راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ یک نیروی غالب است که طیف وسیعی از LCD و QLED و دارای فناوری پیشرفته و طراحی  جذاب است که اغلب توجهات را به خود جلب می کند. ما نگاهی می اندازیم به اینکه آخرین دامنه های ارائه شده برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد انتخاب مجموعه ، چیست.
CES 2020 یک نمایشگاه بزرگ برای سامسونگ بود. این مجموعه از تعداد 8K و چند مجموعه 4K را اعلام کرد: برخی دارای قابلیت چرخش ، برخی با یک حاشیه عملاً غیرمجاز و برخی دیگر مدولار بودند.
بزرگترین نمایشگاه تجارت فناوری در جهان مربوط به نمایش آخرین فن آوری است و کمتر به نمایش گذاشتن تلویزیون هایی که در نهایت اکثر مردم خریداری می کنند ، است. ما در مورد محدوده های تلویزیون ارزان قیمت 4K بیشتر یاد خواهیم گرفت که سامسونگ با گذشت سال منتشر می شود و به محض شنیدن هر چیزی این صفحه را به روز می کنیم.
سامسونگ یک نام خانوادگی است و تلویزیون های آن از محبوب ترین تلویزیون های جهان هستند. هر ساله مدل های جدیدی از تلویزیون های 4K 78 و سری LCD گرفته تا مجموعه های پیشرفته QLED روانه بازار می کند.
منظور از تلویزیون های جدید فناوری و ویژگی های جدید است. در این راهنما تفاوت های کلیدی بین همه تلویزیون های سامسونگ را توضیح خواهیم داد و به جزئیات فن آوری تیک تیک آنها می پردازیم.
همچنین می توانید اطلاعات دقیق تلویزیونهای منتشر شده در سال 2019 را بخوانید ، برخی از آنها هنوز در دسترس هستند و اغلب بهترین معاملات تلویزیونی را انجام می دهند.

فناوری تلویزیون های سامسونگ

ویژگی های بسیاری به تلویزیون های QLED و LCD سامسونگ وارد شده است ، از جمله حالت محیط ، اتصالات نامرئی و نور پس زمینه جدید.

  • افزایش هوش مصنوعی

همه تلویزیون ها می توانند محتوای خود را بزرگ جلوه دهند تا به نظر می رسد وضوح آن با خطوط واضح تر باشد ، اما در سال 2018 سامسونگ برای بهبود تجدیدنظر خود چیز جدیدی ارائه داد. ارتقا AI سطح هوش مصنوعی هر شی روی صفحه را تجزیه و تحلیل می کند و به یک پایگاه داده عظیم از تصاویر مرجع مراجعه می کند تا تاری را کاهش دهد و وضوح هر چیزی را که نمایش داده می شود افزایش دهد. در اصل این مورد فقط برای مجموعه های 8K اختصاص داشت ، اما اکنون تمام QLED های سامسونگ می توانند این کار را انجام دهند.
در تلویزیون 8K، ارتقا سطح هوش مصنوعی تصاویر SD ، HD و 4K را به محتوای بومی 8K نزدیک می کند. بدون این فناوری ، تلویزیون های 8K کاملاً بی ربط خواهند بود ، زیرا هیچ محتوای 8K از طریق جریان ، پخش یا دیسک در دسترس نیست. ما نتایج را دیده ایم و وضوح آن حیرت آور است. از آنجا که هم اکنون در محدوده 4K است ، مجموعه های 2019 آن می توانند بهترین روش برای تماشای فیلم های SD و HD باشند ، که هر دو هنوز هم بخش بزرگی از تلویزیون را که از طریق Freeview در دسترس است تشکیل می دهند.

  • حالت محیط

اگر مدت ها آرزو می کردید تلویزیون فقط با دکوراسیون اتاق نشیمن شما ترکیب شود ، پس حالت محیط مناسب شماست.
وقتی در حالت محیط هستید ، صفحه تلویزیون شما دیوار پشت آن را کپی می کند، چه تلویزیون نصب شده باشد یا نه. اگر تلویزیون خود را روی دیوار قرار دهید ، جلوه بهتر خواهد شد. کاغذ دیواری ، آجرکاری ، رنگ ، چوب تقریباً هر سطحی را می توان روی صفحه نمایش داد.
ابتدا از دیوار خود عکس گرفته و آن را به تلویزیون ارسال می کنید. سپس صفحه می تواند از دکوراسیون شما تقلید کرده و با الگو ، رنگ و روشنایی تنظیم شود. این فناوری همراه با اتصال نامرئی جدید و حاشیه هایی که همیشه کوچک می شوند ، به این معنی است که تلویزیون های سامسونگ در صورت روشن نشدن می توانند مورد توجه قرار نگیرند.
روش دیگر ، حالت محیط می تواند بولتن های خبری ، آب و هوا یا عکس های خود را نشان دهد.
حالت محیط در همه تلویزیون های QLED 2019 وجود دارد.

  • ارتباط نامرئی

همراه با حالت محیط ، اتصال نامرئی راهی است که سامسونگ می تواند تلویزیون های خود را تا آنجا که ممکن است قابل مشاهده نباشد. هیچ یک از پورت های HDMI یا USB روی خود تلویزیون نیست. در عوض ، یک سیم نازک و شفاف تلویزیون را به جعبه جداگانه ای متصل می کند که اتصالات را در خود جای داده است. این بدان معناست که شما هیچ کابل ناخوشایندی را که از تلویزیون شما پایین می آید نخواهید داشت و آزادی بیشتری در مورد محل قرارگیری دستگاه های متصل خود دارید.
در سال 2018 ، اتصال نامرئی در تمام QLED ها به جز Q6FN و Q8DN وجود داشت ، اما در سال 2019 فقط دو محدوده برتر ، Q900R و Q90R کابل نامرئی دارند.
نور پس زمینه آرایه ای کامل و LED-edge
تمام تلویزیون های سامسونگ ، حتی مجموعه های QLED ، از نمایشگرهای LCD با چراغ هایی در پشت یا اطراف خود برای ایجاد تصویر استفاده می کنند. نور پس زمینه آرایه ای کامل به معنای قرار گرفتن LED ها در پشت صفحه است. از آنجا که LED های بیشتری در نور پس زمینه آرایه ای کامل وجود دارد ، تلویزیون کنترل بیشتری در زمینه روشن شدن نواحی صفحه دارد. این قابلیت، خونریزی رنگ را در مناطق تاریک صفحه به حداقل می رساند.

نور پس زمینه Edge-LED چراغ ها را در لبه تلویزیون قرار می دهد. این بدان معناست که مناطق کم نور و کنترل کمتری روی آنچه که روی صفحه روشن است وجود دارد. تلویزیون های Edge-LED به احتمال زیاد از اثرات هاله ، جایی که نور از تصاویر نور به پس زمینه تاریک ترشح می کند ، رنج می برند.

به جز محدوده Q60R ، در تمام تلویزیون های QLED نور پس زمینه آرایه ای کاملی پیدا خواهید کرد ، که به همراه مجموعه LCD دارای نور پس زمینه LED-edge است.
در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما در سایت بروز کالا تماس بگیرید