جدیدترین اپل واچ ها

در بین تکنولوژی­ های جدید، نباید ساعت­های هوشمند یا اسمارت واچ­ ها را نادیده گرفت؛ با ساعت­ هوشمند، شما قادر به انجام بسیاری از کارهای روزمره هستید از گوش دادن به موسیقی گرفته تا چک کردن پیام­ها و تماس­ها. این ساعت­ ها که عمر طولانی نیز ندارند، امروزه در بین مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده ­اند. این تکنولوژی در همین مدت نسبتا کوتاه پیشرفت بسیار خوبی داشته و توسط شرکت­ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می­‌شوند؛ شرکت اپل از شناخته­ شده­ترین و در حقیقت سردمداران ساخت ساعت­های هوشمند می‌باشد و از توسعه ­دهنگان آن است. برند اپل با نوآوری­های بسیاری که در این زمینه داشته توانسته ساعت‌های هوشمند فوق ­العاده ­ای در طول این سال­ها تولید کند، به طوری که جدیدترین اپل واچ­ها از فناوری پیشرفته و همچنین ظاهری زیبا و شیک برخوردارند و کیفیت بسیار بالایی نیز دارا می­ باشند. ما در این سری از مقاله‌های بروز کالا قصد داریم تا مطالبی را جهت راهنمای خرید اسمارت واچ به شما ارائه دهیم.

 عناوین :

  • اپل واچ سری 7 مدل 45mm Aluminum case
  • اپل واچ سری SE 44mm Aluminum case
  • اپل واچ سری 6 Aluminum case 44mm

 

 

اولین نمونه از جدیدترین اپل واچ­‌ها : اپل واچ سری 7 مدل45mm Aluminum case

مشخصات کلی

  1. حافظه داخلی 32 گیگابایت با یک گیگابایت رم
  2. ابعاد : 44x38x10.4 میلی­متر
  3. اندازه صفحه نمایشگر : 1.9 اینچ
  4. سازگاری با سیستم عامل IOS نسخه 14 به بالا و iPhone 6s  به بالا

اگر شما مایل به خرید جدیدترین و کامل­ترین اپل واچ هستید، بدون شک اپل واچ سری 7 بهترین گزینه برای شما می­‌باشد. این ساعت جدیدترین اپل واچ در بازار است و انتخابی جذاب و عالیست. اپل واچ سری 7 دارای نمایشگر مستطیل شکل و بدنه­ای از جنس آلومینیوم است و قاب پشت این ساعت ضد خش می­باشد از کریستال سیریا ساخته شده است. وزن این مدل فقط 38 گرم می­باشد و بسیار سبک است و همچنین حتی در عمق 50 متری زیر آب نیز دوام می­آورد. این ساعت مقاومت بالایی دربرار ضربات دارد و لارم به ذکر است که اپل واچ سری 7 به عنوان جدیدترین اپل واچ، از گواهی IP6X استفاده می­ کند.

 

 از امکانات موجود در این ساعت باید به حسگر ضربان قلب و قابلیت اتصال به GPS اشاره نمود و همچنین باتری این ساعت ضد آب، نسبت به نسل­ها قبل خود، 33 درصد بهبود داشته و توانایی حفظ باتری به مدت 18 ساعت را نیز دارا است و ضمننا می­توانید آن را با شارژ سریع بی­سیم شارژ کنید.

اپل واچ سری 7،  به دلیل داشتن سنسورهای سنجش سلامتی که دارد - مانند سنجش اکسیژن خون - ساعتی مناسب برای ورزش کردن است.

نکات مثبت :

گواهی IP6X

 شارژ سریع

ضد آب

 تنوع رنگ

نکات منفی :

 قیمت بسیار بالا

 پورت ­USB ندارد.

همچنین یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند اپل  از این سری که در سایت بروزکالا بسیار پرطرفدار می‌باشد، Apple Watch سری 7 نسخه 41 میلی‌متری است.

 

دومین نمونه از جدیدترین اپل­ واچ ­ها : اپل واچ سری SE 44mm Aluminum case

 

مشخصات کلی

  1. حافظه داخلی 32 گیگابایت با یک گیگابایت رم
  2. ابعاد : 40x34x10.7 میلی­متر
  3. اندازه نمایشگر : 1.78 اینچ
  4. دارای سازگاری با سیستم عامل IOS نسخه­ 14 به بالا و گوشی­های iPhone 6s به بالا

در بین جدیدترین اپل واچ­‌ها، سری SE نسبت به سری­های 6  و 7 از قیمت بهتر و پایین­تری برخوردار است. این محصول برای همه افراد به­‌خصوص افرادی که نمی­‌خواهند زیاد خرج کنند ولی کیفیت بالا می­‌خواهند انتخاب بسیار مناسبیست.

 

جنس بدنه سری SE از آلومینیوم است و بند سیلیکونی دارد. این سری از صفحه نمایش از نوع  Retina LTPO OLED می­باشد و با تراکم پیکسلی 236 بر اینچ، از کیفیت خوبی برخوردار است ولی برخلاف سری 6 و  7از AOD پشتیانی نمی­کند. تراشه­ای که در این سری از آن بهره برده شده، تراشه S5 است که چند برابر از سری3 سرعت بیشتری را داراست. پردازنده دو هسته­‌ای دارد و عمر باتری این ساعت نیز 18 ساعت می­‌باشد.

از امکانات این محصول این است که قابلیت سنجش ضربان قلب و گام شمار دارد ولی از قابلیت سنجش اکسیژن خون برخوردار نیست.

نکات مثبت :

پشتیبانی از GPS داخلی

ضد آب

نکات منفی :

عدم پشتیبانی از AOD

قابلیت سنجش اکسیژن خون ندارد.

 

 

سومین نمونه از جدیدترین اپل­ واچ­ ها : اپل واچ سری 6 Aluminum case 44mm

مشخصات کلی 

  1. حافظه داخلی 32 گیگابایت
  2. ابعاد : 45x38x10.7  میلی­متر
  3. اندازه صفحه نمایش : 1.78 اینچ
  4. دارای سازگاری یا سیستم عامل  IOS و iPhone 6s به بالا

 

این سری در بین جدیدترین اپل واچ­ها از قابلیت و ویژگی­های بسیاری برخوردار است. این ساعت در استفاده­های روزمره و ورزشی کاربرد دارد این مدل ضد آب می ­باشد و تا عمق 50 متری زیر آب مقاومت می ­کند. با این ساعت دیگر لازم نیست نگران بارش باران و یا خیس شدن­هایی از این قبیل باشید و حتی در هنگام شنا نیز، نیاز به درآوردن این ساعت نخواهید داشت.

جنس بند این ساعت از سیلیکون است و فرم صفحه آن مستطیلی می­ باشد. این ساعت با صفحه نمایش 1.78 اینچی از رزولوشن 324x448 پیکسل برخودار است و مجهز به پنل Retina LTPO OLED می­ باشد. از دیگر قابلیت­های اپل واچ سری 6 باید به قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن آن نیز اشاره نمود. باید گفت که سری 6 در دو اندازه نمایشگر 40 و 44 موجود می­ باشد که فرق جزئی با یکدیگر دارند.

در این سری از تراشه S6 استفاده شده که سرعت بیشتری _ در حدود 2.5 برابر بیشتر _ نسبت به سری 5 دارد. این سری نیز دارای سنسورهای سنجش سلامت نظیر سنجش اکسیژن خون و سنجش ضربان قلب است و همچنین قابلیت اتصال به GPS را نیز دارا می­باشد. عمر باتری اپل واچ سری 6 در حدود 18 ساعت است.

اپل واچ سری 6 به عنوان یکی از جدیدترین اپل واچ­ها، از بهترین ساعت­­های هوشمند بوده و انتخابی بسیار مناسب است.

نکات مثبت :

دارای گواهیIP6X  بای مقاومت در برابر گرد و غبار می­ باشد.

ضد آب

اسپیکر باکیفیت و با صدای بالا

قابلیت شارژ سریع

نکات منفی :

قیمت بالا

صفحه نمایش کوچکتر از سری 7

لازم به ذکر است که اکثر ساعت‌های هوشمند نسل جدید اپل به گونه‌ای طراحی شده‌اند، که بتوان به راحتی برای آن‌ها از بند ساعت جدید استفاده کرد. به این صورت، شما می‌توانید با تهیه چند رنگ بند ساعت، ساعت خود را در موقعیت‌های مختلف و با لباس‌های متفاوت خود هماهنگ کنید.

خلاصه :

در این مقاله ما سعی کردیم چند نمونه از جدیدترین اپل واچ ­ها را به شما معرفی کرده و ویژگی­های آن را در اختیارتان قرار دهیم. باید خاطر نشان کرد که برای انتخاب بین جدیدترین اپل­ واچ­ها باید به هزینه­ ای که می­ خواهید برای خرید آن بپردازید، دقت کنید و سپس با توجه به ویژگی­هایی که هرکدام دارند، بهترین انتخاب را تهیه کنید. از آن­جایی که کاربرد ساعت­ هوشمند اپل برای استفاده در کنار موبایل­های آیفون بهینه شده­ است، به خصوص برای افرادی که از این گوشی­ های همراه استفاده می­ کنند، اپل واچ گزینه­ ی بسیار مناسبی­ است.

سوالات متداول :

جدیدترین اپل واچ در حال حاضر چیست ؟

در حال حاضر، آخرین اپل واچ عرضه شده در بازار، اپل واچ سری 7 است که در سال 2022 وارد بازار شد.

آیا به جز سری 6، سری­های 7 و SE نیز در دو اندازه نمایشگر موجود هستند ؟

بله. هر دو سری 7 و SE در دو اندازه نمایشگر موجود هستند. سری 7 در دو اندازه 45 و 41 میلی­متر و سری SE در اندازه­های 40 و 44 میلی­متر موجود هستند.

بهترین اپل واچ در بین جدیدترین اپل واچ­ ها کدام است ؟

بهترین اپل واچ، اپل واچ سری 7 که جدیدترین آن­هاست می­ باشد.  در صورتی که قیمت بالای آن برای شما اهمیت ندارد، بهترین انتخاب بین جدیدترین اپل واچ ها است.

در بین جدیدترین اپل واچ­ها، کدام از پایین­ترین قیمت برخوردار است ؟

در بین ساعت­های هوشمند معرفی شده، اپل واچ سری SE کم­ترین قیمت را دارد و نسبت به سری 6 و 7 مقرون­ به­ صرفه­ تر می­ باشد.