راهنمای جامع خرید قسطی از بروزکالا

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید کالایی را تهیه کنید اما بودجه کافی برای خرید آن را در اختیار نداشته باشید؟

آیا شما تا کنون اقدام به خرید اقساطی کالایی کرده‌اید؟

به نظر شما خرید اقساطی چه مزایایی دارد؟

بسیاری از افراد معتقد هستند هنگامی که بودجه کافی برای خرید یک محصول را ندارید، می‌توانید آن را به صورت قسطی تهیه کنید. این‌گونه هم تمامی پس‌انداز خود را یک‌جا خرج نمی‌کنید و هم صاحب جنس مورد نظرتان خواهید شد. بروزکالا یکی از برترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور محسوب می‌شود که محبوبیت بسیاری نیز دارد. این مجموعه پس از سال‌ها تجربه در زمینه فروش انواع محصولات دیجیتال، محصولات صوتی و تصویری و نیز لوازم خانگی و... برای راحتی حال مشتریان خود، امکان خرید اقساطی را فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید. 

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • خرید قسطی چیست؟
  •  مزایای خرید اقساطی برای خریدار
  • مزایای خرید اقساطی برای فروشنده
  • خرید اقساطی از بروزکالا چگونه است؟
  • نتیجه‌گیری

خرید قسطی چیست؟

امروزه قیمت بسیاری از اجناس در کشور ما بسیار بالا است و برخی از افراد جامعه توانایی خرید نقدی اجناس مورد نظر خود را ندارند. به همین منظور است که بعضی از فروشگاه‌ها محصولات خود را به صورت قسطی به مشتری ارائه می‌دهند. اما خرید قسطی چیست؟ خرید قسطی در حالت کلی فرایندی است که مشتری بخشی از هزینه خرید محصول را به صورت نقدی می‌پردازد و متعهد می‌شود که باقی‌مانده وجه مورد نظر را به صورت اقساطی در فواصل زمانی مشخص پرداخت کند. میزان مبلغ هر قسط نیز از قبل مشخص می‌شود. این‌گونه فردی که بودجه کافی برای خرید یک دستگاه گران‌قیمت مانند لپ‌تاپ را ندارد، به راحتی صاحب این دستگاه می‌شود و سپس مبلغ باقی‌مانده را به صورت اقساط می‌پردازد. فروش اقساطی بروزکالا نیز به همین منظور راه‌اندازی شده است.  

فروش اقساطی بروزکالا

مزایای خرید اقساطی برای خریدار

حال که می‌دانید خرید قسطی چیست، بهتر است از فواید و مزایای این نوع خرید نیز اطلاعاتی کسب نمایید. در حات کلی خرید یک کالا به صورت قسطی دارای مزایایی برای خریدار است. همان‌طور که پیشتر نیز ذکر شد، اگر فردی بودجه کافی برای خرید محصولی نداشته باشد، می‌تواند با این روش خرید، صاحب آن کالا شود.

در این روش خریدار بخشی از بهای محصول ( معمولاً نیمی از مبلغ ) را می‌پردازد و باقی وجه را در قسط‌های مشخص و در زمان معینی پرداخت می‌کند. یکی از مزایای این روش خرید، تحویل گرفتنِ فوری کالا است. این یعنی شما پس از پرداخت اولیه وجه نقد و تعهد برای پرداخت مابقی مبلغ به صورت قسطی، کالای خریداری شده را تحویل می‌گیرید و از آن استفاده می‌کنید.

جالب است بدانید که گاهی برخی از فروشندگان برخی از اجناس خود را به صورت کاملاً قسط و بدون پرداخت بهای اولیه به مشتری تحویل می‌دهند که به این روش خرید از دم قسط می‌گویند. 

پیشنهاد مطالعه: شروع فروش ویژه‌ در بروزکالا با اقساط بلند مدت

مزایای خرید اقساطی برای فروشنده

در این روش خرید این تنها خریدار نیست که با پرداخت بخشی از بهای کالا و قسط‌‌‌ بندی مابقی مبلغ، صاحب کالا می‌شود. فروشنده نیز در این نوع معامله سود می‌کند اما چگونه؟ در حالت کلی فروشنده با فروش اجناس خود به صورت اقساطی، در دراز مدت مبلغ بیشتری از بهای نقدی اجناس را از خریدار دریافت می‌نماید. مزیت دیگری که فروش اقساطی برای فروشندگان دارد، تبلیغات است.

در واقع این نوع فروش برای آنها نوعی تبلیغات محسوب می‌شود و مشتریان بیشتری به آن فروشگاه جذب می‌شوند. بنابراین فروش اقساطی کالا برای فروشنده باعث محبوبیت فروشگاه و بالاتر رفتن میزان فروش او می‌شود.

خرید اقساطی از بروزکالا چگونه است؟

از آنجا که بروزکالا ارائه‌دهنده محصولات مختلفی است، شما می‌توانید از این شرایط اقساطی برای خرید انواع قطعات کامپیوتر و جانبی، کامپیوتر، تبلت، لپ‌تاپ، موبایل و... استفاده کنید. اما خرید اقساطی از بروزکالا چگونه است؟

شما دوستان گرامی برای خرید اقساطی جنس مورد نظر خود از بروزکالا ابتدا باید بدانید که می‌توانید این خرید را به 3 صورت انجام دهید. در روش اول و دوم یعنی "جت وام" و "ازکی" شما نیازی به ضمانت شخص نخواهید داشت و تنها ضمانتی که به آن نیاز خواهید داشت یک برگه چک صیادی می‌باشد.

جالب است بدانید که از مزایای گرفتن وام از جت وام و ازکی، صرفه‌جویی در زمان کل فرآیندهای گرفتن وام به صورت آنلاین و بدون حضور در بانک است. همان‌طور که ذکر شد، شما می‌توانید بدون نیاز به ضامن و فقط با یک برگ چک صیادی در زمانی بسیار کوتاه وام بگیرید و برای خرید محصول مورد نظرتان در بروزکالا اقدام نمایید.

1. مراحل دریافت وام از جت وام

خرید قسطی از بروزکالا با وام

برای خرید اقساطی از بروزکالا از طریق جت وام تا مبلغ 50 میلیون تومان، ابتدا در سایت جت وام ثبت نام کنید. به خاطر بسپارید که باید با شماره موبایل وام‌گیرنده مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید. سپس با تأیید قوانین، میزان درخواست تسهیلات و مدت بازپرداخت را مشخص می‌کنید. این سایت استعلامی از سوابق اعتباری و خوش حسابی شما می‌گیرد. نداشتن چک برگشتی، بدهکاری مالیاتی و قسط معوق بررسی می‌شود. سپس هزینه استعلام پرداخت می‌شود و نتیجه استعلام مشاهده خواهد شد.

پس از اتمام این مرحله، شما باید یک برگ چک در سامانه صیاد به مبلغ ضمانت تسهیلات ثبت نمایید و عکس آن را در سامانه بارگزاری کنید. مبلغ عملیات سامانه جت وام نیز در این مرحله پرداخت می‌شود. پس از ارسال چک به مجموعه جت وام و دریافت تسهیلات در کارت بانکی که اعلام شده است، کافی است که شما اقدام به خرید از بروزکالا نمایید و هنگام پرداخت مبلغ مورد نظر، درگاه بانکی جت وام را انتخاب کنید.

2. مراحل دریافت وام ازکی

خرید قسطی لپ تاپ

برای خرید قسطی از بروزکالا می‌توانید از وام ازکی نیز استفاده کنید. برای دریافت وام تا سقف مبلغ 75 میلیون تومان و تا مدت 18 ماه، ابتدا باید به سایت ازکی مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را وارد کنید. در مرحله بعد در سیستم بانکی اعتبارسنجی انجام می‌شود و استعلام خوش‌حسابی شما مشتری گرامی گرفته می‌شود. سپس شما مدارک مورد نیاز را بارگذاری می‌کنید. اگر شما در تهران هستید، باید برخی از مدارک را به صورت فیزیکی به نماینده ازکی تحویل دهید. در صورتی که شما در شهرستان باشید، مدارک را با پست ارسال خواهید کرد. حدود 3 روز پس از تحویل مدارک، افزایش اعتبار صورت می‌گیرد و شما می‌توانید اجناس مورد نظر خود را از فروشگاه بروزکالا به صورت قسطی خریداری نمایید. 

نتیجه‌گیری

در مقاله‌ای که خواندید، متوجه شدید که خرید اقساطی بروزکالا چگونه صورت می‌گیرد. شما مشتریان گرامی می‌توانید از طریق جت وام تا مبلغ 50 میلیون تومان با یک برگ چک صیادی و بدون ضامن تا سقف 24 ماه و به صورت فوری وام را دریافت نمایید. ازکی، وام شما را تا سقف 75 میلیون تومان تا سقف 18 ماه فقط با یک برگ چک صیادی و بدون ضامن به شما ارائه می‌دهد. بای چک، روش دیگری است که می‌توانید از طریق آن، بدون سقف و بسته به میزان اعتبار حساب بانکی تا سقف 24 ماه و با چک و سفته از بروزکالا خرید اقساطی داشته باشید. به خاطر بسپارید که این خرید اقساطی بدون محدودیت مکانی و فوری انجام می‌شود. کارشناسان بروزکالا همواره پاسخ‌گوی سوالات شما دوستان گرامی هستند و شما می‌توانید با آنها مشاوره رایگان داشته باشید. 

سوالات متداول 

1. در حالت کلی برای خرید اقساطی یک جنس باید چه کار انجام دهم؟

شما در حالت کلی برای خرید یک کالا به صورت اقساطی نیاز به پرداخت مبلغ اولیه، چک یا سفته و یا ضامن معتبر برای تضمین پرداخت اقساط دارید اما در بروزکالا نیازی به ضامن معتبر نیست. در مقاله‌ای که مطالعه کردید، شرایط خرید قسطی بروزکالا بیان شد.

2. مزایای استفاده از جت وام چیست؟

سرعت فرایند گرفتن وام و مبلغ بالایی که به شما تعلق می‌گیرید ( سقف 50 میلیون تومان ) از مزایای بی‌نظیر جت وام محسوب می‌شود.