معرفی و بررسی چند تلویزیون بدون فریم و باریک در سال 2021

بهترین تلویزیون های معرفی شده در سال 2021 فناوری های جدید و جذابی را به دنیا معرفی کرده اند که همه آن ها گامی رو به جلو در دنیای تلویزیون می باشند. ما در حال حاضر طیف وسیعی از صفحه نمایش های نسل بعدی را در اختیار داریم که شامل فناوری های جدیدی از جمله نمونه های جدید OLED و فناوری هیجان انگیزMini-LED  است. و تنها کافیست تا این فناوری ها را با پردازش تصویر جدید مبتنی بر هوش مصنوعی ادغام کنید تا به اوج تکنولوژی موجود در این تلویزیون ها پی ببرید.

برای بررسی قیمت و خرید آنلاین تلویزیون کلیک کنید

اکنون شرکت های سازنده، در بهترین تلویزیون های 2021 از این پیشرفت های جدید استفاده کرده و تکنولوژی های برتر سال گذشته را در مدل های مقرون به صرفه تر به کار می گیرند. و این بدان معنی است که 2021 صرف نظر از اینکه بودجه زیادی را در اختیار داشته باشید و یا به دنبال مدل مقرون به صرفه ای باشید، پیشرفت های قابل توجهی را در این زمینه به همراه خواهد داشت.

4K  در حال حاضر استانداردی برای اکثر تلویزیون ها است، اگرچه تعدادی از مدل های سطح بالا دارای رزولوشنی برابر باK 8 می باشد. تلویزیون های مجهز به فناوری Full HD هنوز هم در بازار موجود هستند، اما عمدتا این رزولوشن در تلویزیون هایی با اندازه 32 اینچی موجود است. تسلط 4K بر دنیای نمایشگرها تعجب آور نیست. بیشتر سرویس های اصلی پخش آنلاین، مانند YouTube ، Disney+ ،Amazon Prime Video  و ...، شامل حجم عظیمی از محتواهای 4K  هستند.

حتی اگر محتوای 4K  را تماشا نمی کنید، بهترین تلویزیون های 2021 می توانند محتوای با وضوح پایین را به بهترین نحو ممکن ارتقاء دهند. شرکت ها اغلب از تکنیک های هوش مصنوعی برای این کار استفاده می کنند.

محصولات مرتبط: خرید آنتن تلویزیون

SAMSUNG 75QN900A

تلویزیون بدون فریم

بهترین تلویزیون بدون قاب در جهان – استاد نمایش تصاویرSD ، K8 و ...

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 75 اینچ
  • سایزهای موجود دیگر: 65، 85 اینچ
  • HDR:HDR10، HDR10+، HLG

مزایا:

  • عملکرد HDR شگفت انگیز
  • کنترل فوق العاده نور پس زمینه
  • 2.1HDMI  

معایب:

  • ممکن است به ساندبار نیاز داشته باشید
  • قیمت خیلی بالا

برای تصاحب جایگاه تلویزیون QN95A در بین برترین ها، چیزی فراتر از یک مدل معمولی مورد نیاز است. به نظر می رسد تنها چیزی که می تواند این جایگاه را تصاحب کند، یکی دیگر از محصولات همین شرکت است. بی شک در حال حاضرQN900A ، بهترین تلویزیونی است که می توانید خریداری کنید.

QN900A  با ترکیبی از روشنایی، رنگ و وضوح K8 همراه با کنتراست و کنترل نور پس زمینه تصاویر بی بدیلی را به نمایش می گذارد.

این محصول جایگزینی برای تلویزیون های مجهز به فناوری OLED نیست. هنوز هم کسانی هستند که پیکسل های ساطع کننده نور را به LCD های مجهز به نور پس زمینه ترجیح می دهند، اما کمتر می توانید یک OLED 8K را در این رده قیمتی و به خصوص با ابعاد 65 اینچی، پیدا کنید. اگر به QN900A نگاه  کنید، گویی در حال تماشای یک تلویزیون OLED هستید، زیرا نور پس زمینه 1920 منطقه ای Neo QLED باعث بهبود HDR و حداکثر روشنایی تا 4000 نیت شده است.

این مدل دارای تمام قابلیت هایی که برای اتصال و اجرای بازی ها در یک کنسول بازی جدید به آن ها نیاز دارید، می باشد. این دستگاه دارای قابلیت ارتقاء تصویر به K8 از طریق هوش مصنوعی است که این موضوع گامی مهم در ایجاد محتوای K8 در تلویزیون های دارای این رزولوشن است. این دستگاه تقریبا کاملا بدون حاشیه است و هشت درایور از پشت دستگاه صداهای خروجی را به شما منتقل می کنند.

به طور خلاصه، این مدل فوق العاده است. QN900A  تلویزیونی است که برای همه چیز آماده است و قطعا می تواند با چالش های پیش رو در دنیای تصویر نیز کنار بیاید.

بیشتر بخوانید: رزولوشن فور کی در تلویزیون کوچک

SAMSUNG 65QN95A

خرید تلویزیون

تلویزیون سامسونگ QN900A  خیلی گران است؟ نگران نباشید.  4K Mini-LEDسامسونگ به همان اندازه شگفت انگیز است.

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • سایزهای موجود دیگر: 55، 75، 85 اینچ
  • HDR:HDR10، HDR10+، HLG

مزایا:

  • HDR  شگفت انگیز به لطف  Mini-LED
  • One Connect box و ویژگی های HDMI 2.1
  • طراحی واقعا خیره کننده
  • پلت فرم هوشمند عالی

معایب:

  • فاقد Dolby Vision یا  Dolby Atmos

سامسونگ QN95A مدلK 4 پرچمدار سری 2021 این شرکت است و اولین دستگاهی است که از فناوری جدید صفحه نمایشNeo QLED Mini-LED  استفاده کرده است. نتایج استفاده از این فناوری کاملاً باورنکردنی است. از ویژگی های این محصول در زمینه تصویر می توان به کنترل دقیق نور و تیرگی تا کمک به نمایش جزئیات و کنترل حرکت یکنواخت، اشاره کرد. در یک کلام باید بگوییم که این مدل، تمام تلویزیون های OLED که تا به حال دیده ایم را کنار می گذارد.

ساختار فناوری Mini-LED  از نامش پیداست. سامسونگ می گوید LED های به کار رفته در این مدل ها 40 برابر کوچکتر از مدل های دیگر هستند و این بدان معنی است که تعداد بیشتری از آن ها در یک سایز ثابت جای می گیرند. این تلویزیون کنترل کاملی از مناطق روشن و تاریک را ارائه می دهد. در ترکیب با آخرین نسل فناوری پردازش تصویر سامسونگ، همه چیز بیش از آنکه فکرش را بکنید، حیرت انگیز به نظر می رسد.

همچنین این محصول به دلیل دارا بودن چهار درگاه HDMI 2.1 هیچ نگرانی ای از بابت اتصال به دیگر دستگاه ها را ایجاد نمی کند. این سبک طراحی که تمام پورت ها در جعبه One Connect  سامسونگ، که کاملاً جدا از بدنه اصلی تلویزیون است و تنها با یک کابل به پنل متصل می شود قرار گرفته است، بسیار عالی است. این بدان معناست که می توانید به راحتی بی نظمی کابل ها را پنهان کنید و این موضوع به واقع نشان می دهد که تا چه حد طراحی این تلویزیون خوب است. از همه مهمتر، با ضخامت 25 میلی متری، این تلویزیون خود یک اثر هنری است.

گزینه های هوشمند داخلی نیز بسیار عالی هستند. استفاده از پلت فرم Tizen سامسونگ واقعاً آسان است. این پلت فرم دارای برنامه های پخش کننده و سایر گزینه ها، از جمله یک Game Bar  جدید است که به شدت برای کسانی که به استفاده از نهایت بهره وری سخت افزار بازی خود نیازمندند، مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بررسی تلویزیون سامسونگ مدل QN95A

LG OLED65G1

 تلویزیون OLED

بهترین تلویزیون OLED ، به لطف ترکیبی از کیفیت تصویر و ویژگی های چشمگیر

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • سایزهای موجود دیگر: 55، 77 اینچ
  • HDR:HDR10،Dolby Vision ،HLG
  • ابعاد: 1446x830x19.9 میلی متر

مزایا:

  • روشنایی و رنگ بهتر به دلیل مجهز بودن به نمایشگر  OLED
  • HDMI 2.1  و ویژگی های گیمینگ عالی
  • طراحی قابل اتصال به دیوار زیبا

معایب:

فاقد پایه

فاقد  HDR10+

این اولین تلویزیون با پنل جدید OLED evo ال جی است-نسخه نسل جدید فناوری OLED که انرژی کمتری مصرف می کند- که روشن است و رنگ های دقیق تری را ارائه می دهد. این بدان معنی است که LG G1، می تواند حدود 20 درصد روشن تر از تلویزیون های OLED قبلی ال جی باشد و زمینه را برای HDR گسترده تر و چشمگیرتر از همیشه فراهم می کند.

این ویژگی ها با کنترل روزافزون ال جی بر عناصر تقریبا سیاه رنگ در تصاویر ترکیب می شوند، که این به معنی عملکرد بهتر در دو انتهای طیف روشنایی، ارائه تصاویر واقعی تر و بهره وری بیشتر ویژگی خودتشعشعی پیکسل ها درOLED در مقایسه با تلویزیون هایLED (حتی مینیLED) است.

پردازش تصویر جدید ال جی، به ویژه در زمینه نحوه ارتقاء تصویر از HD به K4- همه چیز واضح تر، اما طبیعی تر به نظر می رسد- به همه چیز قدرت می بخشد. نمایش ویدئوهای K4، به دلیل بهبود قابلیت تشخیص هوش مصنوعی صحنه ها - تلویزیون در تشخیص آنچه روی صفحه نمایش در حال پخش است، بهتر عمل می کند و عملکرد خود را برای افزایش بهره وری تغییر می دهد- عالی است.

LG G1  علاوه بر اینکه برای پخش فیلم فوق العاده است، یک انتخاب عالی برای بازی نیز می باشد. هر چهار پورت آن HDMI 2.1، با پشتیبانی ازK 4 120هرتز، پشتیبانی از نرخ تجدید متغیر(VRR) و حالت خودکار تاخیر کم(ALLM) هستند و حالت جدید Game Optimizer تعادل خوبی را بین زمان پاسخدهی و کیفیت تصویر ایجاد می کند.

کیفیت صدا نیز، تا حدی به دلیل بهبود پردازش صدا، شبیه سازی خروجی 5.1.2 کاناله و قدرت 60 وات، بالاست.

با این حال، یک نکته بسیار قابل توجه در اینجا وجود دارد: این محصول فاقد پایه است. این یک تلویزیون "گالری" است و برای نصب بر روی دیوار ساخته شده است. این مدل دارای براکت دیواری مخصوصی برای اتصال تلویزیون بر روی دیوار است. می توانید چند پایه یا "Stand Gallery"  ال جی را از بازار بخرید و تلوزیون خود را بر روی پایه قرار دهید.

بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد تلویزیون OLED ال‌ جی

LG OLED65C1

تلوزیون ال جی

C1  تمام ویژگی های G1 را ندارد، اما برای برخی ارزش خرید بالاتری دارد.

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • سایزهای موجود دیگر: 48، 55، 77، 83 اینچ
  • HDR:HDR10،Dolby Vision ،HLG
  • ابعاد: 1449x830x46.9 میلی متر

مزایا:

  • تصاویر عالی
  • برای اجرای بازی شگفت انگیز است
  • اتصالات زیاد

معایب:

  • فاقد  HDR10+
  • کیفیت صدای متوسط ​​

همه ما از تلویزیون های خود برای کارهای مختلف استفاده می کنیم، بنابراین مهم است که تلویزیونی همه کاره خریداری کنیم تا بتوانیم از آن برای اجرای بازی، تماشای فیلم و غیره استفاده کنیم. ممکن است این تلویزیون میان رده ال جی فاقد چند ویژگی جانبی G1 باشد، اما مواردی که واقعاً به آن احتیاج دارید، را در خود جای داده است: طراحیCX ، افزودن مجموعه ای از ویژگی های 2021 که همه به آن نیاز دارند مانند(HDMI 2.1و VRR) و همچنین webOS بازبینی شده ال جی.

C1  امکانات بسیاری دارد. از سیگنال هایK 4 120هرتز پشتیبانی می کند، با Freesync و G-Sync  کار می کند و از eARC و Atmos پشتیبانی می کند. و پردازنده Alpha 9 در داخل قلب تپنده این تلویزیون قرار داشته و از یک موتور یادگیری AI Picture Pro توسعه یافته برخوردار است که تصاویرK 4 را با حالت aplomb به اجرا درمی آورد و در زمینه تبدیل سیگنال های HD و SD به کیفیت بهتر، عملکرد شگفت انگیزی دارد.

همانطور که به دلایل خاصی در تلویزیون های سامسونگ از Dolby Vision پشتیبانی نمی شود، این تلویزیون نیز فاقد HDR10+ است. اما نمایش C1 HDR گسترده و کامل است و از Dolby Vision ،HDR10  و HLG پشتیبانی می کند.

کیفیت صدا متوسط ​​است، اگرچه به اندازه کافی بلند است و از سیستم AI Sound Pro ال جی پشتیبانی می کند، بنابراین در صورت تشخیص تِرَک صوتیDolby Atmos ، یک کانال مرتفع مجازی ایجاد خواهد شد.

با انتخاب این مدل می توانید تلویزیون کوچکتری خریداری کنید، زیرا این محصول در دو نوع 58 و 48 اینچی موجود است. همچنین می توانید با صرف هزینه بیشتر نسخه های 65 یا 77 اینچی را خریداری کنید. جالب است بدانید که نسخه 85 اینچی گران تر این محصول نیز در راه است.

بیشتر بخوانید: تلویزیون گیمینگ مناسب ایک باکس

PHILIPS 48OLED935

تلویزیون فیلیپس

با ارزش ترین پکیج صدا و تصویر

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 48 اینچ
  • سایزهای موجود دیگر: 55، 65 اینچ
  • HDR:HDR10،Dolby Vision ، HDR10+، HLG
  • ابعاد: 1069x717x261میلی متر

مزایا:

  • عملکرد HDR فوق العاده
  • Dolby Atmos داخلی عالی
  • پردازش تصویر عالی

معایب:

  • برای بازی عالی نیست

اگر به دنبال ارتقاء کلی سینمای خانگی و لوازم صوتی و تصویری به صورت یکجا هستید، این محصول بی نظیر است. این نه تنها یک تلویزیون OLED 48 اینچی فوق العاده است، بلکه نوار بلندگوهای تعبیه شده در پایه، یک سیستم Dolby Atmos است.

تلویزیون از آنچه فناوری OLED می تواند انجام دهد نهایت استفاده را می برد. رنگ ها به همان سبک معروف تلویزیون های فیلیپس غنی و پر رنگ و لعاب هستند. پردازش جدید مبتنی بر هوش مصنوعی صحنه به صحنه نیز بر افزایش کیفیت تصویر کمک می کند. پشتیبانی از Dolby Vision و HDR10+ به این معنی است که همه چیز به بهترین نحو به نمایش درمی آید.

سیستم صوتی داخلی نیز همانطور که گفتیم بسیار شگفت انگیز است. هیچ یک از رقبای این محصول نمی توانند از نظر پویایی و کیفیت صوتی با این محصول رقابت کنند.

تنها نقطه ضعف اصلی این تلویزیون در زمینه گیمینگ است. این تلوزیون یک حالت گیمینگ خوب برای بهبود زمان پاسخدهی دارد، اما ازK 4 120هرتز توسط HDMI و نرخ تجدید متغیر پشتیبانی نمی کند.

LG OLED55CX

یک تلویزیون OLED با ارزش خرید بالا از سال 2020

خرید آنلاین تلویزیون

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 65 اینچ
  • سایزهای موجود دیگر: 48، 65، 77 اینچ
  • HDR:10HDR،Dolby Vision ، HLG
  • ابعاد: 1228x706x45 میلی متر

مزایا:

  • کیفیت تصویر خیره کننده
  • ویژگی های گیمینگ عالی
  • قیمت مناسب تر نسبت به رقبا

معایب:

  • فاقد+ 10 HDR
  • به اندازه برخی از نمایشگرهای برتر روشن نیست

LG CX  پرفروش ترین تلویزیون LG در سال 2020 بود. پیشرفت در پردازش تصویر، استفاده کامل از قابلیت های OLED برای نمایش جزئیات و ظرافت در مناطق تاریک صفحه نمایش از ویژگی های این تلویزیون است. حداکثر روشنایی در حدود 750 نیت است، که برای OLED هایی با کیفیت متوسط طبیعی است.

پردازش تصویر جدید در این مدل به واقعی تر شدن جزئیات و رنگ پوست کمک می کند و باعث می شود تا تصویر کلی(به ویژه هنگامی که در حال تماشای فیلم های سینمایی در یک اتاق با نور مناسب هستید) بهبود قابل توجهی پیدا کند.

این تلویزیون همچنین برای کسانی که به دنبال ویژگی های گیمینگ عالی هستند و می خواهند پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X یا رایانه شخصی خود را به تلویزیون متصل کنند، عالی است. ما تاخیر فوق العاده ی کمی بیش از 13میلی ثانیه را در حالت گیمینگ آن اندازه گیری کرده ایم، که تقریباً عالی است.

علاوه بر این، این مانیتور از حالت خودکار تاخیر کم، نرخ تجدید متغیر و ویدئوهایK 4 120 فریم بر ثانیه(همه ویژگی های اصلی کنسول های گیمینگ جدید) پشتیبانی می کند. همچنین این تلویزیون شامل پشتیبانیNvidia G-Sync ، برای بازی از طریق رایانه هایی با کارت گرافیک Nvidia  می باشد.

پشتیبانی گیمینگ در این تلویزیون، در ترکیب با کیفیت تصویر کلی، بسیار خوب است، به طوری که این مدل جایزه بهترین تلویزیون مخصوص بازی را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: بررسی چند تلویزیون بدون فریم

SAMSUNG 55QN85A

فناوری Mini-LED با قیمت مناسب

خرید تلویزیون ارزان قیمت

مشخصات فنی

  • اندازه صفحه نمایش: 55 اینچ
  • سایزهای موجود دیگر: 65، 75، 85 اینچ
  • HDR:  10HDR، +10HDR، HLG
  • ابعاد: 1227x706x27 میلی متر

مزایا:

  • HDR  فوق العاده روشن
  • جزئیات و ارتقاء عالی K4
  • پلت فرم عالی

معایب:

  • تنها یک پورت 2.1 HDMI
  • فاقد دالبی ویژن

QN85A  ارزان ترین مدل در خط تولید تلویزیون Neo QLED نسل جدید سامسونگ است و این کوچکترین اندازه ای است که تا کنون از این مدل تولید شده است. این مدل از LED های کوچک بهره می برد تا تعادلی باور نکردنی بین کیفیت تصویر و قیمت را برقرار کند.

پردازش تصویر سامسونگ بسیار عالی است و این بدان معنی است که هم ویدئوهایK 4 و هم کیفیت HD ارتقاء یافته، بسیار خوب نمایش داده می شوند.

این تلویزیون دارای امکانات و ویژگی های کاملی نیز می باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به پلت فرم عالی تلویزیون های هوشمند سامسونگ، که مملوء از اکثر سرویس های پخش آنلاین بوده و استفاده از آن بسیار آسان است، اشاره کرد. همچنین یک درگاه 2.1 HDMI در این تلویزیون تعبیه شده است که از ویژگی های گیمینگ جدید، از جمله VRR و K 4 120 هرتز پشتیبانی می کند.

تنها ضعف این تلویزیون در استفاده از محتوای استاندارد و صدای خروجی متوسط ​​است و اگر اهل ورزش و بازی های ورزشی هستید، برخی از رقبا در زمینه نمایش حرکات سریع، عملکرد بهتری دارند. همچنین امیدواریم که Dolby Vision واقعاً از حداکثر قابلیت های HDR خود استفاده کند. اما اگر می خواهید تصاویر زیبا و درخشانی را به تصویر بکشید، این یک تلویزیون فوق العاده است.

لازم به ذکر است که می توانید برای بررسی دقیق و کامل مشخصات انواع تلوزیون ها و خرید آنلاین تلویزیون می توانید به سایت فروشگاه بروزکالا مراجعه نمایید.