AirPods Max جدیدترین و لوکس ترین هدفون اپل

تعداد بسیار زیادی از مردم در تمام طول سال، منتظر هدفون های بی سیم اپل بوده ایم. این روز ها AirPods Max بسیار بیش از حد به گوش رسیده است، و به نظر ما که قیمت آنها با قیمت بسیار بالایی از اپل است. (در حدود 549 پوند)

با موفقیت چشمگیر ایرپاد های اصلی 159 پوندی ، HomePod Mini  99 پوندی و آیفون SE امسال با زیر 400 پوند ، واقعیت است که AirPods Max با هدفون های برتر سونی ، Bose و Sennheiser قابل رقابت نیست. با توجه به آنچه تاکنون دیده ایم ، در طراحی ، مشخصات ، جزئیات توسعه و قیمت ، AirPods Max بازگشت به اپل بدون مصالحه است.

خرید هدست

برای  خرید انواع هدست، هدفون و هندزفری روی عکس کلیک کنید

اپل AirPods Max را با یک قاب فولاد ضد زنگ ، سربند و سری های مشبک بافتنی و با مشخصاتی مشابه با AirPods Pro را وارد بازار می کند. هدفون بالای گوش به لغو فعال نویز ، Adaptive EQ ، حالت شفافیت (از طریق سه میکروفن در هر طرف) و Spatial Audio مجهز است و با استفاده از ردیابی ، 5.1 ، 7.1 و صدای دالبی اتمس را ایجاد می کند که با حرکت سر شما سازگار است. انرژی آنها توسط درایورهای 40 میلیمتری اپل و تراشه H1 آن با عمر باتری تا 20 ساعت تامین می شود. (برخلاف برخی از هدفون ها ، آنها به شکل جمع و جورتری جمع نمی شوند ، گرچه سری ها پیچ می خورند و یک کیف هوشمند کاملاً عجیب برای محافظت وجود دارد.)
در بلند مدت ، هدفون های نویزگیر ، در از بین بردن صدا بسیار منطقی هستند ، و این نشان دهندۀ یک شکاف واضح در محصولات اپل  مانند موفقیت AirPods بوده و هدفی که به رشد مداوم تجارت خدمات خود از جمله Apple Music پیوند می بخشد. در اینجا ، به نظر می رسد کوپرتینو به جای استفاده از استراتژی AirPods در گوش ، رویکرد HomePod را در پیش گرفته است؛ شروع کار با یک محصول با کیفیت بالا برای به دست آوردن صدا و تجربه ، سپس یک مدل مقرون به صرفه تر و جریان اصلی با تکنیک فن آوری منتشر می کند. قبلا شایعاتی وجود داشت که نشان می دهد نسخه اسپرت AirPods Max را مشاهده خواهیم کرد که قیمت آن نزدیک به 350 پوند خواهد بود.

با 550 پوند ، اپل رقابت بسیار سختی دارد. WIRED بهترین هدفون Sony WH-1000XM4 را پیشنهاد می کند ، یک جفت سری انعطاف پذیر بی سیم با هزینۀ 200 پوند کمتر از .AirPods Max همانطور که گفته شد ، در کنار طراحی و نماد زیبایی و لوکس بودن AirPods Max از لحاظ طراحی راحت اما مسلماً کاملاً بزرگ و بسیار سنتی طراحی شده است. اپل از بازار هدفون های ممتاز نیز برخوردار است و به گزینه های پیشرفته ای مانند 700 & B&O H95 با درایورهای 40 میلیمتری تیتانیوم و حذف چشمگیر نویز خود می پردازد.
بدون تردید Beats به گزینۀ ارزان قیمت صوتی اپل برای هر دو خط جا دارد. بالاترین هدفون
Beats با 270 پوند قیمت بوده و خط تولید این شرکت اکنون شامل 50 Beats Flex است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هدست

همچنین اکنون به نظر می رسد که Beats به عنوان زمین آزمایش فناوری پشت AirPods Max عمل کرده است. هدفون های اخیر Beats بیشتر و بیشتر شبیه هدفون های اپل هستند ، ویژگی های کلیدی ورزشی اپل مانند AirPlay  به اپل اجازه می دهد تا قابلیت های حذف نویز فعال خود را در طراحی بیش از حد گوش آزمایش کند. هدفون جدید Max مشابه AirPod های داخل گوشی عمل می کند ، از این طریق می توانید از iPhone به Mac و Apple TV و غیره متصل شوید.

احتمال پیگیری سریع در سری AirPods بیش از حد ممکن است به توضیح اعجاب آور اواسط دسامبر کمک کند. معلوم شد که "یک چیز دیگر" در واقع "دو چیز دیگر" بوده است. در سال 2020 ، بسیاری از شرکت ها با توجه به تاخیرهای تولید مربوط به همه گیری کرونا ، برنامه های تعدیل شده انتشار را اتخاذ کرده اند، اما اپل در نیمۀ دوم سال تحریک اقتصادی ، سه رویداد بی سابقه را آغاز کرده است. همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می دهد ، به نظر می رسد اپل تصمیم گرفته است برخی از ویژگی ها مانند باند های قابل تعویض و انتخاب یک تاچ دیجیتال به جای پانل های لمسی را حذف کند تا AirPods Max امسال خارج شود.

AirPods Max مطمئناً از کیفیت برتر و اعتبار مد اپل برخوردار است ، اما با ویژگی های کمی که فراتر از AirPods Pro است ، همه به چگونگی صدای آنها مربوط می شود. با 550 پوند ، آنها نمی توانند با کیفیت صدا و لغو نویز کنار بیایند که فقط به اندازۀ AirPods Pro به اندازه کافی مناسب است که بتوانند با سونی و Bose رقابت کنند. بین هدفون های اصلی و گزینه های لوکس ، قیمت اندکی ظالمانه AirPods Max را به طور کامل در دسته دیگری قرار می دهد. هرچند برای اپل ، این خیلی غیرمعمول نیست.
اینطور نیست؟

مطالب مرتبط: