شروع فروش ویژه‌ در بروز کالا با اقساط بلند مدت

با فروش اقساطی بروز کالا، نیازی نیست بیشتر صبر کنید. اکنون می توانید به راحتی تلفن همراهی را که دوست دارید بخرین، صاحب تجهیزات گیمینگ شوید و یا لپ تاپ مورد نیازتان را خریداری کنید. ما به شما بهترین برنامه منعطف را  ارائه می دهیم تا شما بتوانید براحتی اقساط خود را با توجه به میزان درآمد خود تنظیم کنید.

اگر نیاز است قطعات کامپیوتر خود را ارتقا دهید، اداره ی خود را هوشمند کنید و یا می خواهید صاحب بروزترین گوشی هوشمند شوید، بدون نگرانی در مورد هزینه، هر مدلی را که دوست دارین انتخاب کنید. کافیه فقط قطعه مورد نظرتون رو انتخاب کنید که دارای بهترین ویژگی های مارک هایی مانند اپل، سامسونگ، شیائومی، ال جی، نوکیا و ... است و هزینه آن را فقط با استفاده از سامانه بای چک پرداخت کنید.

اگر شما دارای یک منبع درآمد منظم هستید، می توانید برای خرید تلفن های هوشمند قسطی ما اقدام کنید. کافیست وارد فروشگاه ما شوید، کالاهای مورد نیازتان را انتخاب کنید و هزینه کل را به چندین قسط تقسیم کنید.

خرید اقساطی کالا از بروز کالا

خرید قسطی ما یا با چک و یا سفته میسر می گردد. هیچ محدودیت مکانی برای خریداران وجود ندارد و شما از همه نقاط ایران می توانید تا هر مبلغی که بخواهید از ما خرید کنید.

پس از اینکه در سامانه اعتبار سنجی بای چک، احراز هویت شدید، یک تاییدیه برای فروشگاه ما ارسال می کند. کارشناسان ما با توجه به این تاییدیه، یک چک یا سفته از شما می گیرد و یا روند خرید با کسر از حقوق ماهانه انجام می شود

در این مرحله شما می توانید خرید آنلاین خود را انجام داده و با تعیین مقدار پیش پرداخت و تعداد اقساط، مبلغ خریدتان را قسط بندی کنید.

برای مطالعه شرایط احراز هویت در بای چک کلیک کنید

برای ثبت نام خرید قسطی در بروز کالا کلیک کنید

برای تعیین اقساط پرداختی کلیک کنید

همین الان شروع کنید و خرید آنلاین قسطی خود را انجام دهید.