نقد و بررسی مادربرد ای فاکس مدل AFOX G41 M-VS3 LGA 775

در سال های اخیر برندهای مختلفی در زمینه ی تولید مادربرد فعال بوده اند. هر کدام از آن ها مادربردی را با ویژگی ها و مشخصه های مختلف راهی بازار کرده اند. ای فاکس یکی از این برندها بوده است که مدل های مختلفی از این محصول را برای فروش به بازار عرضه کرده است. G41 M-VS3 یکی از مناسب ترین مادربردهایی ای فاکس است که با توجه به ویژگی هایش یکی از بهترین گزینه ها در حال حاضر برای خرید از بازار با قیمت مناسب است.

پشتیبانی از پردازنده های مختلف، امکان نصب انعطاف پذیر پردازنده ها روی مادربرد ای فاکس مادربرد ای فاکس مدل G41 M-VS3 را فراهم کرده است. در ادامه ما به لیست تعدادی از ویژگی ها و مشخصه های مادربرد ای فاکس مدل G41 M-VS3 ای فاکس خواهیم پرداخت. با توجه به این مشخصه ها می توانید خود  را برای خرید یکی از مناسب ترین مادربردها ساخت ای فاکس آماده کنید:

  • پشتیبانی از پردازنده های FSB1333/1066/800/533 MHz
  • پشتیبانی از حافظه های دو کاناله ی DDR3 1333OC
  • دارای گرافیک اینتل X4500, Pixel Shader 4.0, DirectX 10, با مموری ۱۷۹۵ مگابایتی
  • پشتیبانی از فناوری های RAM سریع، XFAST LAN، XFast USB
  • پشتیبانی از بوت سریع
  • استفاده از ذخیره ی توان هوشمند که تا ۲۰ درصد در مصرف توان پردازنده صرفه جویی می کند.

مادربرد ای فاکس G41 M-VS3 از پردازنده های مختلفی شامل انواع مختلف پردازنده های دو هسته ای پشتیبانی می کند. این محصول ای فاکس توان پشتیبانی از CPU های سلرون و پنتیوم را هم دارد. به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک مادربرد با پرداخت بهترین هزینه و برای کارهای معمول هستند، مادربرد ای فاکس مدل G41 M-VS3، یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است.

 مادربرد ای فاکس مدل AFOX G41 M-VS3 LGA 775

اگر چه می توان مادربردهای دیگری را هم با قابلیت های بالاتر پیدا کرد، اما در قبال آن شاید نیاز به پرداخت مبلغ قابل توجهی باشد. برای آشنایی بیشتر شما با مادربرد G41 M-VS3 در ادامه به دیگر ویژگی های آن هم اشاره خواهیم داشت:

  • ابعاد پردازنده ی G41 M-VS3 برابر ۱۶۸*۲۱۱ میلیمتر می باشد.
  • فرم فاکتور آن از نوع Micro ATX است.
  • تنها دارای یک سوکت پردازنده است.
  • سوکت از نوع LGA 775 است.
  • این مادربرد دارای دو اسلات حافظه است.

در کنار این ویژگی ها، می توانید به دیگر قابلیت های معمول که باید از یک مادربرد انتظار داشت در مادربرد ای فاکس G41 M-VS3  دست پیدا کنید. این محصول برای فراهم نمودن یک گزینه ی مناسب برای کسانی که به دنبال صرف هزینه ی کمتر در بازار و یا جایگزینی مادربرد قدیمی خود با یک مادربرد با قابلیت های مشابه هستند، بسیار مناسب است. اگر شما دارای سیستمی هستید که مادربرد آن دارای عیبی شده است، و خواهان انتخاب یک گزینه ی مناسب برای راه اندازی سیستم خود هستید، ما به شما مادربرد ای فاکس مدل G41 M-VS3 را پیشنهاد می کنیم.

با این انتخاب به یک محصول با پایداری بالا و قیمت مناسب دست یافته اید، که امکان استفاده از سیستم شما را برای سال های متوالی فراهم می کند. با توجه به پشتیبانی مادربرد ای فاکس G41 M-VS3 از فناوری DDR3، می توان در تمام سیستم هایی که با استفاده از این فناوری ساخته شده اند، از مادربرد ای فاکس G41 M-VS3 استفاده نمود.

برای خرید مادربرد ای فاکس مدل G41 M-VS3 کلیک کنید.