بررسی Ipad 8 2020

سطح ارتقا آیپد 2020 اپل کمی ضعیف بوده و تنها تغییر آن، در نوت برداری و پردازندۀ جدید A12 Bionic است. با این حال ، این به هیچ وجه به معنای بد بودن iPad 8 نیست. دور از آن. این یک تبلت ارزان قیمت و در عین حال فوق العاده قدرتمند است که فقط با قیمت 329 پوند شروع می شود (کمتر از Apple Watch Series 6 جدید).
و با پشتیبانی از صفحه کلید هوشمند و Apple Pencil ، به علاوه نمایشگر روشن و رنگارنگ 10.2 اینچی رتینا ، هنوز هم یک تبلت عالی برای کسانی که بودجۀ آن را دارند ، است.

Ipad 8  برای چه کسانی مناسب است؟

آیپد نسل هشتم گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که می خواهند بدون اینکه بانک را بشکنند از اکوسیستم گسترده iPad اپل استفاده کنند. اگر از داشتن جدیدترین و بهترین فن آوری اپل خیلی اذیت نیستید و عمدتا از iPad خود برای تماشای Netflix ، بازی های گاه به گاه یا کارهای کلی گویا یا نوشته شده استفاده می کنید، سطح 8 iPad برای نیازهای شما بیش از اندازه کافی خواهد بود. بنابراین ابتدا نیاز خود را اندازه گیری کنید و سپس برای خرید Ipad 8 2020 اقدام نمائید. این محصول می تواند برای اسفاده های روز مره شما کافی باشد.

طراحی Ipad 8

در قسمت جلوی نمایشگر چیز زیادی تغییر نکرده است .8 iPad  را در کنار آخرین مدل ipad  قرار دهید و ببینید که نمی توانید آنها را از هم تفکیک کنید. این نمایشگر دقیقاً همان صفحه نمایش 10.2 اینچی Retina را دارد ، دقیقاً همان دکمه خانگی با Touch ID و دقیقاً همان درگاه شارژ قبلی.
حاشیه ها هنوز مانند همیشه کوچک هستند ، و باعث می شود طراحی در مقایسه با اساساً سایر دستگاه های اپل که در حال حاضر فروخته می شود ، قدیمی شود.

iPad 8 حتی دقیقاً به همان رنگهای قبلی - خاکستری ، نقره ای و طلای رز عرضه می شود. متأسفانه هیچ آبی و سبز آسمانی مانند iPad Air وجود ندارد. با این حال ، از استفاده از نسل اول اپل مداد مانند iPad نسل 7 پشتیبانی می کند و همچنین دارای یک اتصال هوشمند است بنابراین در صورت تمایل می توانید یک صفحه کلید هوشمند (159 پوند) متصل کنید.


خرید Ipad 8 2020

 

 

ویژگی های Ipad 8

با توجه به اینکه چیزهای زیادی بین iPad های نسل 8 و 7 متفاوت نیستند ، ویژگی قاتل باید تراشه A12 Bionic و آداپتور برق 20 وات برای شارژ سریع باشد.
به محض راه اندازی یک بازی پرمصرف ، متوجه افزایش عملکرد باطری خواهید شد. اگرچه A12 اکنون چند ساله است ، اما هنوز مانند یک رویا کار می کند و iPad شما را برای سالهای سال پشتیبانی می کند.
قرار دادن شارژر سریع 20 وات در این جعبه یک نسخۀ کاملاً خوشآمدانه است. iPad 7-gen به دلیل شارژر بسیار ضعیف 12 وات خود همیشه مورد اعتراض مصرف کنندگان آن بود ؛ بنابراین داشتن یک دستگاه مناسب برای سال 2020 بسیار عالی است.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید عمر باتری Ipad 8  است که بسیار عالی تر از ایپد نسل قبل آن است. مانند دو آیپد سطح ابتدایی که قبل از آن عرضه شده اند ، اپل ادعا می کند شما می توانید ده ساعت قبل از شارژ استفاده کنید و این از آنچه ما تجربه کرده ایم کاملاً دقیق است. 

جنس بدنه استفاده شده در Ipad 8 2020 بسیار عالی می باشد به طوری که حتی با وارد شدن ضربات مختلف به آن می تواند مقاومت بالایی از خود نشان دهد. این مساله یعنی استحکام بالای بدنه Ipad 8 2020 آن را به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است.
دوربین Ipad 8 ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 720p FaceTime HD در جلوی آن وجود دارد ، که همه مناسب هستند. این موضوع معمولاً قبل از همه گیری مسئله ای نخواهد بود ، اما با تمام تماس های FaceTime و Zoom که در حال حاضر داریم ، آرزو می کنیم دوربین جلو، دوربین بهتر باشد.

بررسی آی پد 8

یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصول Ipad 8 2020 این است که نمایشگر با کیفیتی دارد، بنابراین زمانی که می خواهید به تماشای فیلم یا سریال بنشینید به وسیله این محصول می توانید لحظات شیرین را رقم بزنید. همچنین برای اجرای بازی های ویدئویی مختلف استفاده از Ipad 8 2020 می تواند یک گزینه عالی باشد.

Ipad 8 2020 دارای رم 3 گیگابایتی ست که می تواند برنامه های پرکاربرد روز مره را پشتیبانی کند. همچنین پردازنده مرکزی Ipad 8 2020 دارای 6 هسته قدردتمند است که امکان اجرای همزمان چندین برنامه و بازی را فراهم می کند. برای خرید Ipad 8 2020 می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بروزکالا اقدام نمائید. پس از خرید شما این محصول در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد شد.

در این مقاله به بررسی و ارزیابی محصول Ipad 8 2020 پرداختیم و آن را جوانب مختلف مورد کنکاش قرار دادیم. اگر می خواهید محصولی را تهیه کنید که هم امکانات خوبی داشته باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد ما به شما Ipad 8 2020 را پیشنهاد می دهیم.