فروش شیائومی Mi 8 در مدت 18 روز به بالای 1 میلیون دستگاه رسید!

در تاریخ 31 مه شرکت شیائومی جدیدترین پرچمدار خود را معرفی کرد. این دستگاه در سه نسخه مختلف در بازار به فروش می رسد. در کنار نسخه معمولی این دستگاه شاهد عرضه نمونه های SE و Explorer Edition شیائومی می 8 به بازار هستیم.

فروش شیائومی Mi 8 بروز کالا - از تاریخ 5 ژوئن آغاز شده است. این دستگاه در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 415 دلار، نمونه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 461 دلار و در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 507 دلار به فروش می رسد.
Berozkala.com
این کمپانی چینی از تاریخ 8 ژوئن گوشی شیائومی می 8 اس ای را روانه بازار کرده است. این دستگاه در مقایسه با دو نسخه دیگر قیمت کمتری دارد. شیائومی Mi 8 SE در نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 276 دلار و در نسخه مجهز به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 307 دلار به فروش می رسد.

به تازگی مدیر عامل شیائومی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo میزان فروش شیائومی Mi 8 را اعلام کرده است. محصولات سری می 8 در مدت زمان 18 روز موفق به فروش 1.026 میلیون دستگاه شده است.

در زمان عرضه اولیه این پرچمدار تمامی موجودی آن در مدت زمان 97 ثانیه به فروش رسید. سری دوم فروش این دستگاه در تاریخ 16 ژوئن آغاز شد. هم اکنون این دستگاه برای خرید موجود نیست با این حال شیائومی از فردا فروش آن را دوباره آغاز می کند.

شیائومی می 8 و Mi 8 SE از برش نمایشگر بهره می برند (شیائومی از سری گوشی های MI 8 رونمایی کرد). با توجه به مشخصات فنی این دو گوشی هوشمند قیمت مناسبی دارند.