بهترین ایرباد، هندزفری و هدست 2021

بهترین هدست ها نه تنها صدایی عالی را به شما تحویل می‌دهند، بلکه هر کار دیگری را که نیاز دارید انجام می‌دهند. می‌توانید آن ها را در جیب خود قرار دهید، در رفت و آمد و مترو از ورود سر و صدا به محدوده شنوایی خود جلوگیری کنید و در هنگام تمرین از پایداری آن بر روی گوش اطمینان حاصل کنید. این مقاله مروری بر همه گزینه های برتر دنیای هدفون ها و ایربادها است.

برای بررسی مشخصات و خرید هدست کلیک کنید

بهترین هدفون بی سیم : Jabra Elite 85h

صدای عالی، طراحی عالی

هدفون دورگوشی Elite 85h تقریباً همه چیز را بهتر از رقبای هم قیمت خود انجام می‌دهد.

این هدفون برای چه کسانی مناسب است: Jabra Elite 85h دارای طراحی بصری با تناسب راحت و عمر باتری عالی است، و اگر می‌خواهید یک جلسه شنیداری بی سیم راحت و طولانی مدت را تجربه کنید، یک انتخاب عالی است.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون بلوتوثی Jabra Elite 85h فوق العاده به نظر می‌رسد و می‌توانید از برنامه رایگان Jabra Sound+ برای تنظیم اکولایزر به سلیقه خود استفاده کنید. عمر باتری 36 ساعت است(با حذف نویز فعال) و هدفون به سرعت شارژ می‌شود و 5 ساعت استفاده را تنها پس از 15 دقیقه شارژ فراهم می‌کند. این هدفون با دستیارهای دیجیتال اپل، گوگل و آمازون کار می‌کند و کیفیت میکروفون برای تماس های تلفنی بسیار واضح است. در حالی که اکثر هدفون های بلوتوثی دکمه های گیج کننده و مبهمی دارند که اغلب باعث می‌شوند کار اشتباهی را انجام دهید، این هدفون دارای کنترل های مستقیم و یک فرایند جفت شدن بدون دردسر در همه سیستم عامل های تلفن همراه است. عملکرد حذف نویز فعال متوسط است و صداهای فرکانس پایین را کم می‌کند اما آن ها را به طور کامل از بین نمی‌برد. با این حال، اگر احساس می‌کنید ANC با شدت بالا ناراحت کننده است(ما این پدیده را "مکنده پرده گوش" می‌نامیم)، ممکن است این ANC ملایم تر را به عنوان یک ویژگی خوب قلمداد کنید.

ایرادات: همانطور که قبلاً ذکر شد، حذف نویز فعال برخی از فرکانس های پایین را تا حدی کاهش می‌دهد، اما به اندازه کافی موثر نیست. این واقعیت این هدفون را کمی از ایده آل ها دور می‌کند، اما ویژگی حذف کننده نویز اولویت همه افراد نیست، و ما به حدی، دیگر جنبه های Jabra Elite 85h  را دوست داشتیم که این نقص را نادیده می‌گیریم.

عمر باتری: 36 ساعت

گارانتی: دو سال

محافظت در برابر: باران ملایم و گرد و غبار

بهترین ایرباد بی سیم : Jabra Elite 75t

بیشتر بخوانید: هدفون AirPods Max

بهترین ایرباد بی سیم : Jabra Elite 75t

بهترین هدفون بی سیم واقعی

هدفون های بی سیم Elite 75t راحت، دارای صدای عالی و مجهز به تمام کنترل ها و ویژگی های مورد نیاز شما هستند.

این ایرباد مناسب چه کسانی است: این ایرباد های کاملا بی سیم دارای هیچ سیمی که مانع از فعالیت شما شوند، نیستند، بنابراین اگر حداکثر قابلیت حمل را بدون هیچ گونه نقصی در کیفیت صدا یا تماس می‌خواهید، این مدل مناسب شما خواهد بود و از خرید آن راضی خواهید بود.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون های کاملا بی سیم Jabra Elite 75t  بهترین ایربادهای بلوتوثی هستند، زیرا صدای خوبی دارند، در گوش احساس راحتی می‌کنند و راحتی کامل بدون کابل را ارائه می‌دهند. استفاده از کنترل ها، ساده و راحت است. عمر باتری با هر بار شارژ، هفت ساعت و نیم ذکر شده است که تقریباً برای یک روز کاری کامل کافی است. کیف شارژ آنقدر کوچک است که در جیب یک شلوار جین جا می‌شود و 20 ساعت عمر باتری اضافی را فراهم می‌کند.

ایرادات: استفاده از Jabra Elite لذت بخش بود، اما برخی مسائل جزئی وجود دارد که تاثیر زیادی بر تجربه شما نمی‌گذارد. اگرچه ما با تنظیم Elite 75t از طریق برنامه Jabra Sound+ توانستیم یک پروفایل صوتی مناسب پیدا کنیم، اما کاش صدای بیس و تریبل کمی بیشتر در باکس مهار می‌شد.

عمر باتری: هفت ساعت و نیم

گارانتی: دو سال

محافظت در برابر: آب و گرد و غبار(IP55)

بهترین هدفون با قابلیت حذف نویز

هدفون حذف کننده نویز Bose 700

بهترین هدفون بی سیم برای حذف صداهای مزاحم

هدفون های دورگوشی Bose 700 قابلیت حذف نویز عالی را در یک طراحی راحت و سبک برای مسافران فراهم می‌کنند، اما دارای قیمت بالایی می‌باشند.

این هدفون برای چه کسانی مناسب است: این هدفون برای همه کسانی که به هدفون های حذف کننده نویز احتیاج دارند، بسیار مناسب است.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون حذف کننده نویز Bose 700 بهترین هدفونی است که Bose تا به حال عرضه کرده است. این هدفون دارای قیمت بالایی می‌باشد، اما اگر از نظر عملکرد و راحتی آن را بررسی کنیم، ارزش پرداخت این هزینه را دارد. این مدل حذف نویز فوق العاده ای که Bose در آن شهرت دارد، به علاوه قابلیت تنظیم بیشتر نسبت به هدفون های حذف کننده نویز دیگر را به شما ارائه می‌دهد. می‌توانید سطح حذف نویز فعال(ANC) را در مقیاس 0 تا 10 تنظیم کنید، بنابراین اگر متوجه شدید که مشکل ناخوشایند "مکیدن پرده گوش" را تجربه می‌کنید، می‌توانید این میزان را کم و زیاد کنید. این هدفون همچنین دارای طراحی عالی و وزن پایین است که به لطف این دو مورد می‌توان ساعت ها بدون احساس خستگی از آن استفاده کرد.

ایرادات: کیفیت صدا خوب است، اما به اندازه بهترین هدفون های دورگوشی واضح نیست. طراحی برنامه کاربردی همراه نیز می‌تواند آزاردهنده باشد. عمر باتری آن خیلی زیاد نیست، اما برای گذراندن یک روز کاری کافیست. قیمت هندزفری و هدفون معمولا بستگی به نوع برند جنس و آپشن های آن دارد.

عمر باتری: 20 ساعت

گارانتی: یکسال

بهترین ایرباد با قابلیت حذف نویز:1More Dual Driver ANC Pro

این ایرباد که همراهی ایده آل برای سفر است، در قیاس با رقبا بهترین سیستم کاهش نویز را ارائه می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق بلوتوث یا کابل همراه به موسیقی گوش دهید.

این ایرباد برای چه کسانی مناسب است: این ایرباد برای مسافرانی که می‌خواهند کاهش نویز عالی را در یک حجم کوچک و راحت تجربه کنند، بسیار مناسب است.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون More Dual Driver ANC Pro 1 یک انتخاب فوق العاده برای مسافران است. آن ها نه تنها موثرترین هدفون های حذف کننده نویز هستند، بلکه مقرون به صرفه نیز می‌باشند. آن ها می‌‌توانند به صورت بی سیم یا از طریق کابل به دستگاه شما متصل شوند. علاوه بر این، این مدل سبک است، برای نگهداری آسان در کیف شانه ای یا دستی جمع می‌شود، تناسب آن بالا است و کنترل ها به سادگی قابل استفاده هستند.

بهترین هدست گیمینگ :HyperX Cloud Alpha

  • ایرادات: این ایربادها خیلی زیبا نبوده، کاملاً بی سیم نیستند و کیفیت صدا در فرکانس های بالا کمی کاهش می‌یابد. کیف حمل نیز از مواد ارزان قیمت ساخته شده است و حس خوبی را منتقل نمی‌کند.
  • عمر باتری: 20 ساعت
  • گارانتی: یکسال
  • محافظت در برابر: آب(IPX5)

بهترین هدست گیمینگ :HyperX Cloud Alpha

این هدست بهترین کیفیت صدا، راحتی برای جلسات طولانی بازی و همچنین کیفیت ساخت و دوام بالایی را ارائه می‌دهد. این هدست برای چه کسانی مناسب است: اگر از علاقه مندان به بازی های رایانه ای هستید، به هدفونی نیاز دارید که صدای خوبی داشته باشد، برای جلسات طولانی بازی بر روی گوش راحت بوده و میکروفون شفافی برای چت با هم تیمی ها یا حریفان داشته باشد. این هدفون تمام این ویژگی ها را به شما هدیه می‌دهد.

چرا ما آن را دوست داریم: HyperX Cloud Alpha با این قیمت بهترین ترکیب از عملکرد صوتی و راحتی را ارائه می‌دهد. این هدفون بسیار خوش ساخت و بسیار راحت است و می‌توانید ساعت ها بدون ایجاد خستگی از آن استفاده کنید. ایرادات: کیفیت میکروفون متوسط ​​است و گاهی اوقات صدای شما را خفه می‌کند. همچنین هدست بسیار بزرگ است، اما این موضوع برای هدست های بازی موضوع جدیدی نیست. برای بررسی قیمت انواع هدست گیمینگ وارد صفحه لینک شده شوید.

بیشتر بخوانید: آنچه باید درباره هدست گیمینگ بدانید

بهترین هدفون تلویزیون بی سیم :Insignia NS-HAWHP2

هدفون دورگوشی NS-HAWHP2 راحت است و دارای صدای قوی و بدون تاخیر می‌باشد. فرستنده به عنوان پایه شارژ هدفون عمل می‌کند. سیستم تنها از یک جفت هدفون پشتیبانی می‌کند.

این هدفون برای چه کسانی مناسب است: این سیستم هدفون بی سیم برای کسانی مناسب است که می‌خواهند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران به تماشای تلویزیون بنشینند یا بازی های ویدئویی انجام دهند.

چرا ما آن را دوست داریم: استفاده ازInsignia NS-HAWHP2  آسان است، صدای خوبی دارد و یک تناسب راحت و پایدار را بر روی سر ارائه می‌دهد. این سیستم شامل یک هدفون و یک فرستنده بی سیم است که به عنوان ایستگاه اتصال برای ارسال محتوای صوتی و شارژ هدفون در صورت عدم استفاده از آن عمل می‌کند. Insignia  وعده 10 ساعت دوام باتری را می‌دهد، اما ما با یک بار شارژ بیش از 11 ساعت پخش مداوم را تجربه کردیم. NS-HAWHP2 از انتقال بی سیم فرکانس رادیویی(RF) استفاده می‌کند.

قیمت هدست

ایرادات: اصلی ترین نقطه ضعف این هدفون این است که سیستم Insignia تنها با یک هدفون سازگار است و شما نمی‌توانید چندین هدفون را به طور همزمان به پایه متصل کنید.

عمر باتری: 11 ساعت

نوع اتصال بی سیم:  RF

بهترین هدفون برای تمرینات ورزشی: Jabra Elite Active 75t

ایرباد بی سیم Elite Active 75t در برابر آب مقاوم می‌باشد. این مدل کاملاً بی سیم با تناسب راحت و ایمن، صدای خوب و عمر باتری بالایی را ارائه می‌دهد.

این ایرباد برای چه کسانی مناسب است: اگر از هدفون خود به طور منظم در باشگاه بدنسازی استفاده می‌کنید، به ایرباد تمرینی نیاز دارید که به طور خاص طراحی شده باشد، تا با انجام انواع حرکات شدید در جای خود ثابت بماند.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون های کاملاً بی سیم Jabra Elite Active 75t به دلیل صدای عالی، ساختار با دوام، تناسب ایمن و کنترل های آسان برای استفاده در باشگاه بدنسازی و فراتر از آن، برتری دارند. در مقایسه با انتخاب برتر قبلی ما یعنی Elite Active 65t ، نسخه جدید ساخت جبرا دارای طراحی کوچکتر و راحت تر، عمر باتری طولانی تر و مقاومت بهتر در برابر عرق و گرد و غبار است.

بهترین هدفون برای تمرینات ورزشی

ایرادات: صدایی که از جعبه خارج می‌شود بسیار بیس دار است. اما از آنجا که می‌توانید تنظیمات خود را از طریق برنامه همراه اعمال کنید، این مشکل نادیده گرفته می‌شود.

عمر باتری: هفت ساعت و نیم

گارانتی: دو سال

محافظت در برابر: گرد و غبار، عرق و آب(IP57)

بهترین هدفون بچه گانه : Puro BT2200

همه بچه ها از قابلیت ها، کیفیت پخش صدا و قابلیت های بلوتوثی آن لذت خواهند برد. آزمایشات نشان داده است که حجم صدای BT2200 نسبت به هدفون های عادی در محدوده امن تری از شنوایی قرار دارد.

این هدفون برای چه کسانی مناسب است: اندازه هدفون مخصوص بچه ها، برای سرهای کوچکتر مناسب است. این هدفون شامل یک ویژگی محدود کننده صدا برای ایمنی شنوایی بچه هایی است که اغلب از طریق هدفون به محتوای صوتی گوش می‌دهند.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون Puro BT2200 در صورت استفاده صحیح، برای گوش ها ایمن خواهد بود. اندازه و وزن، مناسب کودکان 2 تا 11 سال است، بنابراین می‌توانید این هدفون را یکبار بخرید و تا چند سال استفاده کنید. آن ها همچنین به اندازه کافی محکم هستند. BT2200  دارای قابلیت اتصال چندین هدفون به یکدیگر با یک کابل است، بنابراین یک اتصال بلوتوثی می‌تواند به چندین کودک اجازه دهد تا صدای خروجی از یک دستگاه را به صورت همزمان بشنوند. در حالی که بسیاری دیگر از هدفون های بچه گانه از پلاستیک ارزان قیمت ساخته شده‌اند، BT2200 دارای یک قاب آلومینیومی است.

بهترین هدست بچه گانه

ایرادات: طراحی کابل بزرگترین نگرانی ما است و توصیه می‌کنیم هنگام استفاده از کابل مراقب فرزند خود باشید. با این حال، عمر باتری این هدفون بیش از 18 ساعت است و کابل باید فقط به عنوان یک گزینه پشتیبان استفاده شود. تنها ایراد دیگری که ما در Puro BT2200 دیدیم عدم توانایی تغییر ترک با استفاده از هدفون بود.

عمر باتری: 18 ساعت

گارانتی: یکسال

اتصالات: بلوتوث و سیم 3.5 میلیمتری

بهترین هدفون سیمی ارزان قیمت :Sony MDR-7506

سونی MDR-7506، که از دیرباز مورد علاقه حرفه ای ها بوده است، نسبت به بسیاری از هدفون های گران قیمت، پایداری بیشتر، راحتی بیشتر و صدای بهتری را ارائه می‌دهد.

این هدفون برای چه کسانی مناسب است: نوازندگانی که برای ضبط به هدفون نیاز دارند و پادکسترها، این هدفون و قیمت آن را بسیار جذاب می‌دانند. این مدل مقرون به صرفه و قابل اعتماد است و از نظر کیفیت صدا عالی است و شما را نا امید نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با هدفون پشت بسته

چرا ما آن را دوست داریم: سونی MDR-7506 از زمان عرضه در سال 1991 یک استودیو و یک برنامه اصلی پخش زنده صدا بوده است. این هدفون، باس، میدها ​​و تریبل دقیقی را ارائه می‌دهد.

بهترین هدفون سیمی ارزان قیمت :Sony MDR-7506

ایرادات: اگرچه کابل بلند و فنری همراه هدفون کاربردی است، اما اگر بتوانید یک سیم کوتاهتر نیز به همراه داشته باشید، عالیست.

درایور: 40 میلی متر نئودیمیوم پویا

پاسخ فرکانسی(ادعا شده): 10-20،000 هرتز

سبک کابل: 1 متری فنری با جک 3.5 میلی متری

بهترین ایرباد سیمی ارزان قیمت :Final E4000

این ایرباد ممکن است صدایی کاملا خنثی نداشته باشد، اما به طور کلی متعادل است و گوش دادن به آن لذت بخش است. کابل قابل تعویض است؛ اما نه ریموت دارد و نه میکروفون.

این ایرباد برای چه کسانی مناسب است: ایربادهای سیمی برای کسانی مناسب است که کیفیت صدا را بر قابلیت بی سیم یا حذف نویز ترجیح می‌دهند، اما چیزی می‌خواهند که به راحتی در جیب یا کیف کوچک قرار گیرد.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون Final E4000 دارای صدای لذت بخش و بیسی است که برای انواع مختلف موسیقی به کار می‌رود. برخلاف بیشتر ایربادهای مجهز به باس قوی، E4000  به گونه ای تنظیم شده است که باس، صدای خواننده یا گیتار را پوشش نمی‌دهد. این ایرباد دارای کابل قابل تعویض است، اما ریموت یا میکروفون ندارد(اگرچه می‌توانید گزینه های دیگر را جداگانه خریداری کنید).

ایرادات: کابل E4000  فاقد ریموت و میکروفون است، بنابراین باید پخش صدای خود را از طریق تلفن یا سایر دستگاه های متصل، کنترل کنید. اگر مایل هستید کمی بیشتر هزینه کنید، می‌توانید یک کابل دیگر بخرید و یا یک مبدل بلوتوث بی سیم را امتحان کنید. قاب سیلیکونی همراه  E4000 مورد پسند ما نیست. این قاب می‌تواند به راحتی باز شود و بهترین راه برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و محافظت از هدفون نیست.

گارانتی: دو سال

کنترل: -

بهترین هدفون بی سیم ارزان قیمت: Jabra Elite 45h

این هدفون روی گوشی بر روی سر تناسب خوبی داشته و ارزش خرید بالایی دارد. هیچ گزینه ای برای استفاده به صورت با سیم وجود ندارد، اما عمر باتری فوق العاده زیاد به این معنی است که نیازی به شارژ مکرر ندارید و می‌توانید با یک بار شارژ، یک روز کامل را سپری کنید.

این هدفون برای چه کسانی مناسب است: اگر به دنبال هدفون بلوتوث بی سیم سنتی هستید و با کمترین هزینه خواستار دریافت صدای خوبی میباشید، این مدل مناسب شماست.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون Jabra Elite 45h عملکرد فوق العاده ای را در بسته ای مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. این هدفون روی گوش فوق العاده به نظر می‌رسد، سبک است و برای ساعت ها می‌توان از آن استفاده کرد و دارای کنترل هایی است که یادگیری و استفاده از آن ها آسان است. میکروفون برای تماس های تلفنی و چت های ویدئویی وضوح فوق العاده ای را ارائه می‌دهد و با هر بار شارژ کامل بیش از 50 ساعت زمان پخش را دریافت می‌کنید.

بهترین هدفون بی سیم ارزان قیمت: Jabra Elite 45h

ایرادات: این هدفون فاقد قابلیت حذف نویز فعال و قابلیت اتصال از طریق سیم در مواقع خالی شدن باتری است و همچنین طراحی روی گوشی برای همه جذاب نخواهد بود.

عمر باتری: 50 ساعت

محافظت در برابر: باران ملایم و گرد و غبار

گارانتی: دو سال

بهترین ایرباد بی سیم ارزان قیمت: 1More Piston Fit BT

ایربادهای بی سیم Piston Fit BT در برابر آب مقاوم هستند و استفاده از آن ها راحت است و از نظر ظاهری گران تر از قیمتی که دارند، به نظر می‌رسند.

این ایرباد برای چه کسانی مناسب است: گاهی برای گوش دادن به محتوای صوتی، فقط به یک هدفون ارزان قیمت بلوتوثی نیاز دارید، که این کار را برای شما انجام دهد.

چرا ما آن را دوست داریم: More Piston Fit BT 1 یک ایرباد ارزان قیمت با ارزش خرید بالاست. طراحی آن سبک و راحت است و کنترل ها ساده هستند و به راحتی با یک دست قابل دسترسی می‌باشند. علاوه بر این، میکروفون عملکرد خوبی دارد، اتصال بلوتوث پایدار است و عمر باتری هشت ساعته کافی است.

خرید هدست

ایرادات: عمر باتری طولانی تر و پشتیبانی از شارژ سریع، آن را به ایربادی تمام عیار تبدیل می‌کرد.

عمر باتری: هشت ساعت

محافظت در برابر: پاشش آب(IPX4)

بهترین ایرباد سیمی ارزان قیمت : JBL Live 100

JBL Live 100  صدایی واقعی تر و کیفیت ساخت بهتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهد و دارای ریموت و میکروفون تک دکمه است.

این ایرباد برای چه کسانی مناسب است: اگر به یک ایرباد پشتیبان احتیاج دارید که اصول اولیه صوتی را پوشش دهد، این ایرباد مناسب شماست.

چرا ما آن را دوست داریم: JBL Live 100 یک ایرباد عالی است. این محصول دارای کیفیت صدا و طراحی فوق العاده است. این ایرباد صدای واقعی تر و متعادل تری نسبت به سایر ایربادهای ارزان قیمت ارائه می‌دهد و کابل پارچه ای و کاپ های آلومینیومی نشان دهنده ساختار عالی است.

ایرادات: وقتی پای صدا به میان می‌آید، این ایرباد در برابر رقبای رده بالای خود ایراداتی دارد. کابل هدفون، گره نمی‌خورد، اما هنگام حرکت کمی دچار نویز می‌شود.

گارانتی: یکسال

کنترل: تک دکمه همه کاره

بهترین هدفون صدا محور برای استفاده روزمره :Monolith by Monoprice M565C

به سختی می‌توان این هدفون های مغناطیسی مسطح و راحت همراه با صدای هیجان انگیز را از یاد برد.

این هدفون برای چه کسانی مناسب است: این نوع هدفون برای متخصصان صنعت موسیقی که می‌خواهند عملکرد بهتری را تجربه کنند، مناسب است.

چرا ما آن را دوست داریم: هدفون های Monolith by Monoprice M565C دارای یک صدای هیجان انگیز و دقیق هستند. این مدل دارای استحکام کافی، راحتی بالا و کابل قابل تعویض است.

ایرادات: برای افرادی که ترجیح می‌دهند هنگام گوش دادن به موسیقی، جزئیات بیشتری را بشنوند، ممکن است این هدفون ایده آل نباشد. از آنجا که آن ها جمع شونده نیستند و محفظه ذخیره سازی آن خیلی با کیفیت نیست، حمل آن دشوار می‌باشد.

برای بررسی مشخصات و خرید هدست کلیک کنید