سامسونگ دو گوشی میان رده سری A را معرفی میکند

شرکت سامسونگ در خلال کنگره جهانی موبایل در روز دوشنبه از دو مدل گوشی گالکسی میان رده سری A رونمایی کرد. گلکسی  A50 وگلکسی A30 جزء اولین مدل های سال 2019 خواهند بود و هر دوی آنها مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشین 1080در2340پیکسل و سوپر آمولد وهر دو مدل دارای نمایشگر  Infinity-U  با  ابعاد 158.5در 74.7 در 7.7 میلی میتر هستند.


تفاوت این دو مدل در دوربین هایشان می باشد.  گوشی مدل A50  دارای دوربین اصلی 25 مگا پیکسلی بوده و برای دوربین سلفی نیز سنسورهای 25و 5 و 8 مگا پیسکل را داراست( که به نظر روند بودن سه دوربین در پشت گوشی را ادامه داده است) . در عوض مدل A30 دوربین جلوی 16 مگا پیکسلی داشته و سنسور دوربین سلفی آن نیز می تواند روی16 و 5 مگا پیکسل تنظیم گردد.


در بخش حافظه سامسونگ برای مدل A50 دو حافظه رم ۴ و ۶ گیگابایتی به همراه حافظه اصلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی را در نظر گرفته و این در حالی است که مدل A30 در دو نسخه حافظه رم ۳ و ۴ گیگابایتی به همراه حافظه اصلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.گوشی مدل A50در 4 رنگ مشکی، سفید، آبی و مرجانی در دسترس خواهد بود(که ظاهراً از نور پراکنده در رنگ مرجانی الهام گرفته است). این مدل گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت هم می باشد.


 اگرچه گوشی های سریAسامسونگ پرچمدارگوشی های گلکسی محسوب نمی شوند و هم چنان سری S به عنوان پرچمدار شناخته می گردد، اما دسترسی لازم به اکوسیستم شرکت سامسونگ را دارا هستند. بنا براین می توان از این مدل ها برای امکاناتی نظیرHealth وPay به همراه Bixby و سایر قابلیت های دیگر سامسونگ استفاده کرد. دی جی کوه مدیر بخش کسب و کار شرکت در مراسم رونمایی اذعان داشت که مردم در حال تغییر دادن شیوه های ارتباطی خود هستند و در این راه گوشی های هوشمندشان باید با این جریان همراه شوند. او هم چنین افزود: سری جدید گوشی های گلکسی A سامسونگ پیشرفت زیادی در خصوص قابلیت های اساسی بکار گرفته تا با امکانات مختلف از تعاملات پویا پشتیبانی کرده و گزینه های متفاوتی برای برآورده شدن نیازمشتریان فراهم نماید. تا کنون مطلبی در خصوص قیمت گذاری و تاریخ رونمایی گوشی ها از طرف شرکت سامسونگ منتشر نشده است.