مناسب ترین هدست برای ورزشکاران معرفی شد

هدست ضربان قلب هوشمند Quiet بروز کالا - روانه بازار فروش شد. این کمپانی که از زیر شاخه های برند شیائومی محسوب می شود جدید ترین محصول خود را با ویژگی ایی روانه بازار کرده است که تمام ورزشکاران را به استفاده از این هدست بسیار زیبا ترغیب می کند. این هدست با قیمتی مناسب روانه بازار شده است و پیش بینی می شود به فروش بسیار خوبی نیز دست پیدا کند.
بروز کالا -
کمپانی چینی شیائومی در چندین شرکت به عنوان سرمایه گذار فعالیت دارد که در بخش های مختلف حوزه تکنولوژی فعالیت می کنند بعضی از این برند ها شهرت بسیاری را پیدا کرده اند به گونه ایی که در بازار جهانی شناخته شده اند. به عنوان مثال کمپانی میجا لوزام خانگی بسیار محبوبی دارد  که به واسطه آن شیائومی نیز سود بسیار خوبی به دست آورده است . برخی از این شرکت ها نیز کاملا ناشناخته اند و کمپانی سازنده این هدست ضربان قلب هوشمند یکی از آن ها است . البته این کمپانی در گذشته نیز سابقه تولید محصولاتی در زمینه های ورزشی را داشته است مانند ترازوی چربی بدن ورزشی هوشمند، کفش‌های پیاده روی ورزشی هوشمند که در بازه ایی کوتاه مدت توانسته بود فروش نسبتا خوبی داشته باشد اما با ساخت این محصول باید  بیش از گذشته انتظار شنیدن نام این برند را داشته باشیم. با توجه به تبلیغات صورت گرفته این هدست زیبا کیفیت ساخت شگفت انگیزی نیز خواهد داشت تا کاربران را برای استفاده از آن ترغیب کنند.
بروز کالا -
با توجه به اخبار موجود هدست ضربان قلب هوشمند Quiet از طراحی کاهش نویز فیزیکی داخل گوشی استفاده می‌کند. این هدست در حدود  گرم وزن دارد و دارای یک ردیاب موج پالسی ولوم فوتوالکتریک PPG برای محاسبه ضربان قلب در هر دقیقه، است. اما برای دریافت خروجی این هدست صفحه نمایشی ندارد و با استفاده از بلوتوث به گوشی های موبایل متصل می شود و از طریق نرم افزار خاص خود قابل مشاهده است و کار با رابط کاربری آن نیز بسیار شبیه به مچ بند های سلامتی شیائومی است که کمی تغییرات برای کاربران ایجاد شده است.

علاوه بر این، این هدست هوشمند از دستورات صوتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین زمانی که در حال استفاده از آن هستید می‌توانید بدون استفاده از دست تماس‌هایی را که می‌خواهید برقرار کرده، اطلاعات ورزشی را چک کنید و یا از وضعیت آب و هوا مطلع شوید. کمپانی سازنده این گجت سلامتی و هدست بسیار کاربردی را با قیمت ۴۵ دلار روانه بازار کرده است که توسط خرده فروشی های شیائومی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد

بروز کالا -.