مروری بر 5 هدفون پشت بسته برتر در بهار سال 2021

بهترین هدفون پشت بسته کدامند؟ اگر شما تا به حال از هدفون های رو گوشی استفاده کرده باشید، به احتمال زیاد نوع طراحی آن ها پشت بسته بوده است. برخلاف هدفون های پشت باز، که سعی دارند با استفاده از استراتژی های متفاوتی مثل خارج و وارد کردن صدا از هدفون، صدا را طبیعی تر جلوه دهند، هدفون های پشت بسته سعی دارند مانع شنیده شدن صدای پس زمینه گردند و هم چنین سعی دارند صدای آن ها به بیرون تراوش نکند. این هدفون ها برای خیلی از افراد مناسب هستند، چرا که آن ها بسیار کاربردی و به اصطلاح همه کاره هستند و همچنین برای افرادی که به دنبال آرامش هستند نیز مناسب اند، چرا که صدا از آن ها خارج نمی شود و افراد اطراف شما را آزار نمی دهد. به علاوه بیس هدفون های پشت بسته نسبت به هدفون های پشت باز قوی تر است. به طور کلی، بیشتر ایرباد ها و هدفون های رو گوشی پشت بسته هستند و ما در ادامه این متن به بررسی هدفون های رو گوشی خواهیم پرداخت.

برای بررسی مشخصات، قیمت انواع هدست و قیمت انواع هندزفری کلیک کنید

ما نزدیک به 570 هدفون مختلف را مورد بررسی قرار داده ایم و در ادامه پیشنهادات مان را درباره بهترین هدفون های پشت بسته که باید آن ها را بخرید ارائه داده ایم.

بهترین هدفون های پشت بسته بی سیم: هدفون بی سیم Sony WH-1000XM4:

  • مدل: رو گوشی
  • نوع پوشش: پشت بسته
  • بی سیم: هست
  • قابلیت نویزگیری: دارد
  • میکروفون: دارد
  • مبدل: حرکتی

هدفون بی سیم Sony WH-1000XM4:، بهترین هدفون های پشت بسته ای هستند که ما مورد بررسی قرار دادیم و هم چنین آن ها از بهترین اتصال بی سیم نیز برخوردار هستند. این هدفون های بلوتوثی بسیار بر سر احساس راحتی دارند و از پلاستیک مرغوب ساخته شده اند، هم چنین پد هایی نیز در آن ها تعبیه شده است که به آن ها حس راحتی و سبکی بیشتری ارائه دهد. آن ها قادر هستند تا 37 ساعت شارژ خود را نگه دارند و همین امر می تواند آن ها را برای چندین استفاده، آن هم با یک بار شارژ شدن مناسب گرداند. البته لازم به ذکر است که میزان مصرف باتری این هدفون ها تا حد زیادی به نوع و ساعات مصرف شما بستگی دارد.

صدای آن ها بسیار باکیفیت است و بیس آن ها نیز قوی است، که این ویژگی آن ها برای کسانی که به EDM و موسیقی هیپ هاپ علاقه دارند بسیار خوشایند است. خوشبختانه، این هدفون به اپلیکیشن های مکمل نیز متصل می شود تا از طریق آن ها بتواند به شما قابلیت های متنوعی برای ایجاد تغییرات و تنظیم صدا ارائه دهد و تجربه شما را از این هدفون لذت بخش تر سازد. همچنین آن ها از قابلیت ANC قابل توجهی برخوردارند، یعنی قادر هستند جلوی شنیده شدن صدا های پس زمینه را بگیرند و همین ویژگی آن ها باعث می شود صدا های مزاحمی مثل صدای رفت و آمد اتوبوس ها و ماشین ها و همچنین صدای گفت و گوی سایر افراد، اختلالی برای شما ایجاد نکنند و صدا را با کیفیت عالی گوش دهید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های هدفون خوب

متاسفانه، باید بگوییم میکروفون این هدفون ها آنقدر که باید قوی نیست و می تواند باعث نازک و غیر واقعی شدن صدای شما گردد و ایراد های جزئی دارد. به علاوه آن ها بزرگ هستند و همین امر کمی می تواند همراه داشتن آن ها را کمی سخت کند. به جز این موارد، قرار گیری فوق العاده آن ها روی سر، کیفیت بسیار بالای آن ها و قابلیت حذف صدای پس زمینه آن ها از مواردی هستند که این هدفون ها در دسته بهترین هدفون ها قرار می دهند.

قیمت روز هندزفری , قیمت انواع هدفون , قیمت روز هندزفری

جایگزینی راحت تر برای هدفون قبلی: هدفون بی سیم Bose QuietComfort 35 II/QC35 II 2018

  • مدل: رو گوشی
  • نوع پوشش: پشت بسته
  • بی سیم: هست
  • قابلیت نویزگیری: دارد
  • میکروفون: دارد
  • مبدلک حرکتی

اگر شما به دنبال هدفونی پشت بسته و راحت تر از مدل قبلی هستید، هدفون بی سیم Bose QuietComfort 35 II/QC35 II 2018 را امتحان کنید. بر خلاف هدفون قبلی، این هدفون ها هیچ قابلیتی برای تنظیم صدا به شما ارائه نمی دهند و همچنین طول نگهداری شارژ آن ها نیز کمتر است. اما، این هدفون ها کمی سبک تر هستند و اصلا به گوش های شما فشار وارد نمی کنند و همین امر موجب راحتی بی نظیر آن ها می شود. مثل هدفون سونی (هدفونی که قبل از این معرفی شد)، این هدفون ها نیز قادرند در آن واحد به دو دستگاه متصل گردند، که قابلیت بسیار خوبی است اگر شما بخواهید همزمان از دو دستگاه، مثل کامپیوتر و گوشی تان به عنوان منابع صدا استفاده نمایید. صدای تولید شده توسط آن ها بسیار دقیق و متعادل است و به همین علت برای انواع مختلف موسیقی مناسب هستند. متاسفانه، گوش پد های آن ها ممکن است کمی گرما را در خود جمع کنند و این امر می تواند باعث عرق کردن بیش از حد شما گردد، به خصوص اگر در حین انجام تمرینات ورزشی از هدفونتان استفاده نمایید.

پیشنهاد ما این است که اگر دسترسی داشتن به قابلیت تنظیمات صدا برای شما اهمیت زیادی دارد، هدفون قبلی، یعنی سونی را تهیه کنید، اما اگر راحتی هدفون برای شما مهم تر است، پس احتمالا این مدل برای شما گزینه بهتری می باشد.

قیمت بروز هدفون

بهترین هدفون پشت بسته ارزان قیمت: هدفون بی سیم Razer Opus

  • مدل: رو گوشی
  • نوع پوشش: پشت بسته
  • بی سیم: هست
  • قابلیت نویزگیری: دارد
  • میکروفون: دارد
  • مبدل: حرکتی

بهترین هدفون پشت بسته ارزان قیمت که ما مورد بررسی قرار داده ایم، هدفون بی سیم Razer Opus می باشد. این هدفون ها، قابلیت حذف صدا های پس زمینه یعنی ANC بسیار خوبی دارند و همین امر باعث می شود حین گوش دادن به موسیقی، صدا های اضافه اطراف مثل صدای موتور وسایل نقلیه و گفت و گوی سایر افراد شنیده نشوند. بدنه آن ها از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار است و همین امر آن ها را برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می گرداند.

صدای تولید شده توسط این هدفون ها بسیار دقیق و با کیفیت است و به همین دلیل می توان گفت این هدفون ها برای گوش دادن به محدوده وسیعی از انواع موسیقی ها مناسب هستند. با این که تنظیمات پیش فرض صدای این هدفون ها بسیار عالی ست، اگر شما بخواهید این تنظیمات را تغییر دهید، به راحتی می توانید با استفاده از اپلیکیشن مکمل آن ها، که قابلیت های زیادی به شما ارائه می دهد، به انجام این کار بپردازید. به علاوه باتری این هدفون ها می تواند تا 32 ساعت شارژ خود را نگه دارد و هم چنین خوب است بدانید این هدفون ها از قابلیت خاموش شدن خودکار برخوردارند، یعنی اگر مدتی از آن ها استفاده نکنید، آن ها به طور خودکار با هدف صرفه جویی در باتری خاموش خواهند شد. دکمه های آن ها بسیار راحت هستند و به سادگی می توانید از آن ها استفاده کنید و همچنین آن ها به همراه خود قابی دارند که می توانید هدفون تان را در آن قرار دهید تا هنگام جا به جایی آن ها، آسیبی به آن ها وارد نگردد.

متاسفانه، با این که میکروفون این هدفون ها در ضبط کردن و منتقل کردن صدای شما موفق عمل می کند، اما این هدفون ها ضعفی نسبتا بزرگ به همراه دارند، آن ها قادر نیستند صدای شما را از صدای اطراف تمایز دهند، بنابراین، در محیط های شلوغ، صدای شما را با کیفیتی نامناسب منتقل خواهند کرد. به علاوه برخلاف هدفون های قبلی، این هدفون ها قادر نیستند در آن واحد به بیشتر از یک دستگاه متصل گردند و همین امر می تواند برای افرادی که می خواهند مرتبا منبع صدا را بین دو دستگاه تغییر دهند، کمی دردسر ساز باشد. با همه این اوصاف، این هدفون ها صدای بسیار خوبی تولید می کنند و جنس و طراحی بدنه شان نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین قابلیت ANC آن ها نیز نسبت به سایر هدفون ها در این محدوده قیمت، بسیار بهتر عمل می کند.

بهترین هدفون پشت بسته مخصوص علاقه مندان موسیقی: Audio-Technica ATH-M50x

  • مدل: رو گوشی
  • نوع پوشش: پشت بسته
  • بی سیم: نیست
  • قابلت نویزگیری: ندارد
  • میکروفون: ندارد
  • مبدل: حرکتی

برای بررسی مشخصات، قیمت انواع هدست و قیمت انواع هندزفری کلیک کنید

هدفون های پشت بسته سیمی Audio-Technica ATH-M50x، بهترین و مناسب ترین هدفون ها مخصوص افراد علاقه مند به موسیقی بودند که ما مورد بررسی قرار داده ایم. این هدفون های سیمی رو گوشی، بین علاقه مندان به موسیقی و صدا پردازان، بسیار معروف هستند و می توان گفت آن ها بهترین هدفون های استودیویی هستند. به لطف گوشی های بزرگی که دارند، بسیار راحت هستند و برای هر سازی گوشی مناسب هستند. آن ها اصلا به سر حس تنگی و فشار وارد نمی کنند. آن ها از پلاستیک ساخته شده اند و بسیار مقاوم و عمری به نظر می رسند و همچنین سیم ان ها قابل تعویض است، تا در صورتی که دچار آسیب و خرابی شد، بتوان به راحتی آن را جایگزین نمود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هدست

صدای آن ها بسیار دقیق است و تنظیمات حرفه ای دارد و می توان گفت بسیار طبیعی و متعادل است و هم چنین کمی کوبندگی اضافه نیز به صدا می دهد. البته ممکن است نیاز باشد گاهی تنظیمات آن ها را چک و از نو برنامه ریزی کنید، تا همواره صدای خوب و با کیفیتی دریافت کنید. نمی توان گفت صدای آن ها به اندازه Sennheiser HD 58X Jubilee، قدرتمند است، البته این انتظار نیز از آن ها نمی رود. همین امر نیز باعث می شود این هدفون ها نه تنها برای استفاده های حرفه ای، بلکه برای استفاده های روزمره و معمول نیز مناسب باشند.

همان طور که این هدفون ها بیشتر برای استفاده های استودیویی طراحی شده اند، بسیاری از خدماتی که هدفون های بلوتوثی معمول به مصرف کننده ارائه می دهند را ندارند. آن ها از میکروفون برخوردار نیستند و هچنین روی کابل شان هیچ دکمه ای ندارند، بنابراین نمی توان به راحتی آن ها را کنترل کرد و یا با آن ها تماس تلفنی بر قرار نمود. اما از جهت نیمه پر لیوان، می توانیم بگوییم سیمی بودن این هدفون ها موجب می شوند شما نگران باتری و شارژ کردن آن ها نباشید. البته ممکن است برای استفاده از آن ها با انواع متنوع گوشی ها، نیاز به آداپتور مخصوص داشته باشید.

لیست قیمت هدفون

مناسب قیمت ترین هدفون پشت بسته:

هدفون بی سیم Plantronics BackBeat Go 810:

  • مدل: رو گوشی
  • نوع پوشش: پشت بسته
  • بی سیم: هست
  • قابلیت نویزگیری: دارد
  • میکروفون: دارد
  • مبدل: حرکتی

هدفون های بی سیم Plantronics BackBeat Go 810، بهترین هدفون های پشت بسته با مناسب ترین قیمت ممکن هستند. باتری آن ها قادر است تا 24 ساعت شارژ را نگه دارد و این رقم نسبت به قیمت آن ها بسیار خوب است. به علاوه صدای آن ها بسیار دقیق و متعادل است و به همین دلیل قادرند به پخش انواع موسیقی ها بپردازند.

پد های روی بدنه و گوشی آن ها بسیار ضخیم و راحت هستند. با ابنکه ممکن است بدنه آن ها کمی شکننده به نظر آید، باز هم می توان گفت که نسبتا مقاوم و خوب هستند. به علاوه این هدفون ها قادر هستند در ان واحد به دو دستگاه متصل گردند، که ویژگی بسیار خوبی است اگر علاقه دارید منبع صدا را مدام از گوشی و لپتاپ تان تغییر دهید. با این که اپلیکیشن مکمل آن ها خیلی قابلیت های زیادی به شما ارائه نمی دهد، با یان حال می توانید از طریق آن به تنظیم ANC، در حدی که می خواهید بپردازید.

متاسفانه، با این که قابلیت ANC ان ها به خوبی عمل می کند و مانع شنیده شدن صدا های اطراف می گردد، با این حال می توان گفت در برابر برخی صدا ها عملکرد ضعیفی دارد، به خصوص صدا هایی که از بیس قوی ای برخوردارند، مثل صدای اتوبوس ها و غیره و این مورد می تواند کمی برای مسافرت ها و استفاده در خیابان ها آزاردهنده تلقی شود. برخی از مصرف کنندگان نیز گزارش شکسته شدن بدنه هدفون شان را داده اند، البته این مورد به طور معمول در طولانی مدت رخ می دهد. با این حال اگر شما می خواهید با قیمت کم یک هدفون مناسب تهیه کنید، که از صدا و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد، این هدفون می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. برای بررسی لیست قیمت هندزفری و یا لیست قیمت هدست می توانید به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

مطالب مرتبط: