نقد و بررسی مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER

نقد و بررسی مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER – مادربردها نقش اساسی در سیستم های کامپوتری بازی میکنند. همه ی ما می دانیم که برای داشتن یک سیستم خوب ابتدا نیاز به یک مادربرد مناسب است که با قبلیت هایی که برای ما مهیا می کند، بتواند بالاترین کیفیت را در عملکرد سیستم ما به همراه داشته باشد. برای ارتقای یک سیستم به عنوان نمونه، اولین چیزی که باید برای ارتقا آمادگی لازم را در سیستم ما داشته باشد، مادربرد سیستم ما است که باید توانایی تطابق با فناوری های نوین را در هر جایی داشته باشد.

پس اگر شما به دنبال انتخاب یک مادربرد مناسب هستید، سعی کنید که بهترین مادربرد را با توجه به ویژگی های آن انتخاب کنید. ما در این جا برای شما مشخصات یکی از بهترین مادربردهایی که می تواند برای شما یک گزینه ی مناسب برای انتخاب در بازار مادربردهای موجود برای سیستم های کامپیوتری باشد را بیان می کنیم. می توانید با خرید این مادربرد به تمام ویژگی های مورد نیاز خود با توجه به مشخصه های آن دست پیدا کنید و از استفاده از سیستم خود بالاترین رضایت را داشته باشید.

مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER

مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER توسط یکی از معتبر ترین تولید کننده های مادربرد در دنیا به بازار عرضه شده است. این مادربرد داری ابعاد ۳۰۵ * ۲۴۴ میلی متر است که متناسب با نیاز مادربردها برای نصب دیگر تجهیزات لازم برای سیستم مورد نظر می باشد. از سوی دیگر باید اشاره کنیم که فرم فکتور این مادربرد گیگابایت مدل ATX است و دارای یک سوکت برای پردازنده می باشد. نوع این سوکت LGA1151 می باشد. این مادربرد دارای یک چیپست و یا تراشه ی Z390 بوده و توانایی پشتیبانی از RAID را دارد.

مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER دارای چهار اسلات حافظه بوده و از حافظه های DDR4 پشتیبانی می کند. حداکثر میزان حافظه ای که توسط این مادربرد قابل پشتیبانی است برابر با ۱۲۸ گیگابایت است که برای یک سیستم قابلیت های فراوانی را به همراه خواهد داشت و سرعت آن را بسیار بالا خواهد برد. پیکربندی حافظه در این مادربرد دوکاناله است و از استانداردهای مختلفی در این زمینه پشتیبانی می کند.

مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER

مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER دارای اسلات های متعددی است که از این بین می توان به ۳ اسلات PCI Express x16 اشاره کرد. در زمینه ی کانکتورها، می توان از کانکتورهای SATA نام برد. این مادربرد دارای ۶ کانکتور SATA 3.0 و دو کانکتور SATA 2.0 می باشد. هم چنین یک کانکتور تاندربولت را می توان در آن پیدا کرد.

مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER دارای پورت های یو اس پی هم هست و ۶ عدد پورت USB 3.1 به همراه ۴ پورت USB 2.0 را پشتیبانی می کند. این پورت ها امکان اتصال انواع مختلف حافظه و سخت افزار های دیگر را برای مادربرد فراهم می کنند. مادربرد گیگابایت Z390 AORUS MASTER علاوه بر پورت های اشاره شده در بالا دارای یک پورت LAN هم می باشد که برای اتصال به شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. هم چنین توانایی پشتیبانی از انواع کارت شبکه را تا سرعت ۱ گیگابیتی دارد.

با توجه به این که مادربرد گیگابایت Z390 AORUS MASTER می تواند قابلیت های بالایی را برای سیستم در زمینه ی عملکرد و سرعت اتصال به شبکه به همراه داشته باشد. شاید یکی از بهترین گزینه ها یرای انتخاب توسط هر کاربری باشد.

برای خرید مادربرد گیگابایت مدل Z390 AORUS MASTER کلیک کنید.