مودم ADSL خوش قیمت و با کیفیت

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که روتر Mercusys مدل MW300D را خریداری کرده اید اما درباره چگونگی نصب آن به مشکل برخوردید و یا اصلا اطلاعات چندانی درباره این محصول ندارید،شما را به مطالعه ادامه این مقاله در مجله بروزکالا دعوت می کنیم.

در ادامه به توضیح مختصری درباره ویژگی ها و چگونگی نحوه کار با این محصول بدون هیچ زحمتی آشنا خواهید شد،پس با ما همراه شوید…

مودم و تجهیزات شبکه

اول از همه یادآور می شویم، قیمت این مودم Adsl کاملا مقرون به صرفه است،بنابراین لازم نیست قبل از خرید در قیمت آن شکی به خود راه دهید.ابعاد این محصول کم است و فضای چندانی را اشغال نمی کند،همچنین نصب آن هم بسیار ساده می باشد،بنابراین اگر به دنبال نصب روتر در منزل و یا در دفتر اداری خود برای انجام کارهای ساده کم حجم از آن هستید،مودم مرکوسیس MW300D می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.

ابتدا نحوه نصب روتر را شرح می دهیم.آن را می توانید در منزل خود،با اتصال یک پهنای باند MBPS 50 نصب کنید.سیستم هایی که می تواند به آن متصل شود شامل به ترتیب دسکتاپ،لپ تاپ و گوشی تلفن همراه هستند،که گاهی اوقات امکان اتصال همزمان همه دستگاه ها با هم نیز وجود خواهد داشت.

آیا واقعا این روتر مطابق توضیحاتی که در نکات بالا به آن اشاره شد،به اندازه کافی محصول خوبی می باشد؟جواب مثبت است.شما با خریداری این مدل مشاهده خواهید کرد که چقدر این محصول از بسته بندی حرفه ای برخوردار است،علاوه بر این کسانی که خیلی هم اهل فن نیستند و دانش کمی از نصب این گونه محصولات دارند،می توانند به راحتی با یک سرچ ساده در فضای نت و یا از طریق تماس تلفنی،در زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه خودشان اقدام به نصب مودم کنند.

این یک مودم تقریبا کوچکی است و فضای زیادی را نمی گیرد،به طوری که اگر در گوشه ای از منزل قرار داشته باشد،شاید متوجه حضور آن هم نشوید.طبق تجربه خریداران،از این مدل با مشکل ارتباطی نیز روبرو نشده اند.

در ادامه به ویژگی های روتر،همان طور که در جعبه بسته بندی هم به آن ها قید شده است،می پردازیم:

WiFi پر سرعت MW300D

با سرعت حداکثر ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه به همراه پهنای باند ۲٫۴ گیگاهرتزی،می توان ویدیوهای چندکاربره ۴K HD را به سرعت پخش و یا انواع بازی های آنلاین، فایل های حجیم و سایر فعالیت های دیگر را به راحتی دانلود کرد، تا پاسخگوی نیازهای شبکه خانگی کاربران شد.

قابلیت شبکه مهمان MW300D

برای اطمینان از امنیت،می توانید شبکه های جداگانه ای برای خود و یا مهمانانتان تنظیم کنید.

آنتن خارجی ۵dBi MW300D

با استفاده از دو آنتن پر قدرت و ثابت، می توان اندازه و پایداری سیگنال بی سیم با حداکثر کارایی را تا حد قابل قبولی با پوشش همه جانبه خود افزایش داد.همچنین با استفاده از آنتن های ثابت ۳dBi خارجی می توان از حداکثر پوشش بی سیم گسترده هم اطمینان حاصل کرد،بنابراین دامنه پوشش بی سیم خود را تقویت کنید تا  بدون وقفه در هر گوشه ای از منزل خود به وای فای دسترسی داشته باشید.

سازگاری و کنترل پهنای باند MW300D

پهنای باند لازم را برای هر دستگاه براساس IP اختصاصی جداگانه می دهد.این محصول با ADSL2+،ADSL2 و ADSL کاملا سازگار می باشد.MW300D با ترکیب یک مودم + ADSL2 با روتر NAT در یک دستگاه،سرعت وای فای به تلفن های هوشمند،تبلت و یا لپ تاپ شما بیشتر خواهد شد،همچنین به لطف سازگاری این مودم به اتصالات ADSL و ADSL2،می توانید گزینه های خود برای ارائه دهندگان اینترنت، باز نگه دارید.

سهولت استفاده از MW300D

نصب آسان سه مرحله ای که تنها در عرض چند دقیقه زمان می برد،بعد از آن می توانید شبکه را توسط رابط وب مدیریت کنید.شما تنها با فشار دادن دکمه WPS برای اتصال بی سیم، سریعا قادر به رمزگذاری هستید.با استانداردهای رمزگذاری WPA2 و WPA این اطمینان حاصل می شود که اتصال بی سیم در مقابل متجاوزان باعث امنیت بالاتر خواهد شد.والدین همچنین می توانند برای دسترسی به محافظت از کودکان خود و کنترل بیشتر آنان به فرزندان خود،سیاست های لازم برای امنیت را اتخاذ کنند.

حرف آخر

روتر مودم سریع ADSL،تمام نیازهای شبکه ای شما را برآورده می کند و در انتقال سرعت وای فای از میان دیگر رقبای خود،پیشتاز است.این محصول از آنتن دهی خوبی برخوردار می باشد و طراحی سبک و در عین حال زیبایی هم دارد.از نقاط قوت این محصول هنگ نکردن و گرم نشدن بیش از حد آن است.این یک روتر عالی با قیمت مناسب می باشد.

این محصول برای استفاده از کارهای ساده در منازل و یا محل کار اداری سبک ساخته شده است و دارای ۳ عدد پورت اترنتRJ-45،یک عدد پورت اترنت RJ-45 WAN،یک عدد پورت اترنت RJ-45 WAN/LAN و یک عدد هم پورت RJ-11 می باشد.منبع تغذیه این مودم از نوع ۹V/0.6A  و دارای نشانگر LED است.امکانات و قابلیت های این محصول از سوی کاربران رضایت بخش بوده و به اتصال سریع و کیفیت آن اذعان کرده اند،همینطور نسبت به قیمت، از آن ارزش خرید بالایی برخوردار است.

در این نوبت با بهترین مودم روتر MERCUSYS و ویژگی های این محصول آشنا شدیم.هم اکنون شما با مطالعه راهنمای خرید مدل MW300D می توانید دقیق تر برای خرید آن تصمیم گیری کنید،همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بروزکالا، مدل های بیشتری از مودم ها و تجهیزات شبکه را نیز مشاهده کنید.در صورت هرگونه پرسش و یا نظر،خوشحال خواهیم شد آن ها را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: نقد و بررسی مودم های ADSL