نقد و بررسی اجمالی مادربرد ایسوس مدل B85M-F LG-1150

نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل B85M-F – ایسوس یکی از برندهای موجود در بازار در زمینه ی ساخت انواع مادربرد است که برای سال ها برای بسیاری از کاربران شناخته شده بوده است. این برند در سال های اخیر اقدام به ساخت و عرضه ی انواع مختلف مادربرد بر اساس جدید ترین فناوری های روز دنیا کرده است. مادربرد ایسوس مدل B85M-F یکی از این مادربردهایی است که می توان آن را در بازار پیدا کرد، اما دارای مشخصات مختلفی است که قبل از خرید آن باید با آن ها بیشتر آشنا شوید.

مادربرد ایسوس مدل B85M-F

مثال های زیادی در زمینه ی سخت افزار مورد استفاده در مادربرد ایسوس مدل B85M-F می توان ذکر کرد که تمام آن ها برای افزایش پایداری و قابلیت اطمینان محصول ارائه شده توسط ایسوس بوده است. استفاده از رابط های کاربر پسند که توسط اکثر کاربران قابل استفاده می باشند در کنار توان کنترل فن ها برای خنک سازی بهینه ی سیستم به علاوه ی صرفه جویی در توان، از دیگر مشخصه های مدرن مادربرد B85M-F می باشند. در ادامه ما لیستی از قابلیت های مادربرد مدل B85M-F ایسیوس را به منظور مقایسه ی بهتر با محصولات مشابه لیست می کنیم:

  • ASUS 5X Protection: این محصول می تواند یک محافظت همه جانبه از سیستم شما با بهترین کیفیت را در کنار پایداری بالاتر و قابلیت اطمینان بیشتر مهیا کند.
  • پشتیبانی از USAP: با این فناوری شما قادر به انتقال داده با سرعتی بیش از سرعت USB 3.0 ها سنتی خواهید بود. این افزایش سرعت تا ۱۷۰ درصد بیشتر خواهد بود که به شما اطمینان انتقال داده ها را در کوتاه ترین زمان ممکن می سازد.
  •  UEFI BIOS: این ویژگی باعث آسانی استفاده از این مادربرد در سیستم های مختلف خواهد شد که امکان استفاده از موس را برای کنترل بایاس گرافیکی (graphical BIOS) می دهد. این امر شما را به سادگی با استفاده از موس به صفحه ی مورد نظر در بایاس هدایت خواهد کرد.
  • در کنار اینها، B85M-F توان کنترل فن ها را برای فراهم کردن یک مصرف بهینه ی توان توسط آن ها با نویز کمتر دارد.

نقد و بررسی مادربرد ایسوس مدل B85M-F

ایسوس B85M-F یک مادربرد با ویژگی های عالی در جهت بالا بردن دوام این محصول است. در ساخت مادربرد ایسوس مدل B85M-F سعی بر استفاده از بهترین فناوری های کنترلی و بهبود سرعت در جهت افزایش رضایت کاربران از این مدل مادربرد بوده است. مادربرد ایسوس مدل B85M-F، از فناوری UFEI برای بالا بردن سرعت انتقال داده در عملیات مختلف درون سیستم استفاده کرده است که بر مبنای استانداردهای جدید در حوزه ی انتقال داده بوده است. ایسوس با عرضه ی مادربرد B85M-F، کامپیوتر شخصی شما را با تکیه بر فناوری ۵X protection بیش از پیش محافظت می کند و برای این کار از قطعات با کیفیت بالا برای ساخت مادربرد، استفاده کرده است.

نهایتا طراحی DIGI + VRM، برای تنظیم توان مصرفی توسط پردازنده، با توجه به بار محاسباتی و بر حسب نیاز، از بهترین مشخصه های مادربرد ایسوس مدل B85M-F برای ارائه ی یک عملکرد عالی می باشد. علاوه براین، واحد های ESD برای ایجاد یک عملکرد بهینه در سیستم بر اساس بهترین استانداردها در روند ساخت مادربرد B85M-F  توسط ایسیوس مورد تست قرار گرفته اند. که هدف از این تست ها تلاش برای حذف تداخل الکترواستاتیکی، و ممانعت از جریان اضافی در زمان اتصال کوتاه به منظور حفاظت از سیستم می باشد.

برای خرید مادربرد ایسوس مدل B85M-F کلیک کنید.