پرفروش‌ترین و بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

گوشی‌­های با کیفیت سامسونگ، سال‌­هاست که به دلیل مزایای متعددی که دارند، جایگاه خود را در میان پرفروش‌­ترین گوشی­‌های هوشمند بازار جهانی حفظ کرده‌اند. این مدل‌ها دسته‌بندی‌­های متنوعی دارند و به گروه‌های اقتصادی، میان رده و البته بالارده و پرچمدار تقسیم می­‌شوند. اگر شما هم جزو طرفداران ثابت این برند هستید اما در حال حاضر نمی­‌خواهید برای گوشی­‌های رده بالای سامسونگ هزینه کنید، نیاز به اطلاعات جامعی در مورد بهترین گوشی ­‌های میان ‌رده سامسونگ 2023 دارید تا بتوانید دست به انتخاب هوشمندانه‌­ای بزنید.

در ادامه­ این مقاله از مجله بروز کالا، چند مدل از پرفروش‌ترین گوشی‌های میان رده سامسونگ را با هم بررسی می­‌کنیم و مزایا و معایب هر کدام را با شما در میان می‌گذاریم تا راهنمای شما در خرید گوشی موبایل باشد.

خصوصیات بهترین گوشی‌های میان رده

قبل از بررسی گوشی‌های میان رده سامسونگ لازم است یک درک کلی از خصوصیات گوشی­‌های میان رده داشته باشید. گوشی میان رده سامسونگ معمولاً به تنهایی نمی‌­توانند در تمام زمینه­‌ها کاربردی باشند و هرکدامشان، چند ویژگی مثبت نسبت به رقبای خود دارد. پس برای انتخاب یک گوشی میان رده خوب، باید قبل از هر چیز تعیین کنید که از گوشی هوشمند خود چه انتظاراتی دارید:

  • می‌خواهید با آن بازی کنید؟
  • با گوشی خود عکاسی می‌کنید؟
  • باتری و ظرفیت بالای آن برای شما اهمیت دارد؟
  • با آن استریم ضبط می‌کنید؟
  • می‌خواهید با آن وبگردی کنید؟

ابتدا لیستی از الویت بندی خود را تهیه کنید و با توجه به آن لیست، خصوصیات گوشی های میان رده را بررسی و کاربردی­‌ترین گزینه را انتخاب کنید. سامسونگ معمولاً گوشی‌های میان رده خود را در سری‌های A و M وارد بازار می‌کند. برای اینکه انتخاب شما را بیشتر سهولت ببخشیم، در ادامه لیستی برترین گوشی‌های میان رده سامسونگ را به شما معرفی کنیم. هرچند ما تصمیم گرفته‌ایم این مقاله را به معرفی 5 محصول سامسونگ محدود کنیم. بنابراین در ادامه به بررسی این 5 گوشی میان رده سامسونگ از نظر ویژگی‌های سخت افزاری، نرم افزاری، کارایی و عملکرد خواهیم پرداخت و آن ها را با هم مقایسه خواهیم کرد. 

پیشنهاد مطالعه: بررسی کامل 12 مدل از بهترین تبلت های سامسونگ

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ

1. مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A33 5G

ابتدا باید بگوییم که قیمت این مدل در بین میان رده‌های سامسونگ بسیار مناسب و مطلوب است. علاوه بر آن، امکانات خوبی نیز ارائه می‌کند و البته عملکردی بسیار عالی دارد.

مشخصات نمایشگر: نمایشگر این محصول 6.4 اینچی است و از نوع Super AMOLED می‌باشد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 * 2400 پیکسلی است.

مشخصات باتری: باتری لیتیوم پلیمری آن 5000 میلی آمپر ساعتی می‌باشد.

مشخصات دوربین: دوربین سلفی Galaxy A33 5G واید و ۱۳ مگاپیکسلی است. این محصول همچنین دارای دوربین پشتی اصلی واید ۴۸ مگاپیکسلی‌، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

مشخصات حافظه: این گوشی، دارای رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی است. حافظه داخلی آن هم ۱۲۸ گیگابایتی و یا ۲۵۶ گیگابایتی است.  

سایر مشخصات: گلکسی A33 5G دارای اسپیکر استریو دوگانه است. طراحی آن ساده و زیباست و جنس پشتی آن پلاستیک می‌باشد. سیستم عامل آن اندروید بوده و تراشه تعبیه شده در این مدل Samsung Exynos 1280 است. این دستگاه از Wi-Fi 5 و 5G پشتیبانی می‌کند. از حسگرهای آن می‌توان به اثرانگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما اشاره کرد.

برای خرید سامسونگ گلکسی A33 5G می‌توانید از طریق سایت بروز کالا اقدام کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A33 5G

2. مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G

بهترین گوشی میان رده سامسونگ با مشخصات قابل توجه را بررسی می کنیم.

مشخصات نمایشگر: این محصول دارای نمایشگر 6.5 اینچی است و رزولوشن آن 1080 * 2400 پیکسل می‌باشد. نوع صفحه نمایش آن نیز Super AMOLED است.

مشخصات باتری: باتری این مدل 5000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری است.

مشخصات دوربین: دوربین سلفی این مدل 32 مگاپیکسلی است و دارای دوبین پشتی واید، اولتراواید، تشخیص عمق و ماکرو به ترتیب ۶۴، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی می‌باشد.

مشخصات حافظه: حافظه Galaxy A53 5G با ترکیب حافظه داخلی و رم 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم تولید و عرضه می‌شود.

سایر مشخصات: این دستگاه دارای اسپیکر استریو دوگانه است. سیستم عامل آن اندروید می‌باشد و از تراشه Samsung Exynos 1280 بهره می‌برد. همچنین از Wi-Fi 5 و 5G پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند دارای حسگر اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما نیز می‌باشد.

می‌توانید قیمت گلکسی A53 5G را در صفحه محصولش مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G

3. مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy A73 5G

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ 5G با مشخصات قابل توجه را بررسی می کنیم.

مشخصات نمایشگر: صفحه نمایش این محصول 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED Plus است. رزولوشن نمایشگر آن نیز 1080 * 2400 پیکسل می‌باشد.

مشخصات باتری: این مدل نیز مانند دو مدل قبلی دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمری است.

مشخصات دوربین: دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین‌های پشتی واید، اولتراواید، تشخیص عمق و ماکرو آن به ترتیب ۱۰۸، ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی هستند.

مشخصات حافظه: Galaxy A73 5G از رم ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی بهره می‌برد. حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ گیگابایتی و یا ۲۵۶ گیگابایتی می‌باشد.

سایر مشخصات: این گوشی فوق العاده خوب از کمپانی سامسونگ دارای حسگرهای اثر انگشت، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و قطب‌نما است. سیستم عاملش اندروید است و از مدل تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G بهره می‌برد. A73 5G از Wi-Fi 6 و 5G پشتیبانی می‌کند.

اگر قصد خرید گلکسی A73 5G را دارید، می توانید از طریق سایت بروز کالا اقدام نمایید. 

گوشی میان رده سامسونگ a73 5g

4. مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy M53 5G

این محصول از سری M نیز یکی از بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ محسوب می‌شود و طراحی آن ساده و شیک است.

مشخصات نمایشگر: Galaxy M53 5G دارای صفحه نمایش Super AMOLED Plus و 6.7 اینچی است که رزولوشن آن 1080 * 2408 پیکسلی می‌باشد.

مشخصات باتری: باتری لیتیوم یونی آن 5000 میلی آمپر ساعتی است.

مشخصات دوربین: دوربین‌های پشتی واید، اولتراواید، تشخیص عمق و ماکرو به ترتیب 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی هستند. دوربین سلفی نیز 32 مگاپیسکلی می‌باشد.

مشخصات حافظه: این مدل گلکسی، 6 گیگابایت رم دارد و دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی می‌باشد.

سایر مشخصات: گلکسی M53 5G دارای اسپیکر مونو است، تراشه آن Media Tek MT6877 Dimensity 900 5G می‌باشد و سیستم عاملش اندروید است. این مدل دارای حسگرهای اثر انگشت، قطب نما، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت و شتاب سنج است. این دستگاه از Wi-Fi 5 و همچنین 5G پشتیبانی می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: لپ تاپ بخریم یا تبلت؟

5. مشخصات گوشی سامسونگ Galaxy M52 5G

بهترین میان رده سامسونگ با مشخصات فنی مناسب و حتی قدرتمند که در همان ابتدا طراحی زیبا و چشم‌نواز آن، نشان از عملکرد و کیفیت بالای آن دارد. 

مشخصات نمایشگر: صفحه نمایش Super AMOLED Plus این مدل، 6.7 اینچی است و رزولوشن آن 1080 * 2400 پیکسلی می‌باشد.

مشخصات حافظه: این گوشی میان رده سامسونگ با عملکردی خوب، دارای رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی است و از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می‌برد.

مشخصات دورین: دوربین‌های پشتی واید، اولتراواید و ماکرو هستند که به ترتیب 64، 12 و 5 مگاپیکسلی می‌باشند. دوربین سلفی آن نیز واید 32 مگاپیکسلی است.

مشخصات باتری: نوع باتری این دستگاه لیتیوم یونی و 5000 میلی آمپر ساعتی می‌باشد.

سایر مشخصات: اسپیکر گلکسی M52 5G از نوع مونو بوده، سیستم عاملش اندروید است و از تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G بهره می‌برد. این محصول از Wi-Fi 6 و 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین حسگرهای اثر انگشت، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما و شتاب سنج در آن تعبیه شده‌اند.

جمع بندی

پنج محصولی که در این مقاله معرفی شد، جزو بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ تا دو سال اخیر هستند. سعی ما بر این بود که با ارائه مهم ترین ویژگی‌های موبایل سامسونگ میان‌رده، به شما کمک کنیم تا راحت تر بتوانید آن ها را با هم مقایسه و خرید اقتصادی بهتری داشته باشید. از همراهی شما با این مقاله در صورت تمایل به بررسی مشخصات گوشی‌های دیگر، می‌توانید از سایر مقالات نقد و بررسی موبایل در بروز کالا کمک بگیرید یا با مشاوران ما تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.  کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود تا در نهایت، بهترین انتخاب را داشته باشید و پس از خرید محصول مورد نظرتان، از مزایای فروشگاه اینترنتی بروز کالا بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

1. پرفروش ترین گوشی سامسونگ 2023 کدام است؟ 
پرفروش ترین گوشی سامسونگ در سال 2023، گوشی اس 23 اولترا است.