ساعت های هوشمند

ساعت های هوشمند یک دستگاه قابل حمل هستند که آن ها برای مچ دست طراحی شده اند. از نام های بزرگ مانند اپل، Fitbit و سامسونگ می توان نام برد.

ساعت سازان سنتی هم مانند Tag Heuer و Fossil و ده ها شرکت در حال ساخت ساعت های هوشمند هستند که اعلان ها، برنامه ها و موارد دیگر را روی مچ دست شما به نمایش می گذارد. ویژگی ها و طرح های متفاوت ساعت های هوشمند می تواند به شما در صرفه جویی وقت و سلامت تان کمک کند.

زمانی که اولین ساعت هوشمند در سال ۲۰۱۳ معرفی شد حدودا بیش تر از یک میلیون فروش داشت و روز به روز در طراحی و مدل های متنوع پیشرفت چشمگیری داشته است.

 ساعت هوشمند اپل واچ 4 مدل 40mm Gold Aluminum Case with Pink Sand Sport Band

ویژگی های ساعت های هوشمند :

نمایش اطلاعات :

ساعت های وصل شده به گوشی های هوشمند هر اعلانی که دریافت کنند را به راحتی می توانند روی این ساعت ها نمایش دهند.

پاسخ دادن به پیام های صوتی :

در این قسمت برنامه هایی با سیستم عامل  wear osیا watch os اجرا می شوند که صدا را پشتیبانی می کنند.

برنامه ها :

محیط برنامه ها متفاوت می باشد و آن ها به محیط های اپل یا گوگل وابسته اند و استفاده از برنامه ها حتما باید به نحوی باشد که برنامه پشتیبانی شود.

برای خرید این ساعت های هوشمند حتما باید دقت کرد که با گوشی هوشمند ما کار می کند یا خیر؟

به عنوان مثال ساعت های هوشمند اپل فقط با گوشی های هوشمند اپل کار می کنند! یا ساعتهای Tizen سامسونگ با هر دو گوشی اندروید و آیفون کار خواهند کرد، اما با ویژگی های کمتر.

تناسب اندام :

اگر شما یک ورزشکار هستید داشتن ساعت هوشمند یک انتخاب خوب می باشد برای کمک به پیگیری شمردن گام ها ، ضربان قلب و ...

ساعت های هوشمند دارای ویژگی های تناسب اندام داخلی مانند سنسور ضربان قلب و GPS هستند.

باتری خوب :

باتری ساعت های هوشمند متفاوت هستند به عنوان مثال اپل با یکبار شارژ معمولا ۱۸ ساعت نگهداری شارژ باطری دارد این در حالی است که بعضی مارک ها دو سه روز نگهداری شارژ باطری دارند. هنگام خرید، توجه به عمر باتری داشته باشید. ساعت های هوشمند هیبریدی که بیشتر شبیه ساعتهای آنالوگ هستند بیشترین طول عمر باتری را دارند، اما صفحه لمسی ندارند.

 ساعت هوشمند اپل واچ 3 مدل GPS 38mm Silver Aluminium Case with Fog Sport Band

 ردیاب :

مثل تلفن های هوشمند نیز دارای Gps هستند که موقعیت مکانی را تشخیص می دهند.

صفحه لمسی یا دکمه ای :

به نظر می رسد که صفحه های لمسی، مورد استقبال بیشتری قرار گرفته اند و درواقع بی نظیرند اما با این حال سختی خاص خود را هم دارند که برنامه ها به کوچکترین شکل در کنار هم هستند و مواقع انتخاب ممکن است خطا رخ بدهد و برنامه دیگری باز شود.