تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی

تلویزیون هوشمند آنر چه ویژگی‌هایی دارد؟ به چه سیستم عاملی سیستم عامل هارمونی گفته می‌شود؟ آیا همه شرکت‌های تولید کننده تلویزیون تلویزیون‌هایی مبتنی بر سیستم عامل هارمونی تولید می‌کنند؟ آیا سیستم عامل هارمونی قابل استفاده در گوشی‌های موبایل نیز می‌باشد؟ برای خرید تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی به چه میزان هزینه نیاز داریم؟ برای آشنایی با این نوع تلویزیون‌ها باید پاسخ تمامی این سؤالات را پیدا کنیم. در یکی دو سال اخیر آنر از اولین تلویزیون مبتنی بر سیستم عامل هارمونی رو نمایی کرد که قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی دارد. در این قسمت می‌خواهیم به بررسی این نوع تلویزیون بپردازیم.
اولین تلویزیون هوشمند شرکت آنر در سال‌های اخیر وارد بازار شد که سیستم عامل آن کاملاً با مدل‌های قبلی متفاوت بود و مبتنی بر سیستم عامل هارمونی بود. این نوع سیستم عامل نیز مانند گوگل مبتنی بر میکروکرنل می‌باشد که قابلیت اجرا در دستگاه‌های مختلف از جمله گوشی‌های موبایل را دارد. می‌توان گفت سیستم عامل هارمونی برای گرفتن جایگاه سیستم عامل اندروید وارد بازار شده است که فعلاً نمی‌تواند این کار را انجام دهد. تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را با سایر تلویزیون‌ها متمایز کرده است. در این قسمت می‌خواهیم به بررسی تلویزیون‌های هوشمند و سیستم عامل هارمونی بپردازیم.

تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی

انواع تلویزیون‌های هوشمند


امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید تلویزیون‌های هوشمند کرده اند که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. از جمله کمپانی‌های معروف تولید کننده تلویزیون می توان به شرت سامسونگ، LG، پاناسونیک و... اشاره کرد که در این میان تلویزیون سامسونگ و تلویزیون LG فروش بیشتری نسبت به سایر برندها دارند از این رو جز پرفروش‌ها در جهان می‌باشند. بهتر است بدانید سیستم عامل این تلویزیون‌ها اندورید می‌باشد در صورتی که سیستم عامل تلویزیون هوشمند تولید شده توسط آنر هارمونی می‌باشد. تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد همچنین از لحاظ سیستم نرم افزاری متفاوت با انواع دیگر می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این نوع تلویزیون و کسب اطلاعات بیشتر حتماً با ما همراه باشید.
 انواع تلویزیون‌های هوشمند

تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی چه ویژگی‌هایی دارد؟


این مدل تلویزیون تا حدودی مشابه سایر تلویزیون‌های هوشمند می‌باشد ولی سیستم عامل آن کاملاً متفاوت می‌باشد. این تلویزیون هوشمند تقریباً تمامی ویژگی‌های یک تلویزیون خوب را دارد که شما در حین خرید باید به تمامی این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید. این تلویزیون تازه تولید شده متعلق به شرکت انر می‌باشد که زیر مجموعه هواوی به حساب می‌آید. در حین معرفی تلویزیون هوشمند آنر در دو مدل معمولی و پرو بود که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند در ادامه به ویژگی‌های این تلویزیون اشاره می‌کنیم.

صفحه نمایش تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی


صفحه نمایش این نوع تلویزیون 55 اینچ می‌باشد و بدنه بسیار باریکی دارد که این دو ویژگی ظاهری بسیار زیبا و جذاب به این تلویزیون داده است و توجه افراد را به خود جلب می‌کند. همان طور که گفته شد این تلویزیون در دو مدل معمولی و پرو وارد بازار فروش شد که تقریباً ویژگی‌هایی مشابه به هم دارند. رزولوشن این مدل تلویزیون 4k UHD می‌باشد و بیشترین روشنایی آن حدود 400 نیت است همچنین این مدل دارای زاویه دید 178 درجه ای می‌باشد. مهم‌ترین ویژگی که دارد محافظت در مقابل نور آبی می‌باشد که در این باره تأییدیه‌های مربوطه را نیز دریافت کرده است. پوشش این تلویزیون حدود 87 درصد می‌باشد که این میزان پوشش در کنار سایر ویژگی‌ها این تلویزیون را به یک تلویزیون قابل توجه و کاربردی تبدیل کرده است که پاسخ گوی بیشتر نیازهای خانواده‌ها می‌باشد.

نوع صدا


صدا در تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی معمولی نسبت به مدل پرو آن ضعیف‌تر می‌باشد. در مدل عادی این تلویزیون دارای 4 اسپیکر 10 واتی می‌باشد در حالی که در مدل پرو دارای 6 اسپیکر 10 واتی بوده و صدای قوی‌تری تولید می‌کند. علاوه بر این اسپیکرها این تلویزیون هوشمند قابلیت‌هایی دارد که شما می‌توانید به راحتی گوشی و هدفون خود را به آن وصل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون هوشمند آنر توانایی تطبیق صدا به منظور نرمال سازی در زمان تعویض کانال‌ها می‌باشد همچنین توانایی اتصال به بلوتوث نسخه ی 5.0 را دارد. این تلویزیون هوشمند آرایه ای از 6 میکروفون را نیز در خود جای داده است که تلویزیون را به یک نوع تلویزیون قابل توجه تبدیل کرده است.
 نوع صدا در سیستم عامل هارمونی

سخت افزار تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی


می‌توان گفت خاص‌ترین ویژگی تلویزیون هوشمند آنر سیستم سخت افزاری و نرم افزاری آن می‌باشد. این تلویزیون دارای یک تراشه HONGHU 818 می‌باشد که این تراشه ویژگی‌های منحصر به فردی به دستگاه داده است و کارایی آن را به طور قابل توجهی افزایش داده است به طوری که می‌توان از آن به عنوان یک گوشی هوشمند پیشرفته استفاده کرد. از جمله فناوری‌هایی که سیستم سخت افزاری و نرم افزاری این تلویزیون به آن داده است می‌توان به فناوری‌های کاهش نویز، بهبود کنتراست دینامیکی، تخمین و جبران حرکت، سوپر رزولوشن، مدیریت خودکار رنگ و ... اشاره کرد. تراشه‌های مودم این دستگاه باعث شده است که این مدل تلویزیون به شبکه‌های 2/4 و 5 گیگاهرتزی متصل شود و سرعت دانلود بالایی داشته باشد. بیشتر تلویزیون‌های هوشمند توانایی دانلود در این سرعت را ندارند. اگر سرعت اتصال به اینترنت و تکنولوژی‌های امروزی برای شما اهمیت دارد و استفاده زیادی از آن‌ها می‌کنید این نوع تلویزیون می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

سیستم عامل هارمونی


چیزی که تلویزیون هوشمند آنر را با سایر تلویزیون‌های هوشمند متمایز کرده است سیستم نرم افزاری آن می‌باشد. همه تلویزیون‌های هوشمند از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند در حالی که سیستم عامل تلویزیون هوشمند آنر هارمونی می‌باشد. همان طور که گفته شد سیستم عامل هارمونی نیز مانند گوگل مبتنی بر میکروکرنل می‌باشد و قابلیت پشتیبانی کامل از گوشی‌های هوشمند را دارد این ویژگی باعث می‌شود شما به راحتی بتوانید تلویزیون هوشمند خود را با گوشی خود کنترل کنید. علاوه بر این موارد تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی قابلیت‌هایی دارد که به شما این توان را می‌دهد که محتوای گوشی هوشمند خود را به صورت بی سیم در تلویزیون پخش کنید. توجه کنید که اگر به بازی علاقه دارید می‌توانید به راحتی بازی‌های مختلف را بر روی تلویزیون خود اجرا کنید و از بازی کردن با استفاده از یک صفحه نمایش بزرگ با سرعت بالا لذت ببرید.
سیستم عامل هارمونی 

دوربین موجود در تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی


از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون هوشمند آنر می‌توان به دوربین موجود در آن اشاره کرد. این تلویزیون دارای دوربین کشویی می‌باشد که مبتنی بر هوش مصنوعی است. این دوربین کارایی تلویزیون را چندین برابر می‌کند به طوری که شما می‌توانید کارهای مختلفی از جمله تماس تصویری با این دستگاه انجام دهید. شما با استفاده از گوشی‌های هوشمند می‌توانید تماس تصویری برقرار کنید ولی این تماس با استفاده از تلویزیون لذت بخش تر خواهد بود زیرا صفحه نمایش آن بزرگ بوده و به راحتی می‌توانید صداهای مختلف را بشنوید. دوربین این مدل تلویزیون قابلیت ردیابی حرکات بدن، تشخیص چهره‌های مختلف و... را دارد که آن را کارآمدتر می‌کند.

قیمت تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی


تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی در دو مدل معمولی و پرو تولید شده است که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند و این ویژگی‌ها باعث متفاوت بودن قیمت آن‌ها شده است. در حالت کلی می‌توان گفت قابلیت‌ها و ویژگی‌های نوع پرو نسبتاً بیشتر می‌باشد به همین دلیل قیمت آن نیز نسبت به نوع معمولی بیشتر می‌باشد. از جمله این تفاوت‌ها می‌توان به تعداد اسپیکرها (در نوع معمولی چهار عدد و در نوع پرو شش عدد می‌باشد) و میزان حافظی داخلی آن‌ها (در نوع معمولی 16 گیگابایت می‌باشد ولی در نوع پرو 32 گیگابایت می‌باشد). اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند را دارید باید به مقدار بودجه و نیازهای خود توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
بهتر است بدانید نوع خرید نیز بر میزان هزینه تلویزیون تأثیر گذار می‌باشد. شما می‌توانید با خرید آنلاین تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی با حذف برخی واسطه‌ها آن را به قیمت پایین‌تری تهیه کنید.

در حین خرید تلویزیون باید به چه نکاتی توجه کنیم؟


امروزه تلویزیون‌های هوشمند زیادی توسط کمپانی‌های مختلفی در سراسر جهان تولید می‌شود که هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند. برای این که ما بتوانیم در هنگام خرید تلویزیون انتخاب درستی داشته باشیم باید به موارد زیادی توجه کنیم که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  قیمت تلویزیون هوشمند
  • اندازه صفحه نمایش
  •  میزان رزلوشن
  • میزان و نوع صدای تلویزیون
  •  سیستم سخت افزاری و نرم افزاری
  •  کیفیت بدنه و صفحه نمایش
  •  زاویه دید
  • نوع نیاز افراد
  • متراژ محیطی که تلویزیون برای آنجا خریداری می‌شود.
  • تعداد درگاه‌های ورودی
  • برند تلویزیون

سخن آخر


تلویزیون هوشمند آنر مبتنی بر سیستم عامل هارمونی در سال‌های اخیر وارد بازار شده اند که سیستم عاملی کاملاً متفاوت با سایر تلویزیون‌های هوشمند دارند. این تلویزیون‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند که توجه بازار را در این مدت زمان کم به خود جلب کرده است. ما در این قسمت به بررسی ویژگی‌های این مدل تلویزیون پرداختیم امیدواریم با خواندن این مطالب اطلاعات شما در رابطه‌ها تلویزیون‌های هوشمند افزایش پیدا کند و در حین خرید بتوانید تلویزیون مدنظر خود را به راحتی پیدا کنید.