انتشار تصاویری از جعبه خرده فروشی کنترلر کنسول جدید مایکروسافت

شرکت مایکروسافت در اواخر سال 2019 بود که کنسول اکس باکس سری اکس را معرفی می کند. کنسول بازی نسل نهمی که دارای سخت افزار ارتقایافته بوده و مشخصات کلیدی بزرگی دارد. 

خرید کنسول بازی با قیمت مناسب

طبق شایعات مایکروسافت در ماه جاری میلادی از نسخه ارزان قیمت‌تر کنسول نسل بعدی خود رونمایی خواهد کرد. این کنسول جدید قطعا با نام ایکس باکس سری اس شناخته خواهد شد. به تازگی تصاویری از جعبه کنترلر سفید رنگ این کنسول در فضای اینترنت منتشر شده است که به نام ایکس باکس سری اس نیز اشاره می‌کند. یکی از کاربران توییتر با نام کاربری Zak S امروز توانسته است این کنترلر را خریداری کند.

کنترلر جدید مایکروسافت امروز در یک سایت برای فروش گذاشته شده است. در کنار جعبه آن اشاره شده است که این کنترلر با دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس کار می‌کند. مایکروسافت هنوز از ایکس باکس سری اس رونمایی نکرده است و حتی وجود یک کنترلر سفید رنگ برای ایکس باکس سری ایکس را نیز تایید نکرده است.

ماه گذشته تصویر یک کنترلر سفید رنگ مربوط به ایکس باکس در اینترنت منتشر شد. در این کنترلر شاهد استفاده از کلیدهای D-pad جدید، دکمه‌های تریگر بافت‌دار و کلید جدید به‌اشتراک‌گذاری بودیم. این تصویر با تصویر جعبه منتشر شده هماهنگی دارد و نشان دهنده آن است که در آینده نزدیک شاهد فروش این مدل کنترلر خواهیم بود.

محصولات مرتبط: خرید لوازم جانبی مخصوص کنسول های خانگی

ایکس باکس سری اس دومین مدل ارزان قیمت سری ایکس باکس است که با کدنام Lockhart شناخته می‌شود. چند ماه پیش یک سند از مایکروسافت درز پیدا کرد که برنامه آتی این شرکت در مورد کنسول ایکس باکس را لو داد.

در کیت توسعه دهندگان ایکس باکس سری ایکس با کدنام Dante، مایکروسافت این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا حالتی به نام Lockhart را فعال کنند که مشخصات عملکردی آن مشابه با کنسول معرفی نشده ایکس باکس وان اس است.

محصول مرتبط: کنسول بازی مایکروسافت Xbox One S ظرفیت 1 ترابایت دو دسته

کنسول Lockhart از مشخصاتی هم‌چون 7.5 گیگابایت رم، قدرت پردازشگر گرافیکی 4 ترافلاپس و یک پردازنده مشابه نمونه موجود در ایکس باکس سری ایکس برخوردار است. انتظار می‌رود در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از ایکس باکس سری اس منتشر شود. جالب است که در تصاویر به کنسول اکس باکس سری اس هم اشاره شده و گویی باید در آینده نزدیک شاهد معرفی این کنسول آل دیجیتال یا بدون دیسک درایو نسل نهمی مایکروسافت باشیم.

اگرچه پیش بینی می شد تا آگوست رونمایی شود، اما دقیقا مشخص نیست تا چه زمانی باید انتظار رونمایی را داشته باشیم. برای خرید کنسول ایکس باکس مایکروسافت به صفحه لینک شده مراجعه کنید.

مطالب مرتبط: