نقد و بررسی مانیتور 22 اینچی ال جی مدل 22MK400H-B

LG یکی از بزرگترین تولید کنندگان مانیتور است که محصول 22MK400H-B را در کارنامه خود دارد. 22MK400H-B یک مانیتور 22 اینچی است که کیفیت تصویر Full HD را در اختیار شما قرار می دهد. این مانیتور دارای بک لایت LED است و با وجود استفاده از پنل TN سرعت پاسخگویی 2 میلی ثانیه را در اختیار شما قرار می دهد. 22MK400H-B به زاویه دید اقفی 170 و زاویه دید عمودی 160 درجه مجهز است.

اگر ضعف بینایی دارید ال جی به فکر شما بوده و در مانیتور 22MK400H-B خود از مد Color Weakness استفاده می کند، این مد با استفاده از الگوریتم های اصلاح رنگ به افرادی که در دیدن رنگ ها مشکل دارند کمک می کند. مانیتور 22 اینچی 22MK400H-B ال جی انرژی خود را از یک آداپتور برق که در حالت عادی 25 وات مصرفی دارد تامین می کند. پورت های HDMI و VGA از ورودی های تصویری این دستگاه می باشد.

22MK400H-B از فناوری صفحه نمایش LED استفاده می کند، صفحه نمایش های LED نسبت به صفحه نمایش های LCD برق کمتری مصرف می کنند. همانطور که از نام 22MK400H-B پیدا است این صفحه نمایش دارای اندازه 22 اینچ می باشد و با ارائه کیفیت تصویر فول اچ دی به شما امکان تماشای فیلم های با کیفیت و بازی های کامپیوتری را می دهد.

 مانیتور 22 اینچی ال جی مدل 22MK400H-B

فناوری Radeon FreeSync به کاهش تاخیر که مابین فریم ریت کارت گرافیک و رفرش ریت مانیتور اتفاق می افتد کمک می کند و باعث می شود که حرکات صاف و همواری را دریافت کنید. این موضوع برای گیمرهایی که صحنه به صحنه بازی هایشان برایشان اهمیت خاصی دارد قابل ملاحظه است. 22MK400H-B با استفاده از قابلیت Dynamic Action Sync تاخیر ورودی را به حداقل می رساند تا بتوانید همگام سازی پویا را تجربه کنید. Black Stabilizer ال جی صحنه های تاریک را حس می کند و به روشن ترشدن صحنه های تاریک کمک می کند تا بتوانید دشمنانی که در تاریکی پنهان شده اند را شناسایی کنید.

کنترل های On-Screen به شما کمک می کند تا خیلی سریع به تنظیمات مانیتور دسترسی پیدا کتید و میزان صدا، روشنایی، مدهای از پیش تنظیم شده تصویر و غیره را به سادپی انجام دهید. این مانیتور ال جی بع شما این آزادی را می دهد که مانیتور را روی میز استفاده کنید و یا اینکه آن را به دیوار وصل کنید. مانیتور 22 اینچ 22MK400H-B ال جی جزو مانیتورهای دارای مجوز ENERGY STAR محسوب می شوند و به بهره وری انرژی کمک می کند. به طور میانگین این مانیتورها نسبت به مانیتورهای استاندارد دیگر 25 درصد انرژی کمتری استفاده می کنند.

نتیجه گیری

22MK400H-B یک مانیتور 22 اینچ و محصول شرکت ال جی می باشد که کیفیت تصول فول اچ دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل را فراهم می آورد. این مانیتور جزو مانیتور های ENERGY STAR بوده و به خوبی می تواند در انرژی مصرفی صرفه جویی کند. کنترل های ظاهر شده در صفحه نمایش به شما امکان ایجاد تنظیمات را می دهد. قابلیت Dynamic Action Sync مانیتور باعث از بین رفتن تاخیر و در نتیجه مشاهده تصاویر صاف و بدون تاخیر خواهد شد و فناوری Black Stabilizer یک تثبیت کننده رنگی است که باعث می شود صحنه های تاریک برای شما روشن تر از قبل شود.

برای خرید مانیتور 22 اینچی ال جی مدل 22MK400H-B کلیک کنید.