معرفی جامع و کامل تلویزیون جدید برند هواوی Huawei Vision

شرکت هوآوی در مراسمی که برای معرفی سری گوشی های میت 30 خود ترتیب داده بود به معرفی تلویزیون جدید خود نیز پرداخت. این تلویزیون فوق العاده کیفیت 4k را پشتیبانی می کند و توانست نظر مخاطبان مراسم به خود جلب کند. این تلویزیون در ماده اوت به بازار عرضه شد و در روز های اول فروش خود توانست با استقبال مخاطبان مواجه شود. در این مقاله از بروزکالا به معرفی این تلویزیون و ویژگی های مختلف آن می پردازیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگی های تلویزیون HUAWEI VISION

در دو اندازه به بازار عرضه شده است. اندازه های 65 اینچ و 75 اینچ که هر دو برای مخاطبان مختلفی مورد استفاده قرار گرفتند. البته هوآوی گفته است که دو مدل دیگر نیز به زودی عرضه می شوند که اندازه های 55 اینچی و 85 اینچی هستند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد تلویزیون HUAWEI VISION برخورداری از رنگ کوانتو دات است که تصویری با کیفیت و جذابیت برای تماشا پدید می آورد. این تلویزیون حاشیه بسیار باریکی دارد و همچنین دارای یک دوربین می باشد که برای برقراری ارتباط تصویری می توان از آن استفاده کرد. به این شکل هوآوی نیز وارد مجموعه دستگاه  های هوشمند خانگی شد.

برای بررسی مشخصات و قیمت و خرید تلویزیون کلیک کنید

تلویزیون هواوی

به گفته تولید کننده این تلویزیون یعنی هوآوی، این محصول می تواند درست همانند یک نمایشگر بزرگ هوشمند عمل کند و نیاز های مخاطبان را به طور کامل رفع کند. لازم به ذکر است که این تلویزیون از قابلیت هوشمند صوتی نیز استفاده می کند و کاربر به راحتی می تواند با HUAWEI VISION ارتباط برقرار کند. این تلویزین همچنین می تواند چهره مخاطب را تشخیص دهد از این جهت نیز به هوشمندی این تلویزیون افزوده شده است. فناوری AI از جدید ترین تکنولوژی هایی ست که وارد عرصه تلویزیون شده است و توانسته دنیای ارتباط تصویری را دگرگون کند. تلویزیون هوآوری نیز به بهترین شکل از این قابلیت جدید در محصول جدید خود استفاده کرده است. این مورد توانسته قیمت تلویزیون را در حدی نگه دارد که مخاطبان از این میزان قیمت اظهار شگفتی کنند. این مورد یعنی قیمت مناسب نیز یکی از ویژگی های مهم در این تلویزیون است.

همچنین بخوانید: تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی
 

کنترل از راه دور تلویزیون HUAWEI VISION

یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه در تلویزیون HUAWEI VISION حضور کنترل از راه دور لمسی است که در نوع بی نظیر بوده است. این کنترل با داشتن قابلیت تاچ خود امکانات بیشتری را در اختیار مخاطب قرار می دهد. لازم به ذکر است که این محصول بیشتر برای مخاطبین چینی که در کشور سازنده محصول هستند مورد توجه و اهمیت واقع شد زیرا در دنیای تکنولوژی، تلویزیون هایی مشابه این تولید شده بودند اما نکته مهم در مورد تلویزیون HUAWEI VISION این است که مسیر تازه ای برای کمپانی های چین باز کرد تا با قدرت بیشتر در مسیر تولید و عرضه محصولات هوشمند جدید قدم بردارند. 

ویژگی تلویزیون هواوی

پیکسل های قدرتمند در تلویزیون HUAWEI VISION

تولید کننده این محصول گفته است که پیکسل های استفاده شده در این محصول به هیچ عنوان دچار سوختگی نمی شوند. فناوری به کارگرفته شده در ساخت تلویزیون HUAWEI VISION به نحوی ست که جلوی آسیب های مختلف را می گیرد و در نتیجه اتفاقات این چنینی برای آن رخ نمی دهد. همان طور که می دانید سوختن پیکسل های صفحه نمایش یکی رایج ترین اتفاقاتی ست که برای تلویزیون های LCD و LED می افتد. در صورت بروز چنین رخداد هایی بخش عمده ای از هزینه از سیستم را باید دوباره برای تعمیر آن پرداخت کرد البته در صورتی که گارانتی محصول گذشته باشد.

اما تلویزیون HUAWEI VISION این مشکل به طور کلی رفع شده است و بنا بر ادعای مطرح شده از طرف این شرکت بزرگ چینی دیگر نیازی نیست بابت سوختن پیکسل ها نگران بود. شما برای خرید آنلاین تلویزیون به شکل بسیار ساده می توانید از قسمت جستجو به دنبال برند مورد نظر بگردید و سفارش خود را در عرض چند ثانیه ثبت کنید. یکی از ویژگی های فروشگاه اینترنتی بروزکالا این است که فرایند آماده سازی و ارسال سفارش در سریع ترین زمان ممکن انجام می شود تا مخاطبین در زمانی کوتاه بتوانند به محصول سفارش داده شده دسترسی داشته باشند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و ارسال محصولات با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید. 

معرفی فناوری کوانتوم دات 

در فناوری کوانتوم دات از ذرات بسیار ریزی در حد و اندازه نانو استفاده می شود که قابلیت های جذابی را به تلویزیون HUAWEI VISION بخشیده است. این فناوری انرژی را با یک طول موج مشخص دریافت می کند و آن را طول موج دیگری ساطع می کند به این ترتیب موجب ساطع شدن نوری درخشان می شود. این ذرات قطری در حدود 2 الی10 نانو متر دارند و با جریان برق در تماس مستقیم هستند. رنگی که هر کدام از این ذرات از خود ساطع می کند کاملا به انرژی وارد شده به آن بستگی دارد. به این ذرات نانویی نانوکریستال نیمه رسانا نیز گفته می شود. در ادامه به چند فایده جدید از این تکنولوژی اشاره می کنیم تا درک این مساله که در تلویزیون HUAWEI VISION از چه فناوری تصویری استفاده شده است، راحت تر گردد. این فواید عبارت اند از:
•    انعطاف بالای رنگی
•    ایجاد تصاویری را وضوح بالا تر
•    مصرف کمتر انرژی در مقایسه با مدل های عادی
•    ایجاد رنگ هایی زنده و نزدیک به واقعیت

با توجه به این مزایا می توان گفت طبیعی ست که این فناوری توسط شرکت های بزرگ تولید کننده محصولات دیجیتال مانند تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است.

راهنمای تلویزیون هواوی

تا به حال شرکت های مختلفی از این تکنولوژی استفاده کرده اند. برای مثال تلویزیون LG اولین برندی بود که اقدام به استفاده از این فناوری کرد. ال جی اولین نمایشگر خود را در سال 2015 با این فناوری وارد بازار کرد که مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. تلویزیون سامسونگ و تی سی ال نیز دو برند دیگر با چنین محصولاتی هستند. امروز هوآوی نیز به این مجموعه پیوسته است و با تولید تلویزیون HUAWEI VISION توانست گامی بزرگ در نزدیک شدن به جدید ترین فناوری های دنیا بر دارد.

خصوصیات منحصر به فرد تلویزیون HUAWEI VISION

تلویزیون HUAWEI VISION توانسته است یکی از گواهی نامه های معتبر در حوزه تلویزیون های هوشمند را به دست آورد. این گواهینامه به محصولاتی داده می شود که نور های منتشر شده از جانب آن آسیبی برای چشم نداشته باشند و یا این آسیب ها در حداقل ترین حالت خود قرار داشته باشند. تلویزیون HUAWEI VISION از 14 بلند گوی مختلف و مجزا برخوردار است که در کنار هم 75 وات انرژی تولید می کنند. در نتیجه صدای قدرتمندی را می توان از این تلویزیون انتظار داشت. صدا یکی از مهم ترین فاکتور هایی ست که هنگام خرید تلویزیون باید به آن توجه کرد. بسیاری از محصولات جدید با این که در زمینه فناوری های مختلف رشد کرده اند از اما لحاظ صدا تغییری در آن ها داده نشده است و اینجا محلی ست که برای تلویزیون HUAWEI VISION یک نکته مثبت تلقی می شود زیرا همان طور که اشاره شده در این مجصول از بهترین بلند گو استفاده شده که صدای جذاب را پخش می کند و جذابیت تماشا را برای مخاطب دو چندان می کند. 

یکی از خصوصیات جالب تلویزیون HUAWEI VISION استفاده از فرمان های حرکتی و صوتی در آن است. همان طور که گفته شد در این تلویزیون یک دوربین قرار دارد که می توان از طریق آن با سیستم ارتباط برقرار کرد. این دوربین حرکات تعریف شده مخاطب را تشخیص می دهد و دستور مناسب را اجرا می کند. کافی ست ژست های خاصی را اجرا کنید تا تلویزیون بقیه کار ها را انجام دهد. رم استفاده شده در این سیستم رم 6 گیگا بایتی ست که بسیار عالی ست. این رم کمک می کند تا سیستم دستورا مختلف را به راحتی و در زمان سریع دریافت و اجرا کند. بنابراین در عملکرد آن اختلالی پیش نخواهد آمد. 

همچنین بخوانید: نقد و بررسی مانیتور 22 اینچی ال جی مدل 22MK400H-B

مورد دیگر از قابلیت های تلویزیون HUAWEI VISION استفاده از HDR است. این تکنیک برای کیفیت رنگ و تصویر بسیار کارامد است. حتما دقت کرده اید که مرور زمان با تولید تلویزیون های جدید کیفیت تصاویر به شکل خیره کننده افزایش یافته اند. این مساله به کمک HDR یا رنج دینامیک بالا امکان پذیر شده است. با استفاده از این تکنیک می توان جزئیات بیشتر را به نمایش آورد و در نتیجه تصویر با حالت واقعی تشابه بیشتری خواهد داشت.

جمع بندی 

در این مقاله از فروشگاه اینترنتی بروزکالا به معرفی تلویزیون HUAWEI VISION پرداختیم. این محصول که از شرکت بزرگ چینی که به تولید موبایل شهرت دارد، منتشر شده است و ویژگی های قابل توجهی را عرضه می کند. فناوری هوش مصنوعی استفاده شده در این محصول نیز از مزایای قابل توجه آن است همچنین برخورداری ای از فناوری کوانتوم دات در این محصول نظر کارشناسان را به خود جلب کرده است. اگر سوالی در رابطه با این محصول دارید که در این مقاله به آن پاسخ داده نشد می توانید در پایین همین برگه سوال خود را در قسمت نظرات مطرح فرمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.