نقد و بررسی منبع تغذیه غیر ماژولار کامپیوتر سادیتا مدل SP330

نقد و بررسی منبع تغذیه غیر ماژولار کامپیوتر سادیتا مدل SP330 : استفاده از منبع تغذیه در تمام سیستم های کامپیوتری غیر قابل اجتناب است. بسیار مشخص است که برای استفاده از کوچک ترین قطعات الکترونیکی هم باید یک منبع تغذیه داشت. برای این منظور تولید کننده های مختلفی اقدام به عرضه ی انواع منابع تغذیه با ویژگی های مختلفی کرده اند که هر یک از آن ها قادر به برآورده کردن یکی از نیازهای موجود در بازار قطعات الکترونیکی و سیستم های کامپیوتری می باشند. این منابع تغذیه از جهات مختلفی هم با یکدیگر در ویژگی های ظاهری و یا توان قابل تحویل تفاوت دارند.

پاور کامپیوتر سادیتا مدل SP330

منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 یکی از مانبع تغذیه ی موجود در بازار برای استفاده توسط کاربران سیستم های مختلف می باشد. منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 دارای ابعاد ۸۵ * ۱۵۰ * ۱۵۵ میلی متر بوده و از نوع منبع تغذیه ی غیر ماژولار می باشد.

برای آشنایی بیشتر با مشخصه های ولتاژ و توان منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 باید بگوییم که ولتاژ ورودی این منبع تغذیه ی غیر ماژولار برابر با ۲۳۰ ولت که همان ولتاژ برق شهر است می باشد. جریان ورودی این منبع تغذیه هم بسته به شرایط کاری می تواند متفاوت باشد و برای شرایط کاری سبک، منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 جریان ۲ آمپری را از شبکه ی توزیع برق می کشد و با افزایش نیاز به توان بیشتر در خروجی، این جریان تا ۴ آمپر هم می تواند افزایش داشته باشد. فرکانس کاری این منبع تغذیه ی غیر ماژولار برابر فرکانس برق شهر بوده و می توان از آن در محل های مورد نیاز استفاده نمود.

 

از حیث توان خروجی، منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 می تواند بسته به نیاز سیستم، توان متفاوتی را به آن تحویل دهد. با توجه به این که هر سیستمی ممکن است با توجه به نوع عملیاتی که در حال انجام است، نیاز به میزان متفاوتی جریان خروجی و یا توان داشته باشد، منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 می تواند تا ۱۳۰۰ وات توان را برای بار در خروجی مهیا کند.

منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 از انواع مختلفی کانکتور پشتیبانی می کند که کانکتور مادر برد ۴+۲۰ پین یکی از آن ها است. هم چنین این منبع غیر ماژولار دارای ۳ کانکتور ۱۵ پین SATA می باشد. و یک عدد کانکتور ۴ پین Molex هم دارد. این منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا دارای یک فن برای استفاده به منظور خنک کردن مدار داخل این منبع غیر ماژولار بوده و برای اطلاع بیشتر شما باید اضافه کنیم که فن موجود در منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا دارای یک اندازه ی ۱۲۰ میلی متری می باشد.

با توجه به کیفیت مناسب این منبع تغذیه ی غیر ماژولار، می توانید آن را برای سیستم خود خریداری و از کیفیت مناسب آن به همراه توان قابل قبول ارئه شده در خروجی آن، بهره ببرید. مانند بسیاری از دیگر منابع تغذیه، می توان به راحتی نسبت به خرید و نصب منبع تغذیه کامپیوتر سادیتا مدل SP330 روی سیستم خود اقدام کنید. این منبع تغذیه با توجه به قیمت مناسب آن یکی از گزینه های معمول برای انتخاب توسط بسیاری از کاربران سیستم های کامپیوتری بوده است. با توجه به خدمات پس از فروش این محصول، می توان با امنیت خاطر آن را از بازار خریداری و در صورت هر گونه مشکل با پشتیبانی آن تماس گرفت.

برای خرید منبع تغذیه غیر ماژولار کامپیوتر سادیتا مدل SP330 کلیک کنید.