت هوشمند خوب را دارد. مچ بند 5 Mi Band صفحه نمایشی 1.1 اینچی و رنگی با بیشتر از 100 تم دارد. امکان شارژ مغناطیسی، بهبود ردیابی وضعیت خواب، وجود حالت‌های معمول ورزشی، شنا، پیاده روی و دویدن از خصوصیات مهم می بند ۵ هستند. بهترین دستبند هوشمند شیائومی با باتری 125 میلی آمپر و حدود 2 هفته دوام انتخابی ایده آل در بین انواع دستبندهای هوشمند است. 

مچ بند هوشمند شیائومی mi band 5

ساعت هوشمند شیائومی Bip U Amazfit

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی، مدل Bip U Amazfit می‌باشد. این محصول شباهت زیادی به اپل واچ دارد، اما از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه‌تر است. صفحه نمایش آن که بیشتر از 50 تم دارد، 1.43 اینچی می‌باشد. حالت‌های ورزشی، ضد آب تا 50 متر زیر آب، ردیابی ضربان قلب، اندازه گیری میزان اکسیژن خون، صفحه نمایش همیشه روشن و باتری 230 میلی آمپر ساعتی، از جمله خصوصیات این گجت زیبا و کاربردی هستند.

ساعت هوشمند شیائومی Bip U Amazfit

دستبند هوشمند شیائومی Redmi Band

قبلا برند ردمی از شیائومی فقط گوشی تلفن همراه تولید می‌کرد و اتفاقا بسیار موفق هم بود. اما حالا فعالیتش را در حوزه تولید گسترش داده و مچ بند هوشمند  Redmi band را تولید و عرضه کرده است که قیمت آن از مچ بندهای می بند ارزان‌تر است. صفحه نمایش این محصول AMOLED و 0.95 اینچی است. از دیگر خصوصیات آن می‌توان به پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5، ردیابی فعالیت‌های ورزشی و نمایش ضربان قلب اشاره کرد.

دستبند هوشمند شیائومی redmi

شیائومی Mi Watch

طراحی این مدل کلاسیک، زیبا و شیک است. ساعت شیائومی Mi Watch XMWTCL02 دارای صفحه نمایش AMOLED 1.39 اینچی می‌باشد و بیشتر از 100 تم متنوع دارد. این محصول بسیار سبک و راحت است. از طرفی، باتری آن دوامی طولانی دارد و حدود 20 روز دوام می‌آورد. البته این ساعت هوشمند قابلیت مکالمه و پاسخ به پیام ندارد. اما یکی از ویژگی‌های عالی آن سیستم ردیابی سلامت Firstbeat است که به اندازه گیری معیارهای مختلف سلامت شما مثل ضربان قلب خواهد پرداخت.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch XMWTCL02

 

در ادامه قصد داریم به معرفی برترین و بهترین ساعت هوشمند شیائومی برای سلایق خاص‌تر بپردازیم.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه کدام است؟

 بهترین ساعت شیائومی با قابلیت مکالمه (در کنار خصوصیات دیگر)، ساعت شیائومی مدل Watch S1 Active می باشد. این ساعت زیبا، سبک و راحت با صفحه گرد و بلوتوث 5.2 و باتری 470 میلی آمپری، بهترین ساعت هوشمند شیائومی با قابلیت مکالمه است. صفحه نمایش همیشه روشن این محصول، 1.43 اینچی از نوع AMOLED است و رزولوشن 466 در 466 پیکسلی دارد. S1 Activa دارای اسپیکر نیز می‌باشد و از حسگرهای آن می‌توان به اپتیکال ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، فشار سنج و قطب نما اشاره کرد. این محصول در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active

 

بهترین ساعت هوشمند شیائومی با صفحه گرد کدام است؟

انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی با صفحه گرد بسیار سخت است؛ زیرا با چندین گزینه با کیفیت و زیبا رو به رو خواهیم شد. اما می‌توان گفت که مدل Amazfit GTR 4 بی شک یکی از آن‌هاست. صفحه نمایش گرد همیشه روشن این محصول 1.43 اینچی و از نوع AMOLED است. رزولوشن آن نیز 466 در 466 پیکسل می‌باشد. مقاومت این نمایشگر بالاست؛ به همین منظور روی آن از نوعی شیشه حرارت دیده استفاده شده است. این نمایشگر دارای پوششی برای جلوگیری از جذب اثر انگشت نیز می‌باشد.

وزن Amazfit GTR 4 تنها 34 گرم بوده و باتری آن 475 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این اسمارت واچ از قابلیت‌های تناسب اندام، سلامتی، نظارت بر ضربان قلب و اندازه گیری سطح اکسیژن خون، نظارت بر خواب، سطح استرس کاربر و چرخه قاعدگی خانم‌ها و موارد بسیار دیگری برخوردار است. همچنین قابلیت مکالمه دارد و می‌توانید از طریق بلوتوث به تماس‌های تلفنی نیز پاسخ بدهید. این ساعت اولین گجت مچی است که شما را از Anti Glare یعنی تکنولوژی ضد تابش روی قاب شیشه بهره مند خواهد کرد. با این تفاسیر می‌توان  این محصول را به عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه و مردانه برگزید.

بهترین ساعت شیائومی با صفحه گرد

بهترین ساعت شیائومی در سال ۲۰۲۲

شاید در این لیست گجت‌های زیادی قرار بگیرند، اما می‌توان از Amazfit T-rex Pro به عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی در ۲۰۲۲ با کیفیت عالی و قیمتی نسبتا مناسب نام برد. صفحه نمایش همیشه روشن آن 1.3 اینچی از نوع AMOLED است. این محصول سبک است و بند آن سیلیکونی می‌باشد. البته T-rex Pro سیم کارت نمی‌خورد، اما از ویژگی‌های مثبت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال در برابر آب تا عمق 100 متری مقاوم است و تحمل دمای 40- تا 70 درجه سانتی گراد را دارد. همچنین مقاومت زیادی در برابر ضربه، یخ زدگی و نفوذ گرد و غبار از خود نشان می‌دهد. ساعت شیائومی T-rex Pro دارای حسگرهای اپتیکال ضربان قلب، اکسیژن خون، ژیروسکوپ، شتاب سنج، قطب نما، فشار سنج و ژئومغناطیس است. باتری آن نیز 390 میلی آمپر ساعتی است.

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی 2023

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی 2023 با صفحه نمایش اصلی lcd، اندازه صفحه نمایش 1.83 اینچ، سازگاری با اندروید 6 و iOS 12 به بالا، شمارشگر ضربان قلب (سنسور اکسیژن خون)، شتاب سنج، پشتیبانی بیش از 100 حالت ورزشی، امکان تغییر تم با بیش از 200 واچ فیس و بسیاری اماکنات دیگر ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active می‌باشد. 

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه

ساعت شیائومی Amazfit Verge بی‌شک  بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه و مردانه محسوب می‌شود. نمایشگر آمولد کاملا گرد آن 1.3 اینچی و رزولوشن آن 360 در 360 می‌باشد. این محصول در چند رنگ به بازار عرضه شده. باتری 390 میلی آمپری آن در حالت ساعت هوشمند 5 روز و در حالت اصلی، 34 روز دوام می‌آورد. با Amazfit Verge امکان برخورداری از دستیار صوتی، ذخیره موسیقی، ردیابی تناسب اندام، میکروفون و بلندگو، سنسور ضربان قلب، شتاب سنج و ژیروسکوپ، مشاهده میزان کالری سوزی، ضد آب بودن و بسیار ویژگی‌های دیگری را خواهید داشت.

ساعت هوشمند شیائومی زنانه verge

بهترین ساعت هوشمند مردانه شیائومی

شاید بتوانیم در بین محصولات جدید برند شیائومی از مدل Amazfit GTS 4 به عنوان یکی از بهترین ساعت هوشمند شیائومی مردانه نام ببریم. این محصول با صفحه نمایش مستطیل شکل همیشه روشن و 1.75 اینچی از رزولوشن 450 در 390 پیکسلی، شیشه حرارت دیده مقاوم و البته پوشش ضد اثر انگشت برخوردار است. این گجت بیشتر از 150 واچ فیس دارد و باتری آن 300 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. اگر مدام از GPS دستگاه استفاده کنید، حدود 16 ساعت دوام می‌آورد و دو ساعته به‌صورت کامل شارژ خواهد شد. بندهای این محصول با جنس‌های نایلونی و فلورالاستومری عرضه می‌شود. امیزفیت GTS 4 ویژگی‌های زیادی دارد که می‌توان از نظارت روی سطح اکسیژن خون، اندازه گیری ضربان قلب، کیفیت خواب، سطح استرس، تناسب اندام، تشخیص سقوط از ارتفاع و... نام برد و همچنین می‌توانید با بلوتوث به تماس نیز پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید: پرفروشترین ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Stratos

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۱ میلیون

اگر قصد خرید ساعت هوشمند شیائومی تا ۱ میلیون داشته باشید، می‌توانیم از گجت زیبای Amazfit BIP 3 نام ببریم. این محصول که در رنگ‌های صورتی، مشکی و آبی عرضه می‌شود، دارای امکانات ورزشی بسیاری است و تا عمق ۵۰ متر، در برابر آب مقاوم است. علاوه بر این‌ها، از فناوری اندازه گیری اکسیژن خون، کیفیت خواب و استرس بهره می‌برد. صفحه نمایش آن TFT و 1.69 اینچی است. باتری این اسمارت واچ در حالت استفاده معمولی حدود 14 روز دوام دارد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۲ میلیون

اگر بودجه شما حدود ۲ میلیون است، مدل هایلو RS4 Plus LS11 با نمایشگر رتینا امولد 1.78 اینچی گزینه آیده‌آلی برای شماست. این صفحه نمایش مستطیلی است و وضوح خوبی نیز دارد. رنگ‌های این محصول مشکی، نقره‌ای و طلایی است. همچنین امکان سنجش ضربان قلب و حالت‌های ورزشی حرفه‌ای دارد. RS4 Plus LS11 در برابر نفوذ گرد و خاک و آب نیز تا حدی مقاوم است و در حالت استفاده عادی، باتری آن ۱۰ روز دوام می‌آورد.

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

نتیجه‌گیری

در این مقاله از مجله اینترنتی بروزکالا، بهترین ساعت هوشمند شیائومی مردانه و زنانه را معرفی و انواع کاربرد ساعت های هوشمند شیائومی در مدل های مختلف را بازگو کردیم. شیائومی برندی است که ساعت‌های هوشمند با کیفیتی را با بروزترین امکانات به بازار عرضه می‌کند. این برند همواره در بین اسمارت واچ‌ها حرفی برای گفتن داشته و دارد. برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، می‌توانید قبل از خرید محصول از کارشناسان فروشگاه اینترنتی بروزکالا مشورت بگیرید.