بهترین پایه نگهدارنده گوشی موبایل برای ماشین

چه در یک سفر جاده‌ای طولانی باشید و چه فقط مسافت کوتاهی را طی کنید، باید زمانی که به تلفن همراهتان نیاز دارید، بتوانید به طور ایمن و آسانی به آن دسترسی داشته باشید. زمانی که در حال رانندگی هستید ممکن است برای مسیریابی با GPS، پخش کردن موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها (با هندزفری) به گوشی‌تان نیاز داشته باشید. در این شرایط باید گوشی جایی در جلوی چشمتان باشد. به همین خاطر است که هولدرهای موبایل به وجود آمده‌اند. این هولدرها کار راننده‌ها را تا حد زیادی آسان کرده‌اند؛ اما از آنجایی که انواع گوناگونی هولدر در مارکت وجود دارد، باید هنگام خرید به یک سری نکات توجه کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا ببینید بهترین هولدر گوشی برای ماشین شما کدام است؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

ویژگی‌های بهترین هولدر گوشی برای ماشین
1. مکانیزم نصب قوی
2. نصب آسان
3. چرخش ۳۶۰ درجه
4. سازگاری با تلفن همراهتان
5. مقاوم و باکیفیت
6. طراحی جمع و جور 
7. دسترسی آسان
8. اتصال بلوتوث
9. سازگاری با لوازم جانبی

راهنمای انتخاب هولدر موبایل برای ماشین
 

انواع گوناگون هولدر موبایل برای ماشین
1. هولدر نصب شونده روی داشبورد 
2. هولدر نصب شونده روی شیشه جلو
3. هولدر گوشی مغناطیسی
پیشنهاد بروز کالا برای بهترین نگهدارنده گوشی برای ماشین
• پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل THL 1203
• پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل WMH006
• پایه نگهدارنده موبایل ارگو WMH002
• هولدر زیلوت مدل Zealot HG02
• هولدر زیلوت مدل Zealot HG01
• هولدر موبایل تسکو مدل TSCO THL-1212
• پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل TSCO THL 1215

بهترین هولدر موبایل در ماشین

ویژگی‌های بهترین هولدر گوشی برای ماشین

هولدر یا نگهدارنده موبایلی که برای ماشین استفاده می‌کنید باید دارای برخی ویژگی‌ها باشد که در اینجا به برخی از نکات مهم در خرید هولدر گوشی اشاره کرده‌ایم: 

1. مکانیزم نصب قوی

هدف اصلی هولدر موبایل ایمن نگهداشتن گوشی در یک جای ثابت از ماشین است. مکانیزم نصب قوی، پایه و اساس هر هولدر موبایل خوب برای خودرو است. به دنبال هولدری باشید که حتی در جاده‌های پر از دست انداز، تلفنتان را بدون لرزش یا لیز خوردن، ثابت در جای خود نگه دارد. این پایداری و ثبات، از حواس پرتی راننده و افتادن موبایل هنگام رانندگی جلوگیری می‌کند.

2. نصب آسان

یک هولدر موبایل خوب باید به راحتی نصب شود و قابل استفاده باشد. هولدرهایی که برای هر بار قرار دادن گوشی در آن‌ها باید وقت زیادی را صرف کنید یا مراحل پیچیده‌ای را طی کنید، نمی‌توانند انتخاب خوبی باشند. بهترین نگهدارنده گوشی برای ماشین باید به شما این امکان را بدهد که آن را سریع و ایمن، بدون هیچ ابزار تخصصی‌ای وصل کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین برند موبایل در 2024

پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین

3. چرخش ۳۶۰ درجه

برای بهبود تجربه کاربری، هولدر تلفن همراهی را انتخاب کنید که چرخش ۳۶۰ درجه را ارائه می‌دهد. یک هولدر موبایل با کیفیت بالا باید انعطاف‌پذیری کافی داشته باشد تا بتوانید موقعیت تلفنتان را به راحتی در زاویه‌ای که خواستید تنظیم کنید و دید بهتری داشته باشید. این قابلیت تضمین می‌کند که می‌توانید حین نگاه کردن به جاده، به اطلاعات ضروری در دستگاهتان هم دسترسی داشته باشید.

4. سازگاری با تلفن همراهتان

هولدرهای گوشی با همه گوشی‌ها سازگار نیستند و هر هولدری به نحوی ساخته شده که برای مدل‌های خاصی قابل استفاده باشد. به همین خاطر قبل از خرید، حتماً اطمینان حاصل کنید که هولدر با اندازه و شکل گوشی‌تان سازگار است. هولدری خوب است که با طیف وسیعی از دستگاه‌ها سازگار باشد تا در صورت تعویض گوشی‌تان، بتوانید همچنان از آن استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از هولدرهای تلفن همراه، دستگیره‌های قابل تنظیم یا بازوهایی با قابلیت افزایش سایز دارند که می‌توانید آن‌ها را بسته به ابعاد و اندازه‌های تلفن همراهتان تنظیم کنید.

5. مقاوم و باکیفیت

زمانی که صحبت از هولدر تلفن همراه به میان می‌آید، دوام و استفاده از مواد باکیفیت در ساخت، یک عامل بسیار مهم است. بهتر است هولدری را انتخاب کنید که از مواد مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد تا بتواند در برابر استفاده طولانی مدت و قرار گرفتن در معرض دماهای مختلف مقاومت کند. اگر چه هولدرهای مقاوم و بادوام قیمت بالاتری دارند؛ اما ارزش خرید دارند زیرا تضمین می‌کنند که هولدر برای مدت طولانی کارآمد و قابل استفاده باقی می‌ماند.

بیشتر بدانید: بهترین گوشی‌های میان رده سامسونگ

6. طراحی جمع و جور 

از دیگر نکات مهم در خرید هولدر گوشی، طراحی جمع و جور آن است. زیرا هولدر موبایل نباید دیدتان را مسدود کند یا فضای زیادی را روی داشبورد اشغال کند. بهتر است یک هولدر جمع و جور را انتخاب کنید که شکیل باشد و طراحی زیبایی داشته باشد. این هولدرها در عین کارآیی، فضای داخلی خودرو را نیز زیباتر می‌کنند.

7. دسترسی آسان

یک عامل مهم که خیلی از افراد هنگام خرید هولدر موبایل از آن غافل می‌شوند این است که هولدر نباید مانع دسترسی به پورت‌ها یا دکمه‌های ضروری دستگاهتان شود. این به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ زحمتی گوشی‌تان را شارژ کنید یا زمانی که نیاز دارید به دکمه پاور یا صفحه گوشی دسترسی داشته باشید.

بهترین پایه نگهدارنده گوشی در ماشین

8. اتصال بلوتوث

برخی از هولدرهای موبایل ویژگی‌های اضافی و جدیدی را ارائه می‌دهند که تجربه خوشایندتری را برای شما فراهم می‌کنند. اگر چه این ویژگی‌ها ممکن است ضروری نباشند؛ اما می‌توانند راحتی و عملکرد بیشتری را برای شما فراهم کنند. یکی از این قابلیت‌ها اتصال بلوتوث است. در صورتی که هولدری با قابلیت اتصال به بلوتوث را خریداری کنید، می‌توانید گوشی موبایل خود را به سیستم صوتی خودرو متصل کنید و تماس‌های تلفنی متصل به هندزفری را پاسخ دهید. این قابلیت کمک می‌کند که بدون بدون برداشتن دست از روی فرمان، تماس‌ها را پاسخ دهید و این گونه ایمنی را افزایش می‌دهد.

9. سازگاری با لوازم جانبی

اگر لوازم جانبی خودرو مانند دوربین داشبورد یا دستگاه‌های GPS دارید، حتماً قبل از خرید ببینید که هولدر موبایل می‌تواند با این عناصر هماهنگ شود یا نه. برخی از هولدرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با لوازم جانبی متعدد به طور هماهنگ کار می‌کنند و یک چیدمان منسجم و سازمان یافته ایجاد می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین گوشی شیائومی

انواع گوناگون هولدر موبایل برای ماشین

پس از بررسی نکاتی برای خرید هولدر گوشی، به بررسی انواع هولدرها از نظر شکل و محل قرارگیری می پردازیم: 

  1. هولدر نصب شونده روی داشبورد: هولدر نصب شونده روی داشبورد یک انتخاب عالی برای کسانی است که در حین رانندگی به دنبال دسترسی آسان به تلفن همراه خود هستند. این نوع هولدر حواس پرتی را به حداقل می‌رساند. به طور معمول، در این هولدرها از یک پایه بادکشی یا یک پد چسبنده برای اتصال ایمن به داشبورد استفاده می‌شود. برخی از مدل‌ها همچنین دارای گیره‌هایی هستند که ثبات بیشتری فراهم می‌کنند و موبایل را به صورت ایمن در جای خود نگه می‌دارند. یکی از مزایای قابل توجه هولدرهای نصب شده روی داشبورد این است که گوشی شما را کاملاً در دسترستان قرار می‌دهند.
  2. هولدر نصب شونده روی شیشه جلو: این نوع هولدرها به شیشه جلوی ماشین می‌چسبند و به شما این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به برداشتن دستانتان از روی فرمان، از گوشی خود استفاده کنید. هنگام خرید این نوع هولدر، حتماً سازگاری آن با مدل گوشی‌تان را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که کار با آن برای شما راحت است. مزیت برجسته هولدرهای نصب شده روی شیشه جلو، دید بدون مانعی است که ارائه می‌دهند. می‌توانید تلفنتان را در سطح چشمتان قرار دهید و دید را افزایش دهید. این قابلیت به خصوص در شرایطی مفید است که قصد دارید از GPS استفاده کنید. البته مطمئن شوید که محل قرارگیری آن با میدان دیدتان تداخلی ندارد، زیرا برای برخی از افراد می‌تواند باعث حواس پرتی در رانندگی شود.
  3. هولدر گوشی مغناطیسی: هولدرهای مغناطیسی از آهنرباهای قوی استفاده می‌کنند تا گوشی را محکم در جای خود نگه دارند و این اطمینان را می‌دهند که گوشی‌تان به این راحتی نمی‌افتد. این هولدرها به خاطر سهولت در نصب و استفاده، شناخته می‌شوند و به انتخابی راحت و کاربرپسند تبدیل شده‌اند. طراحی مغناطیسی این هولدرها، ویژگی برجسته و قابل توجه آنهاست. این هولدرها خیلی سریع تنظیم می‌شوند و دستگیره قوی آن‌ها، موبایل را به طور ایمن در جای خود نگه می‌دارد. حتی در هنگام توقف‌های ناگهانی یا رانندگی در جاده‌های ناهموار، این هولدرها به خوبی از گوشی‌تان محافظت می‌کنند. علاوه بر این، قابلیت تنظیم این هولدرها تضمین می‌کند که می‌توانید زاویه مناسبی برای نمایشگر گوشی‌تان پیدا کنید.

بهترین هولدر موبایل برای خودرو

پیشنهاد بروز کالا برای بهترین نگهدارنده گوشی برای ماشین

برخی از بهترین مدل‌های نگهدارنده گوشی که برای ماشین استفاده می‌شوند شامل این مواردند:

1. پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل THL 1203

کمپانی تسکو یکی از کمپانی‌های نام آشنا است که در زمینه تولید لوازم جانبی‌ای مثل ماوس و کیبورد، هدست، کیس، بلندگو و محصولات این چنینی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات این شرکت که طرفداران زیادی دارد پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل THL 1203 است. این پایه نگهدارنده مقاومت بالایی دارد و با گوشی‌هایی تا سایز ۷ اینچ سازگار است. این مورد از بهترین هولدر موبایل برای ماشین با قیمت مناسبی عرضه می‌شود تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند. این هولدر، مگنتی است و دو اهرم پیچی دارد که در بخش پشتی آن واقع شده‌اند. را کمک این اهرم‌ها می‌توان زاویه و ارتفاع را تنظیم کرد. در محل تماس هولدر با گوشی نیز از مواد باکیفیت سیلیکونی استفاده شده که باعث می‌شوند آسیبی به گوشی وارد نشود. 

هولدر گوشی موبایل تسکو مدل THL 1203

ویژگی‌ها:

  • جنس پلاستیک و سیلیکون
  • اتصال مگنتی
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • قابل نصب روی داشبورد و شیشه

2. پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت مدل WMH006

 یک هولدر همه کاره که علاوه بر ماشین می‌توان آن را روی میز، دیوار، کابینت و هر فضای دیگری نصب کرد. این پایه به وسیله نیروی مغناطیسی، امکان نصب آسان موبایل را فراهم می‌کند. پایه‌های دوقلو و آلومینیومی که باعث استحکام و عدم لغزش می‌شوند آن را در زمره بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین و همچنین نگهداری تبلت تبدیل می‌کند. پایه نگهدارنده WMH006 در برابر تغییرات آب و هوایی، رطوبت و غیره مقاوم است و انتخابی عالی برای افرادی است که به کیفیت اهمیت می‌دهند.

هولدر موبایل و تبلت مدل WMH006

ویژگی‌ها

  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • قابلیت تنظیم ارتفاع 
  • وزن پایین و قابلیت حمل آسان

3. پایه نگهدارنده موبایل ارگو WMH002

این هولدر همه کاره ابعاد کوچکی دارد و به خاطر قابلیت تاشونده می‌توان آن را به راحتی حمل کرد. هولدر گوشی ارگو مدل WMH002 برای گوشی‌هایی که اندازه آن‌ها به ۶.۵ اینچ می‌رسد مناسب است. این هولدر همچنین دارای پایه آلومینیومی مقاوم و بادوامی است که به ایمن نگه داشتن گوشی موبایلتان کمک می‌کند. در ساخت این هولدر از پد سیلیکونی استفاده شده که از لغزش دستگاه روی پایه جلوگیری می‌کند.

پایه نگهدارنده موبایل ارگو WMH002

ویژگی‌ها:

  • قابلیت تنظیم زاویه
  • قابلیت نصب و استفاده آسان
  • انتخابی بادوام با عمر طولانی

4. هولدر زیلوت مدل Zealot HG02

بهترین هولدر موبایل برای ماشین ساخته شده از مواد باکیفیت و متریال مقاوم که و در عین حال قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد و طرفداران زیادی داشته باشد. جنس بدنه هولدر زیلوت مدل Zealot HG02 از ABS و EVA است که جزو محکم‌ترین و باکیفیت‌ترین پلاستیک‌ها هستند. این هولدر برای گوشی‌هایی با عرض بین ۵۵ تا ۹۵ میلی متر ساخته شده است و به نحوی طراحی شده که هیچ آسیبی به گوشی‌تان وارد نمی‌کند. یکی دیگر از مزایای این هولدر این است که در برابر ویبره گوشی مقاوم است.

هولدر زیلوت مدل Zealot HG02

ویژگی‌ها:

  • قابل استفاده برای طیف وسیعی از گوشی‌ها 
  • کیفیت ساخت مناسب
  • قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • نصب آسان
  • حجم کم و حمل آسان

5. هولدر زیلوت مدل Zealot HG01

هولدر زیلوت مدل Zealot HG01 به نحوی طراحی شده است که می‌تواند در برابر تکان خوردن شدید خودرو مقاومت کند و از گوشی‌تان محافظت کند. این هولدر همچنین در برابر گرما و حرارت هم مقاوم است. این محصول هر آنچه که از یک هولدر باکیفیت انتظار دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. دهانه آن نیز قابل تنظیم است و برای گوشی‌هایی با عرض ۵۵ تا ۹۵ میلی متر مناسب است. این دهانه همچنین دارای یک دکمه است که با فشار دادن آن به صورت اتوماتیک و راحت باز می‌شود. طول بدنه این هولدر هم قابل تنظیم است و این امکان را فراهم کرده که هر زمان که خواستید گوشی را به خود نزدیک یا از خود دور کنید. بدنه این محصول نیز از ABS و EVA مرغوب ساخته شده است که باعث کیفیت و دوام بالای آن شده است.

هولدر زیلوت مدل Zealot HG01

ویژگی‌ها:

  • دارای امکان چرخش ۳۶۰ درجه
  • مناسب برای طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها
  • وزن متعادل و قابل حمل
  • قابل نصب روی داشبورد یا شیشه خودرو

6. هولدر موبایل تسکو مدل TSCO THL-1212

یک همراه مطمئن که گوشی‌تان را تا زمان رسیدن به مقصد ایمن نگه می‌دارد. هولدر موبایل تسکو مدل TSCO THL-1212 را می‌توانید هم روی شیشه و هم داشبورد نصب کنید که محل قرارگیری آن به سلیقه و ترجیحات شخصی‌تان بستگی دارد. هولدر TSCO THL-1212 بازوهای کشویی و قابل تنظیم دارد که با کشیدن آن‌ها می‌توانید اندازه هولدر را متناسب با گوشی‌تان تنظیم کنید. به طور کلی این هولدر می‌تواند برای گوشی‌هایی با عرض ۶۰ الی ۹۳ میلی متر مناسب باشد. یکی از ویژگی‌های کاربردی این هولدر این است که علاوه بر قرار دادن گوشی موبایل، می‌توانید GPS را هم روی آن قرار دهید.

بدنه TSCO THL-1212 از پلاستیک مقاوم و باکیفیت ساخته شده است که به خوبی در برابر ضربه یا حرکت مقاومت می‌کند. علاوه بر این، استند یا پایه‌ای که گوشی روی آن قرار می‌گیرد نیز از پلاستیک و سیلیکون ساخته شده است. این هولدر تا حدی محکم و قابل اطمینان است که می‌توانید بدون هیچ نگرانی‌ای گوشی‌تان را روی آن قرار دهید و در زمان نیاز فوراً به آن دسترسی داشته باشید.

هولدر موبایل تسکو مدل TSCO THL-1212

ویژگی‌ها:

  • قیمت مقرون به صرفه
  • متناسب برای انواع گوناگون گوشی‌ها
  • دوام بالا

7. پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل TSCO THL 1215

این هولدر یک انتخاب عالی برای راننده‌هایی است که می‌خواهند بدون مداخله در میدان دید، به گوشی‌شان دسترسی داشته باشند. هولدر TSCO THL 1215 وزن کم و ابعاد مناسبی دارد که می‌تواند نیازهای افراد را به خوبی برآورده کند. یکی از مزایای این هولدر مگنت بسیار قوی آن است که می‌تواند بدون مشکل وزن بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌ها را تحمل کند. زاویه و ارتفاع این هولدر باکیفیت را نیز می‌توانید بسته به دلخواهتان تنظیم کنید. این هولدر انعطاف پذیری زیادی دارد و می‌توانید روی شیشه یا داشبورد آن را نصب کنید. بازوهای کشویی این محصول باعث شده‌اند که به خوبی خود را با ابعاد اکثر گوشی‌ها تطبیق دهد.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل تسکو مدل TSCO THL 1215

ویژگی‌ها:

  • مناسب برای طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها
  • وزن متناسب
  • قیمت مقرون به صرفه
  • کیفیت ساخت بالا

سخن پایانی

هولدرهای موبایل امروزه به ابزاری عالی و همه جانبه برای فضای داخلی خودروها تبدیل شده‌اند. این هولدرها با در دسترس نگه داشتن گوشی باعث می‌شوند که دیگر مدام دنبال گوشی‌تان نگردید. در مقاله راهنمای خرید هولدر گوشی برای ماشین به انواع مختلف این هولدرها، فاکتورهای مهم هنگام خرید و برخی از مدل‌های پرطرفدار هولدرهای موبایل اشاره کردیم تا پروسه خرید را برای شما آسان‌تر کنیم و شما را از سردرگمی میان مدل‌های متنوع موجود در بازار نجات دهیم.

سوالات متداول

1. آیا خرید هولدر موبایل برای ماشین ضروری است؟

خرید این هولدرها ضروری نیست و یک وسیله جانبی اختیاری و سلیقه‌ای در نظر گرفته می‌شوند. اگر مدام هنگام رانندگی گوشی موبایلتان را گم می‌کنید یا این که نمی‌دانید گوشی‌تان را کجا قرار دهید که دسترسی سریعی به آن داشته باشید، با خرید این هولدرها متوجه می‌شوید که یک ابزار ساده تا چه حد می‌تواند کارتان را راحت کند.

2. آیا هولدرهای موبایلی که برای ماشین استفاده می‌شوند می‌توانند به گوشی موبایلتان آسیب بزنند؟

به طور کلی هولدرهای موبایل در صورتی که به درستی طراحی و استفاده شوند به گوشی‌تان آسیب نمی‌زنند. خیلی از افراد به اشتباه فکر می‌کنند که هولدرهای مغناطیسی به تلفن همراهشان آسیب می‌زنند؛ اما اگر چه این هولدرها از نیروی مغناطیسی برای نگه داشتن گوشی شما در جای خود استفاده می‌کنند؛ اما میدان مغناطیسی آن‌ها آنقدر قوی نیست که به قطعات گوشی‌تان آسیب برساند پس نیازی نیست که نگران آسیب دیدن دستگاهتان باشید.

3. برای هولدر گوشی از چه پلاستیکی استفاده می‌شود؟

پلی پروپیلن رایج‌ترین پلاستیکی است که در ساخت برخی از هولدرهای گوشی استفاده می‌شود و مقاومت شیمیایی عالی‌ای دارد. این ماده همچنین ارزان است و هولدرهای ساخته شده از این پلاستیک معمولا با قیمت مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شوند. پلی کربنات نیز ماده دیگری است که اغلب در ساخت هولدرهای موبایل برای ماشین استفاده می‌شود و مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد.