کنسول بازی

سرویس هایی مانند PlayStation در حال حاضر ثابت می کنند که جریان توان بالقوه برای دسترسی به بازی های سخت افزاری قدیمی است، اما  کنسول بازی معتقد است که کنسول ها خود اشیایی مهم فرهنگی هستند که نباید فراموش شوند.اشتیاق به بازی و مهارت های عکاسی با هم به زیبایی در کنسول بازی در کنار هم می آیند.

سرویس هایی مانند PlayStation در حال حاضر ثابت می کنند که جریان توان بالقوه برای دسترسی به بازی های سخت افزاری قدیمی است، اما کنسول بازی معتقد است که کنسول ها خود اشیایی مهم فرهنگی هستند که نباید فراموش شوند.اشتیاق به بازی و مهارت های عکاسی با هم به زیبایی در کنسول بازی در کنار هم می آیند.

کنسول بازی، یک بازی ویدیویی نامیده می شود که یک سیستم کامپیوتری مخصوص برای پخش بازی های ویدئویی با اتصال به یک تلویزیون یا صفحه نمایش دیگر برای ویدئو و صدا دارد.

 

PlayStation 4  Consoles :

کنسول PlayStation4 نه تنها توسعه دهندگان را قادر می سازد تا بازی های مبتکرانه ای را ایجاد کنند، بلکه گیمرها را یک پلتفرم قدرتمند برای گم شدن در دنیای ثروتمند و غول پیکر بازی ها و پیوستن نیروها با دوستان در سراسر جهان و کشف سرگرمی های دیگر تبدیل می کند.

 کنسول Playstation 4 Pro ریجن 2  ظرفیت 1 ترابایت

ویژگی های کنسول PS4 چیست؟

پلی استیشن 4 با پردازنده 8 هسته ای X86، 8 گیگابایت رم GDDR5 و موتور گرافیکی قدرتمند 10 برابر قدرت پردازش سلف خود را ارائه می دهد. که نتیجه آن می شود بازی با کیفیت سینمایی با جزئیات غنی و واقع گرایانه که ذهن شما را تحت تأثیر قرار می دهد. با وضوح صفحه نمایش تا Full HD 1080p و سرعت فریم تا 60fps برای وضوح کریستال و عملکرد پاسخگو. به اشتراک گذاشتن شجاعت خود را با جامعه در فشار یک دکمه به اشتراک بگذارید. PlayStation 4 همچنین شریک کامل PlayStation Vita است، به شما این امکان را می دهد که بازی های PS4 را روی کنسول دستی بر روی شبکه WiFi خود تنظیم کرده و بازی کنید.

 

مزایای دیگر داشتن یک کنسول PS4 چیست؟

پلی استیشن 4 خیلی بیشتر از یک کنسول بازی است. هنگامی که شما از زامبی ها نگذرید و یا نتوانید سرتان را در جنگ های چند نفره حماسی بچرخانید، می توانید از وقوع حوادث بازی شکایت کنید.