بررسی لپ تاپ های مالتی مدیا و 15 اینچی Asus R556QG

Asus R556QG یکی از لپ تاپ های مالتی مدیای پر طرف دار است که از کیفیت سخت افزاری مناسبی بر خوردار است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده و از پنل TFT و روکش مات استفاده می کند. کیفیت تصاویر نمایش داده شده Full HD است و از رزولوشن 1920×1080 پشتیبانی می کند. وزن 2.2 کیلوگرمی و ابعاد 25.8 × 256 × 382 میلی‌ متری باعث شده است که Asus R556QG به یک لپ تاپ قابل حمل تبدیل شود، در ادامه شما می توانید با قابلیت های این لپ تاپ ایسوس آشنا شوید.

لپ تاپ Asus R556QG با پردازنده قدرتمند AMD A12

پردازنده AMD A12 ترکیب کامل از سرعت و توابع گرافیکی است و عملکرد هوشمندانه ای را به شما نشان می دهد. این پردازنده چهار هسته ای مبتنی بر فناوری AMD است که به شما این امکان را می دهد تا به سرعت و به حتی به مرور وب بپردازید و ایمیل های خود را بررسی کنید، با دوستانتان به تماشای استریم های ویدیویی بپردازید و با آنها چت های تصویری داشته باشید و حتی از بازی های آنلاین لذت ببرید. به لطف کاهش انرژی مصرفی شما می توانید برای مدت زمان طولانی تری از سرگرمی های خود لذت ببرید.

 

عملکرد فوق العاده با کارت گرافیک AMD Radeon R8

لپ تاپ 15.6 اینچی Asus R556QG به کارت گرافیک AMD Radeon مجهز شده که به طور کامل با DirectX 11 و Shader Model 5.0  سازگار است، بنابراین شما هیچ وقت جزئیات گرافیکی را در طول بازی های خود از دست نخواهید داد. از این به بعد می تواند از فایل های چند رسانه ای خود لذت ببرید و محتوای ویدیویی خود را با کیفیت Full HD (1080p) تماشا کنید.

صفحه نمایشی مات برای استفاده از Asus R556QG در محیط های پر نور

شاید این مسئله که در زیر نور مستقیم آفتاب نمی توانید به راحتی صفحه نمایش لپ تاپ خود را به راحتی مشاهده کنید ناراحت هستید. شما می توانید لپ تاپ خود را با یک لپ تاپ 15 اینچی Asus R556QG عوض کنید. صفحه نمایش مات این لپ تاپ می تواند شرایط کاری عالی را برای شما فراهم کند (حتی در مکان های آفتاب گیر). اگر شما ساعت های زیادی به صفحه نمایش لپ تاپ خود نگاه می کنید یک صفحه نمایش مات می تواند به چشمان شما کمتر فشار وارد کند.

کیفیت Full HD در صفحه نمایش Asus R556QG

با استفاده از صفحه نمایش Full HD که دارای زاویه دید گسترده است شما می توانید در دنیای بازی های خود غرق شوید. شما کوچکترین جزئیات را می توانید در بازی ها و فیلم ها مشاهده کنید و از تصاویر واقع بینانه ای که این صفحه نمایش ارائه می دهد احساس رضایت کنید.

فناوری ASUS Super Hybrid Engine II

فناوری منحصر به فرد ASUS Super Hybrid Engine II عملکرد تلفن های هوشمند را به لپ تاپ ایسوس شما انتقال می دهد. شما می توانید بلافاصله بعد از یک مدت بیکاری طولانی فعالیت خود را از سر بگیرید. این فناوری باعث می شود که در عرض دو ثانیه لپ تاپ شما راه اندازی مجدد شود و تقریبا بلافاصله از لپ تاپ خود استفاده کنید. ASUS Super Hybrid Engine II همچنین می تواند با ارائه حالت های مختلف انرژی مطابق با خواسته های شما، عمر باتری را بهینه کند با فعال کردن قابلیت Instant On این لپ تاپ ایسوس می تواند تا دو هفته بیدار بماند.

تجربه صدای سینمایی با بلندگوی Asus R556QG

لپ تاپ Asus R556QG از بلندگوهای داخلی استفاده می کند و مانند اکثر لپ تاپ های ایسوس از فناوری SonicMaster و نرم افزار ASUS AudioWizard برای ارائه صدای با کیفیت بالا استفاده می کند. شما با استفاده از این بلندگوهای داخلی می توانید صداهای فراگیر را تجربه کنید.

دسترسی به داده ها، در هر جا و در هر مکان با Asus R556QG

شما با استفاده از اینترنت و ASUS WebStorage می توانید در هر جایی که هستید و در هر زمانی که می خواهید به اطلاعات و فایل های خود دسترسی پیدا کنید. به لطف ASUS WebStorage فایل های شما در دستگاه های مختلف می توانند همگام سازی شوند. شما می توانید عکس ها و فیلم های خود را با دوستان و خانواده تان به اشتراک بگذارید و موسیقی و فیلم ها را در پلیر دستگاه پخش کنید.

ویندوز 10 ایده آل برای تمام کارها

شما می توانید منوی Start ویندوز 10 را باز کنید و به توابع مورد علاقه خود دسترسی سریعی داشته باشید. عملکرد صاف و هموار است و از همه برنامه های شما پشتیبانی می شود. با استفاده از مرورگر مایکروساف اج شما می توانید هر طوری که می خواهید از اینترنت استفاده کنید. بازی ها و گرافیک عالی و Xbox داخلی را داشته باشید و بروزرسانی های خود را برای دریافت جدیدترین قابلیت ها و ویژگی های امنیتی فعال کنید. ویندوز 10 سیستم عاملی ساده و پر از قابلیت های جدید است که امکان سازماندهی ساده کارها و سرگرمی ها را فراهم می آورد.

طراحی و کیفیت ساخت لپ تاپ Asus R556QG

لپ تاپ Asus R556QG از پلاستیک فشرده ساخته شده و در رنگ های مشکی، سفید، زرشکی، زرد و خاکستری عرضه می شود. در پنل پشتی صفحه نمایش شما می توانید همان الگوی همیشگی را که باعث می شود بدنه فلزی به نظر برسد را مشاهده کنید. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است و از ابعاد 25.8 × 256 × 382 میلی متر و وزن 2.2 کیلوگرم بهره برده است. کیبورد از طراحی جزیره ای بهره برده است و کلیدها دارای عمق 1.6 میلیمتری می باشند. قسمت تاچ پد هم بزرگ و یک تکه است و از ژست های حرکتی ویندوز 10 کاملا پشتیبانی می کنند.

در دو طرف لپ تاپ شما می توانید به دو پورت USB 3.0، یک پورت USB Type-C، یک پورت USB 2.0، کارت‌خوان SD، ورودی کابل LAN، خروجی VGA، خروجی HDMI،  جک 3.5 میلیمتری هدفون و قفل کنسینگتون و همچنیت یک دارایو نوری دسترسی پیدا کنید. در نهایت باتری این لپ تاپ 2 سلولی و از نوع لتیوم یون پلیمر بوده و از ظرفیت 37 وات ساعت پشتیبانی می کند.

مزایا

  • وزن سبک و طراحی زیبت
  • صفحه‌نمایش Full HD و مات
  • عملکرد مناسب سخت افزار
  • وجود پورت های متنوع

معایب

  • عمر کوتاه باتری
  • از پنل IPS می توانست استفاده شود