بررسی سونی WH-1000 XM4

 سونی WH-1000 XM4


WH-1000 XM4 جایگزین نسل های قبلی خود می شود. از زمان عرضۀ WH-1000 XM3 تقریباً دو سال می گذرد ، و نه بطور معمول توسط این وب سایت ، معمولاً به عنوان بهترین محصول پوند در برابر پوند در نوع خود نگه داشته می شود.
با نگاهی به لیست بهترین هدفون های بی سیم ، بهترین هدفون های کاهش دهنده نویز یا از همه جالب تر ، بهترین هدفون با هر بودجه ای ، سونی در راه تبدیل شدن به یک کلاسیک است.
بنابراین ، با ورود سونی WH-1000 XM4 ، کاملاً پیش بینی می شد که یک راه بسیار سخت را دنبال می کند. همانطور که هر ورزشکار نخبه ای به شما می گوید: رسیدن به قله یک چیز است ، ماندن در آنجا چیز دیگری؛

بیشتر بخوانید: هدست razer kraken
 سونی به روش یک ورزشکار نخبه سعی در بهبود تدریجی فرمول اثبات شده و فوق العاده موفق خود برای حفظ موقعیت برجسته خود داشته است.
برخی از تغییرات این مدل فیزیکی است ، اگرچه زبان طراحی سونی XM4 بسیار نزدیک به XM3 است و جایگزین آن می شود. اصلاحات در ساختار آویز و منحنی سربند ، به علاوه لاغری ملایم بالشتک سر ، راحتی را کاهش می دهد و باعث صرفه جویی در وزن می شود. XM4 ها 254 گرم وزن دارند.
 گوشهای آن نازک تر هستند و مجهز به گوش های گوشه ای هستند که هم نرمتر و هم 10 درصد بزرگتر از قبل هستند. شکاف ، یا خط بسته ، در جایی که گوش با بازوی هدبند روبرو می شود نیز به حداقل رسیده است.
مجموعۀ ویژگی ها و عملکردهای گسترده تر سونی XM4 قدم تعیین کننده تری از XM3 است. برخی از این به روزرسانی ها صرفاً به راحتی انجام می شود.
 به عنوان مثال اتصال چند نقطه ای ، اجازه می دهد تا هدفون به صورت بی سیم همزمان با دو منبع بلوتوث جفت شود. بنابراین ، اگر در حال گوش دادن به جریان موسیقی از یک لپ تاپ هستید ، شما هنوز هم می توانید به تلفن هوشمند خود متصل شده و بدون سر و صدا تماس بگیرید.
 در این مدل کیفیت مکالمه بهبود یافته است ، زیرا XM4 از پنج میکروفون داخلی برای وضوح بیشتر استفاده می کند. سونی این تنظیمات را "صدای دقیق صدا" می نامد.


شتاب سنج ها و سنسور مجاورت نیز در سونی WH-1000 XM4 تعبیه شده اند ، بنابراین با برداشتن هدفون ، موسیقی به طور خودکار مکث می کند. با توجه به اینکه اکثر طرح های رقیب این ویژگی را برای yonks در نظر گرفته اند ، سونی به طرز قابل توجهی از این موضوع استفاده می کند. 
«صحبت کنید تا گپ بزنید» یک مورد جدید است. پس از فعال شدن در برنامۀ « اتصال هدفون » سونی ، «صحبت کنید تا گپ بزنید» به هدفون اجازه می دهد تا پخش موسیقی را متوقف کند (به مدت 30 ثانیه) و هنگامی که صدای کاربر را تشخیص می دهد صدای ورودی را افزایش دهد.


 این زمان بیش از زمان کافی برای سفارش یک قهوه یا چیزهای دیگر بدون نیاز به برداشتن سونی XM4 است ، که غیر قابل انکار بسیار مفید است.
بنابراین روشن کردن آن و تصمیم گیری در مورد حساسیت آن فقط پس از بررسی دقیق انجام می شود.
"کنترل صدای تطبیقی" احتمالاً در گروه "بسیار مفید" نیز قرار می گیرد. به سونی XM4 مجوزهای لازم را بدهید تا هدفون جای شما را حس کرده و صدای موسیقی را متناسب با آن محیط تطبیق دهد.
همه اینها بدان معنی است که سونی WH-1000 XM4 ملزومات واقعی کیفیت صدا ، دوام باتری و از بین بردن سر و صدا را به سبک بی نظیر پوشش می دهد و هیچ رقیبی در رابطه با حذف نویز هوشمند ندارد.
 بعلاوه ، با وجود اضافه کردن چند ویژگی درخواست شده ، از جمله "صحبت کنید تا گپ بزنید" بسیار متفکر و مفید است ، اما می تواند نسبت به مدلی که جایگزین می کند ، سبک تر باشد. این محصول به درستی ساخته شده ، بی نقص تمام شده و در واقع کاملاً لمسی است.

برای مشاهده لیست قیمت و خرید هدست یا هدفون وارد صفحه لینک شده شوید

مطالب مرتبط: